Skocz do zawartości

Skoda Octavia IV generacji (silnik 2,0 D) prośba o opinie


BuryKocur

Rekomendowane odpowiedzi

4 godziny temu, lbuster napisał(a):

A jak to się objawiło - nie mogłeś ruszyć czy problemy w czasie jazdy?

Tryb awaryjny i brak biegów parzystych i wstecznego. Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu czasami nawet dłuższy czas dało się normalnie jechać całkowicie normalnie.

4 godziny temu, lbuster napisał(a):

Nieśmiało przypomnę Twój tekst sprzed 3 miesięcy:

Dalej się tego trzymam tylko zmniejszam przebieg że 150kkm na 120kkm ?

A na serio to jest jakiś rodzaj wady fabrycznej, w ASO nie byli zaskoczeni, w necie też opisują ludzie przypadki po dość małym przebiegu typu 20-50kkm. 

W starej 6biegowej DQ250 takie rzeczy chyba się nie działy z mechatronika przy małym przebiegu. 

4 godziny temu, lbuster napisał(a):

Nie to, że się nabijam czy coś, ale czy z B47 coś się sypie? Ile ma nalatane?

Nie, ja mam jeszcze stary n47, na razie klekocze z radością ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 169
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

8 godzin temu, Analog82 napisał(a):

Czyli spisek zarowkowy chyba jednak dziala, jak mial dzialac. Rozumiem ze to faktyczny przebieg.

Trudno powiedzieć, jakiaś strasznie masowa przypadłość to nie jest, ale się zdarza z tego co słychać na grupach w internecie. Auto od nowości, więc przebieg prawidziwy. Nie wiem na ile to ma znaczenie ale skrzynie DQ250 (6biegowe DSG) miały interwał wymiany oleju na 60tys. Skrzynie 7biegowe DQ381 mają już interwał 120tys km. U mnie raz olej był wymieniony. Ale widziałem wpisy na forum ludziom przy przebiegu 3000km padała mechatronika, wiec tutaj wymiana oleju nie mogła mieć znaczenia.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, golob napisał(a):

Nie, ja mam jeszcze stary n47, na razie klekocze z radością ?

No to miodzio. Tak przy okazji, mi wpadło coś takiego apropo długowieczności n47 czy b47. Ewidentny przykład, jak celowo nie poprawia się usterek, by silniki/samochody nie jeździły zbyt długo:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, lbuster napisał(a):

No to miodzio. Tak przy okazji, mi wpadło coś takiego apropo długowieczności n47 czy b47. Ewidentny przykład, jak celowo nie poprawia się usterek, by silniki/samochody nie jeździły zbyt długo:

Tak, słyszałem o tym, nie wiem jak takie rzeczy można robić do dziś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.