Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam prośbę na forum jest bardzo dużo pożytecznych tematów, porad, opisów dotyczących układu jezdnego naszych przyczep.

Może ktoś doświadczony na forum mógł zrobić temat który będzie przypięty na samej górze z najważniejszymi poradami dotyczącymi układu jezdnego.

Coś na wzór słowniczka karawaningowego który już jest.

Niestety na forum jestem od nie dawna i nie mam zbyt dużego doświadczenia aby coś takiego stworzyć. Są tutaj osoby bardziej doświadczone, które mają wiedze i praktyke.

Moja propozycja co mogło by się tam znaleźć

1. Jak i czym smarować oś ( jaki smar, ile mniej więcej, co ile smarować, jak poprawnie smarować)

2. Jak i czym konserwować suwadło ( j.w)

3. Czym konserwować podłogę przyczepy

4. Wymiana plus regulacja hamulców, jak dobrać szczęki ?

5. Wymiana siłownika UN

Na forum jestem od niedawna i napewno taki temat nie jednej osobie się przyda.

Wiem że pewnie zaraz poleje się fala hejtu że od tego jest szukajka, poczytaj sobie tematy bo było wiele razy na forum.

Tak wiem było. Przed chwilą czytałem temat o regulacji hamulców na 4 przeczytane strony były może 3 konkretne posty jak to zrobić. Czasami potrzeba jest znalezienia krótkiej konkretnej informacji porady, a między tymi jest 20 innych postów ( bo mi też stuka mam regulować hamulce czy zrobić coś innego, bo ja wyregulowałem i teraz coś jest nie tak)

Opublikowano
5 minut temu, paweloacm napisał(a):

mnie interesuje obecnie pkt. 3

https://allegro.pl/oferta/spray-do-konserwacji-podlogi-podwozia-dekalin-9735-11279743793?utm_feed=aa34192d-eee2-4419-9a9a-de66b9dfae24&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=_mtrzcj_czesci_czesci-samochodowe_pla_pmax_sc&ev_campaign_id=18003445430&gclid=Cj0KCQjwxYOiBhC9ARIsANiEIfZIf6M5Ga0T4VXg4_VKQDljT2LCt9qElI9uPahZaURsrABn1nRuQVgaAiruEALw_wcB

jest jeszcze wersja baranek do nakładania pędzlem moim zdaniem lepsza ale musisz poszukać.