Skocz do zawartości

Osobowy bus do przyczepy 2000 DMC po roku 2020


filipert

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 224
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

8 minut temu, jacekzoo napisał(a):

To jak 1300 bliżej niż 1000 to może 1500?

Blisko!

Była 3 odpowiedź, to zdradzę

1650 max

Pewnie wielu ta wartość zadowoli, ale ja już powoli się załamuję, bo zostaje na polu bitwy tylko V-klasa.

Citroen, Opel i Peugeot tylko elektryki.

Toyota, Ford, Renault za mała wartość na haku.

VW za długie terminy...

USA to ostateczność, musze mieć minimum 12 mc gwarancji, a wydając tak grubą kasę, chciałbym mieć gwarancję producenta na kilka lat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli automat ma tak nisko, czyli skrzynia kaplica. "Dezaktywowali" laweciarzy :)

Swoją drogą dla mnie też już nawet 2000 kg przestaje być wystarczające, młody żeglarzem się staje, mi do tego bardzo też blisko, a to dopiero są ciężary, nawet na ten 1-2 wyjazdy w roku dalsze, plus na sezon na wodę i na zimowanie. W 2 tonach ledwie się cokolwiek rozsądnego kabinowego mieści z lawetą.

Edytowane przez czyś (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, danielpoz napisał(a):

Filipert, nie śledzę tematu ale Ty już kiedyś kupiłeś z tego co pamiętam Vito? No chyba że mylę osoby.

Tak, mam Viano z 2008 roku.

Próbuję zmienić na coś młodszego ;)

6 minut temu, czyś napisał(a):

Jeśli automat ma tak nisko, czyli skrzynia kaplica. "Dezaktywowali" laweciarzy :)

Zostaje manual.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 4.01.2023 o 11:10, filipert napisał(a):

To dlaczego w Fordzie ograniczają na tej automatycznej skrzyni przyczepę do 1000kg?

W fordach są rozmaite skrzynie, więc nie za bardzo jest sens wsadzać wszystkie do jednego worka. Były/są DS 6-tki, DS 8-mki, H10. Zależy jaki rocznik i jaki typ napędu, jaki model. trzeba by iść do dilera i pytać o konkretny model i typ napędu. Jak zamawiałem transita to inne AT były w autach z RWD a inne FWD, a AWD to w ogłe nie było AT, tylko manual. Zresztą to się wszystko bardzo zmienia, dlatego używam formy przeszłej, teraz syatiacja może być już inna. Jak robiłem wcześniejsze (nieudane) podejście do kupna blaszaka, w 2020, to nie było automatów dla RWD w fordzie, był tylko automat dla FWD. Kika miesięcy później znajomia pisała, że własnie zamówiła transita RWD z AT i po dziś dzień są ;)

w moim connecie sprzed 7 lat mam DS6 i ta skrzynia jest rewelacyjna, elegancko to pracuje, ale na haku ma tylko 1100kg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie też jak bardzo Ci się śpieszy. Nowe Tourneo Custom lada moment będzie miało premierę. Realnie pewnie pierwszy kwartał 2024 będzie opcja na dostawę.  Wygląda bardzo fajnie, auto ogółem będzie pewnie o krok przed mercedesem. Oczywiście nie wiadomo co im tam wyjdzie z tymi limitami holowania :) Piszą o dieslu w automacie i 4x4 ale to oczywiście tylko obietnice. Możliwe ze 2500kg z tabeli będzie tylko dla manuala.

ciekawi mnie jak wysoko odwalą cenę elektryka, bo nie ukrywam, że to może być moment dla mnie :)

image.png

image.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, filipert napisał(a):

Blisko!

Była 3 odpowiedź, to zdradzę

1650 max

Pewnie wielu ta wartość zadowoli, ale ja już powoli się załamuję, bo zostaje na polu bitwy tylko V-klasa.

Citroen, Opel i Peugeot tylko elektryki.

Toyota, Ford, Renault za mała wartość na haku.

VW za długie terminy...

USA to ostateczność, musze mieć minimum 12 mc gwarancji, a wydając tak grubą kasę, chciałbym mieć gwarancję producenta na kilka lat.

Bez przesady, że czworaczki to tylko elektryki. Pierwsze z brzegu ogłoszenie na nówkę:

https://allegro.pl/ogloszenie/citroen-spacetourer-m-shine-180km-eat8-webasto-13055881737

Jest ich jeszcze u dilerów Citroena/Peugeota/Opla i Toyoty naprawdę sporo. No, i 2300 na haku :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, maarec napisał(a):

Pytanie też jak bardzo Ci się śpieszy. Nowe Tourneo Custom lada moment będzie miało premierę. Realnie pewnie pierwszy kwartał 2024 będzie opcja na dostawę.  Wygląda bardzo fajnie, auto ogółem będzie pewnie o krok przed mercedesem. Oczywiście nie wiadomo co im tam wyjdzie z tymi limitami holowania :) Piszą o dieslu w automacie i 4x4 ale to oczywiście tylko obietnice. Możliwe ze 2500kg z tabeli będzie tylko dla manuala.

ciekawi mnie jak wysoko odwalą cenę elektryka, bo nie ukrywam, że to może być moment dla mnie :)

 

image.png

image.png

To pewnie właśnie ten romans z VW o którym wspominałem. Całkiem interesująca opcja z tą hybrydą i 1850kg na haku.

Niestety na razie w salonie nie mają żadnej informacji i jak piszesz, dostępność może początek 2024, tyle to bym na styk poczekał, ale nie zaryzykuję czekania na konfigurator do drugiej połowy 2023.

11 godzin temu, glomir napisał(a):

Bez przesady, że czworaczki to tylko elektryki. Pierwsze z brzegu ogłoszenie na nówkę:

https://allegro.pl/ogloszenie/citroen-spacetourer-m-shine-180km-eat8-webasto-13055881737

Jest ich jeszcze u dilerów Citroena/Peugeota/Opla i Toyoty naprawdę sporo. No, i 2300 na haku :D

Pisze o konfiguracji nowego auta.

Toyota odpada bo tylko 1900, pozostałe bliźniaki faktycznie w ilości kilku sztuk są w ogłoszeniach i nie wykluczam, że może jednak na coś się skuszę.

15 godzin temu, Łza Włóczynutka napisał(a):

W fordach są rozmaite skrzynie, więc nie za bardzo jest sens wsadzać wszystkie do jednego worka. Były/są DS 6-tki, DS 8-mki, H10. Zależy jaki rocznik i jaki typ napędu, jaki model. trzeba by iść do dilera i pytać o konkretny model i typ napędu. Jak zamawiałem transita to inne AT były w autach z RWD a inne FWD, a AWD to w ogłe nie było AT, tylko manual. Zresztą to się wszystko bardzo zmienia, dlatego używam formy przeszłej, teraz syatiacja może być już inna. Jak robiłem wcześniejsze (nieudane) podejście do kupna blaszaka, w 2020, to nie było automatów dla RWD w fordzie, był tylko automat dla FWD. Kika miesięcy później znajomia pisała, że własnie zamówiła transita RWD z AT i po dziś dzień są ;)

w moim connecie sprzed 7 lat mam DS6 i ta skrzynia jest rewelacyjna, elegancko to pracuje, ale na haku ma tylko 1100kg

O ile to kwestia zmiany skrzyni na słabszą, to OK, ale np. w Traficu, nic się nie zmieniło, po prostu obniżyli homologację o pół tony, raczej nie marketingowy to zabieg, może się sypały skrzynie (?)

Nawet nie wiedziałem, że modele większe od Galaxy miały opcję 4x4.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.