Skocz do zawartości

Lodówka, gaśnie na gazie po kilku kilkunastu minutach, Dometic RMS 8550 C 40/110, 2018r.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej. Nie mam dużego doświadczenia ale poczytałem i wydaje mi się, że dobrze odalam lodówkę. Przełącznik na gaz, pokrętło wcisnąć i iskrą zapalić. Przytrzymać jak wskaźnik wjedzie na zielone i śmiga. No i tak działa ale gaśnie, czasem po 5, czasem po 20minutach. Próbowałem z 20razy i zawsze po jakimś czasie zgaśnie.

Czytając to forum, co już kombinowałem:

1. Lecę na LPG z gasbank, więc przez 1h odpaliłem kuchenkę, odkręciłem też butlę nie podłączoną by wypchnąć powietrze (1 raz ładowana). Nie pomogło. Kuchenka i piecyk śmigają.

2. Sprawdziłem kominek i ten wycior spiralny - czyste aż miło, prawie nowe.
image.thumb.png.e9f6066e7f3910d483e73b7c361dd399.png

3. Zdjąłem po walce obudowę palnika, przeczyściłem z wierzchu - nie udało mi się go zdjąć, śruba jest w takim położeniu, że nie miałem czym tam dojść. Tak czy owam wszystko wygląda jak nowe.
image.thumb.png.95aac1036cd7def50a449637a88b048f.png

Nie wiem tutaj co to ta rurka żółta na lewo i do góry od palnika. Ona lekko się rusza. Załączam też zdjęcie bez obudowy i ogólne lodówki.

image.thumb.png.6bee0fd4c9bc4123d43598ac446a9121.png

image.png.0939be8de894cf186d43058df3207ee0.png

image.thumb.png.973dfdde365f38fc2c49c98063260902.png

Kanał powietrzny mam też taki przez podłogę - sprawdziłem i jest idealnie czysty

image.png.35c2c9942d39a543fe20784c5faeaa70.png

Minimalnie też podgiąłem czujnik bimetaliczny ale nic to nie wniosło. Swoją drogą nagrzewa się błyskawicznie (wskazówka potrzebuje kilku sekund i jest na zielonym)

image.thumb.png.51e9ab6060582adaca4fb095970408d7.png

4. Działa na 230V i działa na 12V
5. Mam wrażenie, że nawet jak pochodzi 20min na gazie to zimne wszystko, z kominka leci ciepłe ale słabo.

6. Tu jeszcze fotka z tą rurką co mi się nie odlicza i nie wiem co to:

image.png.f76258b5d94bac780a3d721b5676f38c.png