Skocz do zawartości

Które auto lepsze jako holownik?

Hultaj i Szelma

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Ponieważ w sobotę wyjeżdżam do Francji proszę o doradzenie, które auto będzie się lepiej sprawowało jako holownik do przyczepy dmc900:

1. Citroen C5 rok 2001 2.0 benzyna/gaz ok 120 km;

2. Citroen Berlingo rok 2009 ( nówka ) 1,6 90km diesel;

Jak Berlingo - diesel lepsze to umówiony jestem w piątek na montaż haka, ewentualnie muszę montaż odmówić.

Pozdr

• Odpowiedzi 150
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Jak z jazdą z nowym silnikiem pod obciążeniem?

Kurde, nie wiem... w kwestii motoryzacyjnej jestem laikiem. W tych czasach to silniki są chyba tak robione, że nie robi im różnicy obciążenie????

W dowodzie c5 mam chyba moc 90 KW z tego co pamiętam ( żona jeździ )

Tak Berlingo Multispace jest naprawdę wysokie i pojemne...

Pozdr

Ja jeżdzę Berlingo XTR 110 z przyczepą o podobnej masie i powiem że jeżdzi się bardzo przyjemnie.Przede wszystkim jest wyższy niz osobowy i nie ma tych uderzeń pędu powietrza od ciężarówek.Mój miał przejechane 2 tys.km jak pojechałem z przyczepą na wakacje.

Zdecydowanie Berlingo, ze względu na silnik wyższy moment obrotowy dostępny już od ok 1500 obr/min a w benzynie ok 4000 -4500 obr/min więc znaczna różnica!!! choć przy DMC 900kg pociągniesz i jednym i drugim bez problemu, ja w tym roku ciągłem przyczepe o DMC 1100kg. nowym silnikiem benzynowym 1,4 - 90km i nie było problemów, choć wcześniej ciągałem xsarą picasso 2.0 HDI i różnica była kolosalna!!!

Jak założę hak to będę mógł porównać, nie chciałem zakładać niepotrzebnie i wyrzucać pieniądze ale zgodnie z Waszymi podpowiedziami i moim zgłębianiem tematu, Berlingo będzie lepsze.

A kolegi post powyżej, jak wyprzedzałem TIRy przy 110 to przy C5 ciągnęło na bok, że hej... ogólnie przyczepa chodziła na boki...

Wybrane: zakładam hak i jadę Berlingo...