Jump to content
ufolz

Uwaga i przestroga VASCO

Recommended Posts

peja76

Czyli można, daj znać jak dalej będzie sobie radzić to ustrojstwo

Share this post


Link to post
Share on other sites
ufolz
26 minut temu, peja76 napisał:

Czyli można, daj znać jak dalej będzie sobie radzić to ustrojstwo

Oczywiscie... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cathay

Kiedyś gdzieś tam na imprezie służbowej były nagrody a wśród nich właśnie vasco mini. Otrzymałem taki i leży sobie w aucie podczas wyjazdów tak na wszelki wypadek, lub w plecaku przy wypadzie lotniczym. Użyłem dwa razy na Sycylii gdzie angielskim ni chu chu nie szło się dogadać. Działał perfekcyjnie.

W tym roku na parkingu gdzieś w Austrii spotkaliśmy Polaków w mocno zaawansowanym wieku którzy nie znają żadnych języków. Używają vasco i mówią że od trzech lat wreszcie bez stresu jadą za granicę, a nawet dzięki urządzeniu sporo się mówić nauczyli. 

Tak więc mi nie płacą, a mówię dobrze. Naturalnie gdybym używał regularnie, może bym się przyczepił czegoś. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
zeno

Vasco v4 zakupiony latem tego roku. Nie działa. Odpowiedź serwisu cyt. pierwszy raz spotykamy się z takim problemem a teraz jesteśmy w Turcji. Wstrzymuję się od przekleństw

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
tesso

Jestem kierowcą zawodowym.Kupiłem translator i mogę powiedzieć uczciwie jest bardzo niedopracowane Wygląd obsługa ok ale funkcje praca lata 80no90 max.Bateria masakra urządzenie nie przechodzi w stan spoczynku nie wyłącza się po np.1h bezczynności.Tlumaczenie na hali porcie stoczni prawie nie realne.Super jeśli chodzi o przygotowanie tekstu w danym języku czyli gdzie podjechać czy gdzie stanąć.To można przygotować i skorzystać podczas rozmowy. Umiejscowienie głośnika z tyłu obudowy powoduje że trzeba urządzenie odwracać żeby coś usłyszeć na dworze.Jesli przygotujemy tłumaczenie to odsłuchanie w jadącym ciągniku tzw tirze jest niemożliwe.Pomomo wyciszenia kabiny tłumaczenie za ciche.Kolejna wada to że nie ma możliwości podłączenia bluetooth słuchawki czy do zestawu samochodowego. Tłumaczono mi że nie ma fizyczne takiej możliwości technicznej bo coś tam coś. Ale przecież można by było załączyć podczas nauki czy odczytu tekstu. Fajna funkcja nauki słówek. Jako urządzenie któremu mam miec pod ręką i z niego korzystać cały czas brak np. opcji zakupu dodatkowo np kursu i jego wczytania.Tak jak na początku napisałem opcje lata 90 .Mozna mieć za to dodatkowe wymowy w jakims tam języku dodatkowym. Dla kierowców spędzających dużo czasu za kierownicą Moich usilnych prób wykorzystanie wszystko skończyło na panewce jest niedopracowane wymagało by wielu technicznych zmian.Pozdrawiam serwis działa fenomenalnie pierwsze odpalenie i zaraz zwis ale szacun dla serwisu Nie wpłynęło to na w żaden sposób na opinie. Dla turystów dobre  Pozdrawiam i ogień na tłoki.Ps mogli by wgrać gierkę robaka taka przerwa w nauce słówek gra z lat 80 powinna się zmieścić:-)

 

Edited by tesso (see edit history)

Share this post


Link to post
Share on other sites
MARE2KMAREK2

VASCO Translator 4 NIGDY WIECEJ, ROZCZAROWANIE ROKU  PIENIADZE WYRZUCONE W BLOTO. SERVICE ZERO. PIENIADZE NIE ZWROCONE. Zero kontaktu

List do VASCO - NIEMCY BEZ ODPOWIEDZI'

FAKTURA nr EXEU/11/000006/FDE54/2022

Data wydania: Data dostawy/wykonania: Miejsce wykonania: Numer zamówienia

02.11.202201.11.2022BremenPrestaShop87548-VDE5CJ5NH-38

 

Kupujący

IT- XXXXXXX XXXXXX
 

Niemcy

 

ZWROT Vasco 4.0 z powodu wadliwego działania nie jest możliwy,

prawo handlowe, gwarancja tylko na papierze. Typowo po polsku jedna wielka banda

 

Mój list wysłany do VASCO

Szanowni Państwo;

Zwracam urządzenie VASCO 4.0.

-        Urządzenie nie nadaje się jako tłumacz w podróży

-         Byłem na wycieczce statkiem na morzu śródziemnomorskim

-        Urządzenie  przestało działać już po trzecim tłumaczeniu

-        Polski - Portugalski - OK

-        Polski - Hiszpański - OK

-        Polski - Turecki - OK

-        Polsko - hiszpański z powrotem urządzenie przestało działać, to był pierwszy dzień podróży

-        Urządzenie samodzielnie chce tłumaczyć jakiś jezyk afrykański, jeśli to jest dowcip firmy VASCO  to kiepski

-        Przywrócenie ustawień fabrycznych nie pomogło

-        W Turcji z Wi-Fi nadal działała w cukierni, 10 SEKUND trwa tłumaczenie ale nie działa offline

-        Ale od tego czasu nie ma już tłumaczenia w czasie rzeczywistym, opóźnienie 5 - 10 sekund

Czuję się jak idiota, ludzie czekają a ja się uśmiecham ja przepraszam

-        Na ulicy przed cukiernią nie można korzystać z powodu poziomu hałasu, urządzenie nie rozumiało słowa, w ogóle nie było głośno

-        Urządzenie jest zbyt ciche dla stacji samochodowej / cukierni / stacji kolejowej, musisz krzyczeć, aby być zrozumianym

-        Tryb offline przestał działać

-        Urządzenie było używane przez około 20 minut podczas dwutygodniowej podróży

-        ZWROT ponieważ urządzenie VASCO 4.0 już nie działa. 

Zwrot urządzenie nie jest możliwy.  Całkowity brak kontaktu Pieniędzy nie odzyskałem

pieniądze wyrzucone w bloto

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
MARE2KMAREK2

Fa. VASCO obiecała zwrot pieniędzy. Czekam

Share this post


Link to post
Share on other sites
MARE2KMAREK2

Bezczelnosc nie ma konca. Brak zwrotu pieniedzy. Przyslali popsute urzadzenie z powrotem. Nie odebralem. Ide do sadu

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
MARE2KMAREK2

Dostalem zwrot pieniedzy. ;-)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vasco Electronics

Dziękujemy za opinie - Państwa głos jest dla nas bardzo ważny w procesie pracy nad ulepszeniami. Opisywane sytuacje nie powinny mieć miejsca i wskazują na to, że tłumacz nie działa prawidłowo lub nie jest użytkowany zgodnie z zaleceniami instrukcji. Prosimy o przesłanie informacji ze szczegółami na temat tego, co powoduje problemy na adres email: kontakt@vasco-electronics.pl - pomoże nam to w diagnozie i eliminacji ewentualnych problemów w przyszłości.

Nasz serwis zawsze pozostaje do Państwa dyspozycji pod nr tel. +48 739 682 655, +48 739 682 594, poniedziałek - piątek: 8:00 - 16:00 i służy pomocą w każdej sprawie dotyczącej funkcjonowania urządzenia.

Pozdrawiamy, zespół Vasco Electronics

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...