Jump to content
marek

Promocje w sklepach - ciekawe oferty (bez dyskusji, suche oferty)

Recommended Posts

Wirek

klon, na 90 % około 90 decybeli przy tym dwusuwie i jak kupisz nie podłączaj laptopa - spali zasilacz i innych podobnych urządzeń wrażliwych na niestabilne napięcie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
klon

wszystko możliwe

Share this post


Link to post
Share on other sites
ravvolny

dokladnie z ta głosnoscia. ale jak cos bedziesz wiedzial daj znac.

Share this post


Link to post
Share on other sites
klon

Dzisiaj byłem w NETTO około 9,30 i już nie było agregatów a były dwa, więc nic się nie dowiedziałem

Share this post


Link to post
Share on other sites
widelec

a dlaczego przy tym kibelku gorny zbiornik jest wiekszy od dolnego - tak powinno byc ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wirek

widelec_wawa, są kibelki z mniejszym dolnym zbiornikiem i większym, wiadomo z czym to się wiążę częściej mniejszy będzie się opróżniać , ale jak ktoś faktycznie ma mało miejsca w budce to kupi ten mniejszy.

Share this post


Link to post
Share on other sites
widelec
ale jak ktoś faktycznie ma mało miejsca w budce to kupi ten mniejszy.

 

no tak to jasne ale wedlug mnie wtedy nadal ten gorny powinien byc mniejszy od dolnego

 

przeciez to sie przeleje

 

 

czy to moze jest tak ze gora jest standart a doly sa tylko rozne ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wirek

widelec_wawa, tak jak piszesz góra ma 15 l a dolne są mniejsze 12 l lub 21 l, ale jak już kupować to z większym zbiornikiem 21 l z dwóch powodów nie tak często trzeba opróżniać i wygodniej na posiedzeniu , bo wyżej :hop1:

 

http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=610647345

 

i mniejszy http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=610647428

Share this post


Link to post
Share on other sites
widelec

no to spoko bo myslalem ze to moze jakis wynalazek jest w tym Lidl-u

Dzieki

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wirek
no to spoko bo myslalem ze to moze jakis wynalazek jest w tym Lidl-u

Dzieki

 

to może być jakiś wynalazek, bo nie wiadomo jakiej to firmy te toalety w LiDl, a warto wydać więcej kasy i kupić firmy Porta Potti , sprawdzone i bardzo dobre .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Deker

W Auchan widziałem dzisiaj toaletę 15/20l za 175 albo 179. Firma La playa.

Tak informacyjnie :hop1:

 

Pozdrowienia

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tomii

Do tego w auchanie mają spory wybór lamp campingowych. Ceny już od 20 zł :hop1:.

Share this post


Link to post
Share on other sites
widelec
wybór lamp campingowych

 

a co to jest ?

zreszta jutro i tak pewnie sie przejade z ciekawosci

Share this post


Link to post
Share on other sites
max1978

kolego widelec wawa jak bedziesz w auchanie zerknij czy nie ma plynów do kibelka,ponoc bywaja sporo tańsze niż Thetford AQUA ale po ok 55 -60zl za flaszkę podobno te z auchana sa ok

Share this post


Link to post
Share on other sites
szary11
ale po ok 55zl za flaszkę podobno te z auchana sa ok

 

Jak mowa o laplaya to lepiej dorzucić nieco grosza do thetforda. Niby też działają, ale jednak nie tak dobrze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...