Skocz do zawartości

BMW F40 jako holownik


lbuster

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 236
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Z tego co wiem, z budą tylko do okręgowej :(

A poza tym już za późno ;)

20220625_180145.thumb.jpg.0c4f6e0c7e872fad03e32225611d5635.jpg

Mogliśmy lecieć dzisiaj i w poniedziałek gdzieś w Polsce zrobić, ale żona nie chciała na wariata, więc sączę sobie :piwko:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem, z budą tylko do okręgowej 
A poza tym już za późno 
20220625_180145.thumb.jpg.0c4f6e0c7e872fad03e32225611d5635.jpg
Mogliśmy lecieć dzisiaj i w poniedziałek gdzieś w Polsce zrobić, ale żona nie chciała na wariata, więc sączę sobie :piwko:
Nie tylko do okręgowej. Każda podstawowa z uprawnieniami na przyczepy też.

Jutro niedziela a w niedzielę też stacje potrafią być czynne
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety, tylko samochody osobowe:(

Teraz, peja76 napisał:

Przynajmniej że spokojem ogarniesz temat "jaki kierunek obrać";)

Myślisz, że w poniedziałek nie będę się zastanawiać :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:P

A co do pierwszych kilometrów z budą, to jak na razie ok, choć ciężko coś powiedzieć po paru kilometrach. 

Mocy nie brakuje choć delikatnie jechałem, automat na plus. Fajne jest to, że puszczając hamulec automat lekko rusza i ściąga hamulec najazdowy w przyczepie. To mi się podoba :ok: W manualu dość długo trzeba było ruszać na półsprzęgle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, dudek_t napisał:

 A tez vagina i niby nie taka stara. 

Akurat w vaginach nie ma z tym większych problemów. Może poza audi, bo tam przeważnie zachowują się jakby kij połknęli, a z rozmowy o haku ktoś postronny mógłby wnioskować ze technologie dostarcza do Ingolstadt co najmniej NASA, a nie Westfalia (o kosztach nie wspominając - w salonie audi sześciocyfrowymi kwotami rzucają na co dzień bez zająknięcia, np. 12 kPLN - koszt akcesoryjnego haka z montażem w A4, który przyjmował hak bez konieczności jakichkolwiek adaptacji innych elementów, to samo w VW czy seacie między 3,5 a 4 koła - nie ma człowiek wątpliwości że segment premium :) )

2 godziny temu, lbuster napisał:

Pierwsza jazda testowa na przegląd, niestety się spóźniłem, więc wyjazd dopiero w poniedziałek :(

Skąd ja to znam :) jeżdżę w soboty, jeszcze mi się nie udało przed 13:30, a to coś ważniejszego wypadnie, albo jak w tym roku, od rana lało jak z cebra, przestało o 12:45, więc ogarnięcie cepy z zimowania, spięcie zestawu, lusterka, sprawdzenie czy światła działają - ogarnięte w 25 minut, i wio, nawet hamulców nie zdążyłem w cepie przetrzeć przed rolkami…

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, czyś napisał:

Skąd ja to znam :)

Ogólnie nie lubię wcześnie wstawać, dodatkowo wczoraj walczyłem do 3 w nocy z przeciekami a dzisiaj jeszcze żona zaczęła sprzątać budę i trzeba było wypakować ten bajzel. Niby SKP czynna do 16:00, ale o 15:30 ostatni klient i nie ma zmiłuj. Byłem jakoś 10 min później :angry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i jestem po dziewiczej wyprawie na Suwalszczyznę :winner:

Co mogę powiedzieć, to zestaw zachowuje się lepiej niż Volvo V40. Na pewno ma na to wpływ niższe i twardsze zawieszenie i większa masa. Na początku jechałem zachowawczo, ale z każdym kilometrem coraz szybciej i docelowo na dwupasmówkach starałem się nie przekraczać 100km/h według GPS. Często mi nie wychodziło :P

Samochód jest zdecydowanie bardziej odporny na fochy przyczepy, przy wyprzedzaniu tirów mniej czuć próby wprowadzenia w wężykowanie. Nadal, jak w Volvo to robiłem, do max 110 km/h.

Średnie spalanie wyszło 10,5l /100km, spodziewałem się tego, czyli o 1l więcej od Volvo ze względu na mocniejszy silnik i napęd na 4 koła. Przy jeździe w okolicach 100 nawet mi podskoczyło do 11, no ale 4 rowery na dachu robią swoje przy tej prędkości. Klima miała co robić, na minus to odłączona lodówka na 12V.

Na razie nie przyhaczyłem podwoziem na polu kempingowym :ok:

Tryb sport jest za ostry do zestawu, delikatnie naciskasz gaz a on ciągnie jak szalony, o wiele bardziej, niż bym chciał. Automatyczna skrzynia na plus, choć w tym trybie kilka razy bez sensu trzymała na zbyt wysokich obrotach, mimo muskania gazu. No ale w tym trybie chyba lepiej, by tak było niż by miał mulić na niskich. Muszę jeszcze przetestować tryb standard.

Podsumowując na tą chwilę, ocena dobra+ lub nawet bardzo dobra-, no ale na końcową ocenę trzeba trochę poczekać ;)

Propozycja fotki na miniaturkę, choć parkuję jak pierdoła (było pusto i brak miejsc dla zestawów/kamperów):

20220627_191818.thumb.jpg.2a4f3d03bf48713f822b112ff17e22ff.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.