Skocz do zawartości

Jaki akumulator do przyczepy?


Nest

Rekomendowane odpowiedzi

Praca przy odnawianiu Hobby 400 wrze ...zatem jestem jeszcze zielony w wielu sprawach. :)

Zatem mam kilka 'lamerowych' pytań:

- jaki akumulator zakupić do budki? (ile Ah?)

- oprócz dwóch lampek wnętrza i radia, do czego można jeszcze wykorzystywać w budce akumulator?

- ile wytrzymuje akumulator przy takowym użytkowaniu?

- gdzie go najlepiej umieścić?

- w panelu przy lodówce są dwa przełączniki na 12V i na 220V nie za bardzo kminię ich działania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 61
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

jaki akumulator zakupić

 

Nie za duży i nie za mały :) Ja kupiłem teraz 80Ah głębokiego rozładowania za 450zł. Na weekend spokojnie Ci wystarczy bez doładowywania...a nawet na dłużej :)

 

do czego można jeszcze wykorzystywać

 

Do wiatraczka na przykład :)

 

gdzie go najlepiej umieścić?

 

Blisko osi najlepiej.

 

przełączniki na 12V i na 220V

 

One są do załączania lodówki na 12 lub 220V. Ale lodówkę odpuść sobie z aku... pare godzin pochodzi, ale nic niemal nie schłodzi :) Za dużo ciągnie prądu na 12V.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja uważam że im większy tym lepszy

od przybytku głowa nie boli

większa pojemnośc to dłuższe np. ogladanie TV

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do czego można jeszcze wykorzystywać w budce akumulator?