Jump to content

Podłoga w HOBBY540


MOUNTAIN
 Share

Recommended Posts

Zapewne taka sama jak w innych przyczepach. Szkielet z drewna sosnowego, z wypełnieniem styropianem lub styrodurem. Od spodu i z wierzchu szkielet przykryty sklejką.

Link to comment
Share on other sites

Tomii, zgadzam się z tobą podłogi we wszystkich przyczepach mają taką samą konstrukcję, mogą różnić się jedynie jakością użytych materiałów!

Link to comment
Share on other sites

hm, na pewno podłoga w okolicy kuchni z gąbki nie jest... :swieca: ,

przeczuwam kłopoty...

Link to comment
Share on other sites

Ja też. Przykrego zapachu nie wywąchałem.Zgniłe chyba nie jest.Sprawdzałem czy przypadkiem woda z kranu nie ucieka pod wykładzinę. Ale nie. Może sklejka była podłego gatunku.W innych miejscach przyczepki jest OK. Od spodu też wszystko jest OK.Albo poprzedni właściciel był potężnej postury i kochał jeść i wydeptał wokoło kuchni.Będę obserwował.

Link to comment
Share on other sites

A'propos podłogi w okolicach drzwi i kuchni. Wiele razy spotkałem się ze zdaniem kilku różnych użytkowników, jak i serwisów, że w tych miejscach podłogi naszych przyczepek narażone są na wielokrotnie większą eksploatację od innych miejsc. Z tego też względu tam podłoga zaczyna się uginać. Poprzedni właściciel mojej przyczepki wymyślił sobie sposóv naprawy poprzez wtryśnięcie pianki w przestrzeń pomiędzy warstwami podłogi. W efekcie podwozie się wypstręczyło. Nie wiem jak zabezpieczył wnętrze, ale tu się nic nie podniosło. Dla przyczepek, które mają koło zapasowe pod podłogą - nie polecam. Teraz muszę zamiast normalnego zapasu mieć dojazdówkę, bo docisnęło podłogę w dół i koło pełnowymiarowe się nie mieści. Ale w innych sytuacjach, myślę, że warto powtórzyć. Podłoga od dołu została ponawiercana w kilku miejscach, w środek wtryśnięta piana. Kiedy urosła, nadmiar poobcinać i zabezpieczyć otwory przed wilgocią. Zwracam uwagę na zabezpieczenie wnętrza przyczepy przed podniesieniem podłogi.

 

Choć najlepszym rozwiązaniem pewno byłoby rozebranie tej podłogi i poprawienie, ale znacznie bardziej praco- i kosztochłonne.

Link to comment
Share on other sites

Wiele razy spotkałem się ze zdaniem kilku różnych użytkowników, jak i serwisów, że w tych miejscach podłogi naszych przyczepek narażone są na wielokrotnie większą eksploatację od innych miejsc. Z tego też względu tam podłoga zaczyna się uginać.

 

No fajne wytłumaczenie zgnilizny :swieca:

Link to comment
Share on other sites

musisz przyznać, że efekt zgnilizny i efekt "wypracowanej" podłogi trochę się różnią. Szczególnie, że zgnilizna raczej nie będzie pojawiała się w miejscach szczególnego nasilenia ruchu, tylko w miejscach, gdzie pojawi się wilgoć. Stąd raczej byłbym daleki od takiego oceniania. Oczywiście każdy przypadek musi być konkretnie rozpoznany, ale jeśli taka sytuacja się powiela w różnych przyczepach...

Link to comment
Share on other sites

A potem daj znać, kto z nas miał rację. Ja Ci życzę zwykłego zużycia, które da się prostymi metodami naprawić, bo ewentualne podgnicie, to zdecydowanie większa robota!

Link to comment
Share on other sites

Ja Ci życzę zwykłego zużycia

 

Ja także , obym się mylił :swieca:

Link to comment
Share on other sites

MOUNTAIN, skąd jesteś. Jeżeli okolice Poznania to mogę pomóc jeżeli okaże się że z twoją podłogę to grubsza robota.

Link to comment
Share on other sites

w razie czego załączaj zdjęcia na forum jak zaczniesz ją badać, na pewno wielu będzie miało coś do poradzenia lub podpowiedzenia.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...