Skocz do zawartości

Nowy X Trail e-power lub inny SUV jako holownik do 1700 DMC


w79

Rekomendowane odpowiedzi

14 minut temu, szary11 napisał(a):

2 numery temu w Motorze był test porownawczy z Hyundai Santafe. Niebawem pewnie test będzie dostępny online. Spróbuj to upolować, może coś ciekawego z testu Tobie wyniknie.

Santa Fe ma uciąg 1650 kg, wiec odpada,ale poczytam jak wyszło porównanie. Dzieki za info.

 

Godzinę temu, pjetko napisał(a):

 

22 minuty temu, mundek28 napisał(a):

Jeszcze Honda ma taką hybrydę tylko troszkę ją skomplikowała dołączeniem

Nowy SUV Renaulta ma mieć również ten patent (to chyba ta sama grupa co Nissan).

 

Godzinę temu, pjetko napisał(a):

Skąd te dane? Przecież ona ma 570

Na stronie podają, ze 570 razem z powoerzchnia pod bagażnikiem (rozumiem ze schowek pod deską)

Godzinę temu, pjetko napisał(a):

Poza tym w niektórych autach można zainstalować dedykowaną, pancerną

Są też uniwersalne (używam od wielu lat), ale jak mam kolo zapasowe w bagażniku to juz spada zaladunek...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 44
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

33 minuty temu, w79 napisał(a):

Santa Fe ma uciąg 1650 kg, wiec odpada,ale poczytam jak wyszło porównanie. Dzieki za info.

Nissan też ma 1650kg. Podesłałem Ci gazetkę Wojtek :)

Edycja: 1650 ma wersja 7-os, 1800 ma wersja 5os.

Edytowane przez golob (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeździłem X - Trailem z tym silnikiem. Kumpel miał z salonu na testy. Fajnie się zbierał i tak dalej ale niestety bagażnik nie zaspokoi potrzeb dużej rodziny (5 osób). Finalnie wybrał XC 90 który ma 2700 na haku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

39 minut temu, golob napisał(a):

Nissan też ma 1650kg. Podesłałem Ci gazetkę Wojtek :)

Edycja: 1650 ma wersja 7-os, 1800 ma wersja 5os.

Dzieki, widzialem. Mnie interesuje wersja 5 osobowa. Nisssan z silnikiem benzynowym, bez 4x4 ma uciag 2000, ale jego dmc to ok 2100. Troche mało aby bezpiecznie ciagnac 1700 kg.

 

31 minut temu, Gizbern napisał(a):

Jeździłem X - Trailem z tym silnikiem. Kumpel miał z salonu na testy. Fajnie się zbierał i tak dalej ale niestety bagażnik nie zaspokoi potrzeb dużej rodziny (5 osób). Finalnie wybrał XC 90 który ma 2700 na haku.

Też myslalem o XC 90, ale tam sa dzielone siedzenia,co raczej mnie juz nie interesuje. Do tego cena jest nieco wyższa;)))

Nie ma to jak 5008...?. Super oszczędny silnik 2.0 i bagażnik 780l.....a cena ponizej 200 000....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też myslalem o XC 90, ale tam sa dzielone siedzenia,co raczej mnie juz nie interesuje. Do tego cena jest nieco wyższa;)))
Nie ma to jak 5008.... Super oszczędny silnik 2.0 i bagażnik 780l.....a cena ponizej 200 000....
Co znaczy że ma dzielone siedzenia?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




Nie ma to jak 5008.... Super oszczędny silnik 2.0 i bagażnik 780l.....a cena ponizej 200 000....


Ale to już było Obecnie 5008 ma na haku chyba 1200 kg, a do wyboru silnik 1.2 albo 1.5 HDi..
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, jacek00 napisał(a):

Co znaczy że ma dzielone siedzenia?

Chyba chodzi o to, że w XC90 z tyłu są 3 fotele, każdy z możliwością regulacji przód/tył i z regulacją pochylenia. 

