Skocz do zawartości

Sezon 2022, kempingi w Polsce, all inclusive wróciło do łaski czy idzie kryzys ?


Suzu4x4

Rekomendowane odpowiedzi

58 minut temu, Misio napisał:

wszystko na wymarciu...dlatego jednak wolę te starsze, ale widać to zły kierunek, przynajmniej na forum...

Poza tym przecież najpopularniejsze są teraz silniki 3 cylindrówki...takie 1/2 z V6 ;)

Heh. U mnie na placu 1.0t, 2.0 diesel i 5.7 Hemi :)

i sam nie wiem co lepsze,  jednego trzeba zmienić na elektryka ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 401
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Ten.

 

Rolls Royce V12 27litre Merlin engine PV12 FULL THROTTLE! - YouTube

:slina:

Na takie prawdziwie prawdziwe silniki to sobie można okazjonalnie popatrzeć. Czasem zaglądam, trapueutycznie, zwłaszcza jak przejrzę oferty salonów i widzę co aktualnie jest w sprzedaży...

Przy tym te wasze wolnossące V8 czy nawet V12, z nędznymi 5-6 litrami pojemnosci, i spalaniem choćby 20 na sto, to też się co najwyżej do kosiarki, no, może najwyżej do traktorka, nadają  :) A do holowania i tak lepszy byłby RR Griffon, 37 litrów pojemności :) Dwustopniowa sprężarka mechaniczna, to jest to, a nie jakieś tam turbo-burbo, agulgulator do bulbulatora. 

Edytowane przez czyś (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 7.09.2022 o 10:52, jacek00 napisał:

W 100% chyba nie. Na pewno w modelach Supersonic i Sonic. Czyli w tych najbardziej premium.

 

Na Mercedesie jest też planowany Coral i Matrix w Adrii. 

 

Tutaj zdjęcie z prezentacji w Novo Mesto.

 

IMG_20220706_155956.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, rolf napisał:

Ja mam pod domem 1,3T (na szczęście jeszcze R4), 2,0TD R4, 5,0V8 i 5,3V12. Zgadnijcie który najlepiej się zbiera:)  

A który najlepiej hamuje silnikiem gdy jest obdarowany na granicy swojego dmc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

52 minuty temu, Misio napisał:

A który najlepiej hamuje silnikiem gdy jest obdarowany na granicy swojego dmc?

Teoretycznie hybryda, Rolf, Ty chyba miałeś?

8 minut temu, peja76 napisał:

bez gwiazdy nie ma jazdy:ok:

Gwiazda musiała sterczeć na masce - to była gwiazda :ok:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Misio napisał:

A który najlepiej hamuje silnikiem gdy jest obdarowany na granicy swojego dmc?

Ten mały nie hamuje wcale. Pozostałych nie miałem okazji sprawdzić (jeden ma za dużą ładowność,  dwa pozostałe są w moim wieku i inaczej traktowane), ale hamują silnikiem conajmniej dobrze. Myślę że ten 2.0 dałby radę w kamperze bez problemu, zwłaszcza przy 8 biegach.

1 godzinę temu, lbuster napisał:

hybryda, Rolf, Ty chyba miałeś?

Jeździłem różnymi ojca i brata,  osobiście nie miałem. Ładnie hamują silnikiem, ale nie miałem okazji sprawdzić pod dużym obciążeniem. 

Najlepiej hamują stare, duże diesle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.