Skocz do zawartości

Kupno nowego holownika


Pyreczka20

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, tak jak w temacie, szukam jakiejś mocniejszej alternatywy do ciągnięcia przyczepki 1200kg, do tej pory jezdzilem nissan tino silnik 2.2 114 koni, stary disel póki co nie miałem z nim problemów, jednak brak mocy podpowiada mi żeby kupić coś dodatkowego. Nie wiem nawet zbytnio jaki zakres mocy potrzebuje do takiej przyczepy aby jazda była komfortowa. Planuje odwiedzić góry w przyszłym roku.  Budżet mam nieco kiepski ale nie mam jakiś wygórowanych ambicji, chciałbym zmieścić się w 25tys, myślałem nad jakimś mini suvem np nad outlander 1 w wersji turbo z racji na mocny silnik, jednak dostać egzemplarz który nie jest zjedzony przez rdzę  graniczy z cudem wiec pomysł ten odrzuciłem, macie jakieś pomysły żeby auto było w miarę mocne a przy okazji mało awaryjne  ? W tej cenie liczę sie ze nie będzie to nic nowego ale może coś uda się podpowiedzieć 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem przez ponad 10 lat Suzuki Grand Vitara 1,9 DDiS. Chyba miał 130 KM i 320 Nm.  Na haku było 2000 kg i dokładnie taką przyczepę (z łódką) nim ciągałem. Bezproblemowo ciągał tę przyczepę nawet w górach a na dodatek był świetny w trudnym terenie (4x4 + reduktor). Myślę, że w tym budżecie znajdziesz coś w roczniku 2006 - 2010. Przy spokojnej jeździe z przyczepą palił 10 l/100 km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Mam przyczepe 1200 DMC    i 2 holowniki
C4 grand Picasso 2014   2.0 BlueHDI  2250 DMC  w dowodzie 136KM ale mam wrażenie że był jakiś czip tunning bo zbiera się bardzo dobrze 
Suzuki Grand Vitara  2.0 B+gaz  2070 DMC    podobno 140 KM 

C4 sprawia wrażenie dużo mocniejszego lepiej się jeździło po Chorwacji , Suzuki po Polsce super ale w górach bardziej się męczy,
słychać to po wyciu silnika  ale daje rade - za to Suzuki po ma 4x4 więc zaśnieżone podjazdy mu nie straszne - dużo lepiej jak planujesz wyjazdy zimowe             e 
Oba sprawiają się całkiem dobrze 

Zużycie paliwa w zasadzie Kosztowo w obu identycznie 
C4 -bez przyczepy 5-7l  z przyczepa   9-11 Diesel
Suzuki - bez przyczepy  10-12l   z przyczepą 13-15l Gaz 
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.