Jump to content
szary11

Czym zasilane są nasze konie pociągowe?

  

370 members have voted

  1. 1. Jakim paliwem zalilany jest Twoj holownik?

    • inne (elektryczny, hybryda, mieszanka...)
      3
    • benzyna + LPG
      133
    • biodiesel
      6
    • diesel ON
      269
    • benzyna Pb
      63


Recommended Posts

szary11

Z ciekawości chcę stworzyć ankietkę, która zobrazuje czym (jakim silnikiem) najczęściej ciągamy nasze budki?

 

Można też opisać tu wrażenia z jazd np po przesiadce z benzyny na diesla, itp.

Share this post


Link to post
Share on other sites
petek

Mam diesla i jestem z niego bardzo zadowolony. Przede wszystkim ekonomia i moc przy niskich obrotach. Tego do ciągnięcia mi trzeba.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Yabulon

U mnie benzyna + LPG :bukiet: Pierwszy i ostatni raz. Nigdy więcej żadnych przeróbek. Jakby samochody miały jeździć na gazie to tak by je produkowano. Niestety ja już ten błąd zrobiłem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ptaku

Ja mam benzynę +LPG i jestem z tego rozwiązania bardzo zadowolony :bukiet:

Share this post


Link to post
Share on other sites
elaola
Mam diesla i jestem z niego bardzo zadowolony

My jw.

Share this post


Link to post
Share on other sites
adje

Benzyna + LPG.

Z gazem żadnych problemów ale moim marzeeniem jest diesel :bukiet:

Share this post


Link to post
Share on other sites
mymlon

133 konną benzynę z LPG musiałem kręcić wysoko min 2,5 tys. Teraz mam diesle, małe polo ze zwykłym D - wół roboczy nie do zajechania no i większego TDI (nowy nabytek, jeśli zostanie do przyszłego sezonu to zobaczymy jak się sprawdzi) Poprzedni VW (z podpisu) miał nieco ponad 100 koni, ale spisywał się rewelacyjnie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
digue

Benzyna + Lpg. Instalacja Koltec od 5 lat zero problemów :bukiet:

Share this post


Link to post
Share on other sites
jedrek101

na razie diesel ok. 70KM ,do niewiadki wystarcza :bukiet:

Share this post


Link to post
Share on other sites
jimo

NoPB + LPG, już trzeci silnik z kolei w ten sposób zasilany. Jestem z tego rozwiązania zadowolony.

W życiu jeździłem również dieslami. Ciężko powiedzieć czym lepiej i jedno i drugie ma swoje wady i zalety

Share this post


Link to post
Share on other sites
radwan

diesel i tylko diesel jako holownik moim zdaniem jest najlepszy

Share this post


Link to post
Share on other sites
tymar

Moja Marea ma ledwo 100KM, na LPG ma moc tak jak na PB. Żadnych problemów ,poza tym że przydałoby się z 50 KM więcej. Można by wtedy łatwiej pod górkę :bukiet: .

Mam zamiar zmienić na większy, ale ropniak mnie przeraża :-] (może dlatego, że nigdy nie miałem?) :slina:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Arkadiuszg5

Moja Nubcia ma 133 KM. Przyczepa ma mase własną 704 kg. Ale jak się wyjeżdza w trase bagaży wiezie się sporo. Myśle że lekko waży 1000 kg przyczepa.Daewoo jest "zagazowane"i daje sobie radę . Wiadomo że większe górki odczuwa każde auto. :bukiet:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Daniel DJR

Witam

Łatwo jet powiedzieć Deasel?

Pierwszą moją przyczepę chciałem holować Fordem Fiestą miała zaledwie 50kM, ale rodzina się zwiększyła i nabyłem Renault Megan z silnikiem 1,4 16V (95 kM), przyczepa miała masę niewielką bo 850kg- efekt nie brakowało mi mocy, na przyśpieszenie nie jeden zostawał, ale zmieniłem przyczepę na większą DMC 1200 kg, no i jechałem, jechałem, wyprzdzałem i zastanawiałem się czy zdąże, zmieniłem na Deasla 130 kM= wynik każdy deasel ma więcej niutonometrów, tylko auta bęnzynowe o dużych pojemnościach mogą być porównywalne.

Co ma bęzyna? ledwo pare koni i tyle samo niutonometrów wtym jeszcze zasilane jakimś owsem karmione.

Panowie i Panie trzeba dobieraćalbo przyczepę do auta , albo auto do przyczepy.

Poto polak stworzył N126E .

Share this post


Link to post
Share on other sites
kit

moje zdanie jest podzielone tak jak przeznaczenie i wykorzystanie auta :bukiet: Nas interesuje samochód jako holownik i tu wybrałem diesla 1.9TDI 110KM Dodam że jest to auto którym używam tylko w trasy i do przyczep Pozatym stoi w garażu Na co dzień na miasto natomiast używamy benzynki 1.6 101KM Takiego wyboru dokonaliśmy ponieważ na trasie i do przyczepy diesel jest mocniejszy, ekonomiczniejszy i trwalszy a benzynka na mieście szybciej się dogrzewa, ciszej chodzi itp a że jest dużo tańsza w zakupie to niweluje różnice w spalaniu bo na dieslu po kawałkach miejskich na ciągle zimnym silniku spalanie też rewelacyjne nie jest

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...