Misio Opublikowano 6 Maja Udostępnij Opublikowano 6 Maja I skończyło się tak... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rtwppk Opublikowano 6 Maja Udostępnij Opublikowano 6 Maja 6 minut temu, Misio napisał(a): I skończyło się tak... Hehehe a mi się pytają po co mi w Pickamperze trapy … laikom mówię że to zabezpieczenie zbiornika paliwa do webasto :)))) ps. Dobrze, że się traktor znalazł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misio Opublikowano 6 Maja Udostępnij Opublikowano 6 Maja Ja zimą wożę trapy zimą... Ale po filmie widać... że osiołek nie miał szans... tylne koła się blokowały/się zapadały... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek230482 Opublikowano 6 Maja Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja Ładny tandem Misio Nie sądzę żeby tu trapy miały pomóc. Niestety. Chyba że miałby osiem. Wtedy od początku na jednym komplecie stoi a drugi już przekłada na wjazd Droga wygląda na ubitą, ale zdjęcia tego dołu przerażają jakby był luźny i kopny To są już skrajnie niekorzystne warunki, trudno powiedzieć jakby mój się zachował na aż tak grząskim piasku. Jeździłem nie raz takimi drogami ale droga drodze nie równa a piasek i piasek to też różnica. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rtwppk Opublikowano 6 Maja Udostępnij Opublikowano 6 Maja Wyjazd pełen atrakcji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misio Opublikowano 6 Maja Udostępnij Opublikowano 6 Maja Baaa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peja76 Opublikowano 6 Maja Udostępnij Opublikowano 6 Maja A u nas takie cyrki były zobaczymy może jak jutro znajdę czas to opiszę nasz wyjazd, ale czy będą chętni do czytania/ogladania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek230482 Opublikowano 6 Maja Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja TO jest to co pisałem ja z takich sytuacji wychodzę bez szwanku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rtwppk Opublikowano 6 Maja Udostępnij Opublikowano 6 Maja Ja również 4x4 + blokada mostu szału nie ma ale po trawie z lekkim błotem przejadę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peja76 Opublikowano 6 Maja Udostępnij Opublikowano 6 Maja 35 minut temu, marek230482 napisał(a): TO jest to co pisałem ja z takich sytuacji wychodzę bez szwanku. Taaaa ja i Michał lekki sprzęt potrzebujemy a Ty i Przemek to będziecie musieli iść po CZOŁG i to bardzo daleko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek230482 Opublikowano 6 Maja Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja Wszystko zależy od warunków. Miałem terenówki i pomimo dobrego przygotowania, napędu na cztery, blokad, kostki..... to się zakopywałem Jeżeli chodzi o kampera to oczywiście że oceniam ryzyko i jak mam wątpliwości to nie ryzykuję pomimo jakiegoś tam doświadczenia i bliźniaka rwd. W kopny piach, grząskie błoto lub wodę (nie widać jak głęboko) się nie pakuję. Ale śliska trawa, płytkie błotko, piaszczyste drogi albo po prostu bezdroża/łąki wjeżdżam bez wahania. Gdzie z przednim napędem bym się nie odważył. Oczywiście łąka łące nie równa ale jeżdżąc trochę terenówkami potrafię ocenić czy ta łączka po deszczu mnie wciągnie czy będzie po prostu śliska jak dotąd się udawało jeszcze mi w kamperze koła nie boksowały Nie ma się co oszukiwać, że kamper ma nieszczęśliwy rozkład masy. Większość ciężaru jest na tylnej osi. W przednionapędowym nie dość, że przednia oś jest mniej dociskana to na dodatek tylna z największym obciążeniem ma tylko dwa wąskie koła. Dość że przednie koła tracą łatwiej przyczepność to jeszcze gdy jest grząsko to tylne łatwiej grzęzną i stawiają opór. Nieszczęście gotowe. Przy tylnym napędzie z bliźniakiem nie dość że napędzamy oś bardziej dociążoną to jeszcze na dodatek nacisk rozkłada się na dwa razy większą powierzchnię. Pojazd mniej grzęźnie i znacznie trudniej traci przyczepność nawet na niestabilnym gruncie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rtwppk Opublikowano 6 Maja Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2 godziny temu, peja76 napisał(a): Taaaa ja i Michał lekki sprzęt potrzebujemy a Ty i Przemek to będziecie musieli iść po CZOŁG i to bardzo daleko Zobaczysz odchudzę kierowcę i założę wyciągarkę wtedy sam siebie wyciągnę bez chodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek230482 Opublikowano 6 Maja Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja Ja jakbym schudł to więcej wody zabiorę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misio Opublikowano 6 Maja Udostępnij Opublikowano 6 Maja 3 godziny temu, peja76 napisał(a): musieli iść po CZOŁG i to bardzo daleko Tu to raczej nie daleko by było 😉 Już 4x byliśmy kontrolowani przez służby... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misio Opublikowano 6 Maja Udostępnij Opublikowano 6 Maja 1 godzinę temu, marek230482 napisał(a): Jeżeli chodzi o kampera to oczywiście że oceniam ryzyko i jak mam wątpliwości to nie ryzykuję 1 raz w życiu ktoś mnie wyciągał... Kamperem jeżdżę 8lat... Wpierw nie było nic dziwnego, zwykla droga polna, a później już nie było odwrotu... Droga zaproponowana przez Google... ale podobno tam to normalne i nawet straż pożarna utyka, traktorzysta od razu zapytał czy tam... A na Podlasiu chyba jest najwięcej dróg szutrowych... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.