Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie,

Bardzo proszę o pomoc. Jestem totalnym nowicjuszem jeżeli chodzi o przyczepy. Jak na razie moja wiedza opiera się w 90 % o niniejszą stronę oraz jej forum. Od 2-3 miesięcy konsekwentnie oglądam masę przyczep w całej polsce. W zasadzie jestm już na jedną zdecydowany - w środku nie czuję wilgoci, niby wszystko działa, podłoga wydaje się być zdrowa, nosi tylko zwykłe ślady użytkowania ale jednak niepokoi mnie jedno miejsce, które wyglą jakby było w jakimś nalocie. Nie mam pojęcia co to jest i czy to coś groźnego. Pozwalam sobie załączyć zdjęcie. Uszczeli wydają się być zdrowe i solidnie przyklejone. Czy to coś poważnego co dyskwalifikuje jej kupno czy raczej da sie do bez problemu zetrzeć i jest naturalne.

Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam

Tomek

post-140890-imported-80c3e97d-c6f0-4606-893f-25efa93b9148_thumb.jpg

Opublikowano

Ja bym Ci zaproponował pierwszą próbę organoleptycznie - przejechać palcem. Jeśli schodzi, powąchać. Jeśli to grzyb, poczujesz charakterystyczny zapach. Jeśli inny nalot, zapachu nie będzie. Moim zdaniem podstawa to we wnętrzu nie ma prawa być wilgoci. Jeśli z zewnątrz poza nalotem gdzieś może wchodzić wilgoć, to lepiej uważać. Ale ewentualnie wszystko da się naprawić. Jak nie ma wilgoci w środku, to z zewnątrz uszczelnić i będzie OK.

Poza tym niech jeszcze wypowiedzą się ci, co mają większe doświadczenie z remontami :-)

Opublikowano

nic sie nie boj - to zapewne mszany nalot - buda moze stala gdzies pod drzewem i tak zarosla - myjka cisnieniowa zalatwi sprawe

dla pewnosci sprawdz w srodku - odkrecisz kilka wkretow naroznika i bedziesz widzial czy "obcy" przedostal sie do srodka

Opublikowano

Sprawdzałem w środku - nie ma śladu grzyba, wilgocią też nie śmierdzi. Bałem się, że to się może przedostać do środka. Dzięki piękne za pomoc !.

Opublikowano