 

2 godziny temu, w79 napisał(a):

Nie ma to jak 5008...?. Super oszczędny silnik 2.0 i bagażnik 780l.....a cena ponizej 200 000....

Brat ma, bardzo fajny samochód, jedyna wada, dla mnie dyskwalifikująca to brak napędu na tylną oś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda że nawet nie patrzysz na Skodę. Jako użytkownik auta od trzech lat… z autem zero problemów, bagażnik baaardzo duży, w wersji pięcioosobowej kanapa tylna jest przesuwna + kładzione oparcie (moja żona wniebowzięta), miejsca aż nad to, na haku tez sporo bo przynajmniej 2000kg. W budżecie 250 tyś to miałbyś już chyba wersje RS, teraz tam jest benzyna chyba z 240 koni, nie wiem jak diesel. Jak nie RS to L&K. Na prawdę mega doceniam to auto po tym czasie i kto wie czy kolejne po leasingu nie będzie RS w benzynie

I wyglądem dla mnie Skoda wygrywa nad Tiguanem chociaż Tarraco w wersji FR też robi robotę


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, borek6 napisał(a):

Szkoda że nawet nie patrzysz na Skodę.

A którą Kolego Skodziankę tak chwalisz ?

Pytam bo od 7. lat jeżdżę Superbem Kombi z 2,0 TDI DSG i też nachwalić się jej nie mogę.

Teraz przesiadam się na Kodiaqa i myślę, że będę jeszcze bardziej zadowolony.

Pzdr

Włodek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, BuryKocur napisał(a):

A którą Kolego Skodziankę tak chwalisz ?

Kolega borek6 ma ustawiony jako holownik skodę Kodiaq L&K TSI 190, więc pewnie ten model chwali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, mundek28 napisał(a):

Nissan  to hybryda szeregowa, bardzo dobre rozwiązanie , bardziej proste a przez to niezawodne niż w Toyocie gdzie hybryda jest równoległa.

Chyba trochę za wcześnie aby oceniać rozwiązanie Nissana, w zestawieniu z ogromnym doświadczeniem Toyoty w dziedzinie hybryd ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, pjetko napisał(a):

Chyba chodzi o to, że w XC90 z tyłu są 3 fotele, każdy z możliwością regulacji przód/tył i z regulacją pochylenia

Dokładnie, m.in. dlatego postanowiłem zmoenić 5008, gdzie jest to samo rozwiazanie. Jest trovhe niewygodne dla dosć wysokiego dziecka:)

 

12 godzin temu, pjetko napisał(a):

Brat ma, bardzo fajny samochód, jedyna wada, dla mnie dyskwalifikująca to brak napędu na tylną oś.

Też tak uważam, bo to mój 4. W połowie roku ma pojawić sie hybryda z silnikiem 1.5, ale też ne przewiduja 4x4.

1 minutę temu, filipert napisał(a):

Chyba trochę za wcześnie aby oceniać rozwiązanie Nissana, w zestawieniu z ogromnym doświadczeniem Toyoty w dziedzinie hybryd

Zgadzam się z tym, ale Toyot brak...Dlatego pytam o doświadczenia. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, w79 napisał(a):

Dokładnie, m.in. dlatego postanowiłem zmoenić 5008, gdzie jest to samo rozwiazanie. Jest trovhe niewygodne dla dosć wysokiego dziecka:)

Ale to chyba kwestia samych foteli. W S-Max są przecież 3 oddzielne siedzenia z tyłu. A mój syn ma 184 cm i siedzi mu się bardzo wygodnie i miejsca ma bardzo dużo. Fotele mają regulację oparcia w 5 plaszczyznach i każdy znajdzie wygodną pozycję. IMO jest to na pewno wygodniejsze niż kanapa. Powiedziałbym nawet, że kanapa jest wygodniejsza dla mniejszych dzieci.

Nawet moja żona, która raz się przejechała z tyłu stwierdziła że jest tak super wygodnie i zaczęła się zastanawiać czy nie jeździć z tyłu ?

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.