Skocz do zawartości

Serwisy


mymlon

Rekomendowane odpowiedzi

Taka tam (amatorska) zabawa z materiałem wideo....gdy przedmiot zmienia położenie przed nieruchomym obiektywem.

Kadr po lewej - przyczepa na podnośniku, kadr po prawej - na podporach (samych? - po prawej stronie przyczepy).

Pełnej siatki nie ma - zaczepiłem tylko dwa punkty (cienka czarna linia).

Tył przyczepy

comp_rear_mark.thumb.png.2cfbccb94de46453551593ba37bbaad1.png

Przód przyczepy

comp_front_mark.thumb.png.1e6062570d9dab8f9c37170adfe1d856.png

Gdy budka tylko na (samych?) podporach to - jak niektórzy twierdza - lepiej z reguły do wnętrza nie wchodzić.

Beztytuu5.thumb.png.eb948ea7f3a9979ddd593cd649177cc2.png

A co ze środkiem przyczepy, gdy centralnego podparcia (podejrzewam) brak ?

Możliwe że optyka rejestratora uniemożliwia analizę geometrii obiektu, albowiem w tym przypadku mamy:

comp_center_mark.thumb.png.3bbbfbf7cf7316dadb4382befda5f55a.png

 

Ponoć przyczepa podczas jazdy i tak "pracuje", więc może nie ma co roztrząsać tematu. :niewiem:

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 110
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Godzinę temu, Tofel napisał(a):

Ponoć przyczepa podczas jazdy i tak "pracuje", więc może nie ma co roztrząsać tematu. :niewiem:

Instrukcja obsługi przyczepy zabrania wymiany koła unosząc przyczepę na podporach. 

W serwisach niestety pracują ludzie którzy instrukcji nie czytali, bo te zazwyczaj są po niemiecku i nikt im najprostszych prawd oczywistych nie wytłumaczył. 

Widzieli pod blokiem na parkingu Niewiadówki z pozdejmowanymi kołami, więc przy budach o konstrukcji sandwicza robią to samo, bo czemu nie... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, Tomii napisał(a):

Instrukcja obsługi przyczepy zabrania wymiany koła unosząc przyczepę na podporach. 

Tomku. Nie ulega dla mnie najmniejszej wątpliwości, że należy stosować w praktyce zalecenia producenta przyczepy, który skądinąd najlepiej przecież wie jakie są parametry wytrzymałościowe konstrukcji jego produktu jak również materiałów do jego budowy zastosowanych.

Troszkę przewrotnie sformułowałem swoją wypowiedź mając nadzieję na reakcję forumowych kolegów.;) Lekkomyślne - według mojej oceny - działanie serwisanta spowodowało, iż nieco bliżej przyjrzałem się sytuacji zaprezentowanej w materiale. Czy już "do czegoś doszło"? Trudno powiedzieć. Chyba zbyt słaba jakość materiału a co za tym idzie dokładność analizy. Chciałem głównie wskazać na możliwość zaistnienia nieprawidłowości i w efekcie wystąpienia problemu.

38 minut temu, Tomii napisał(a):

W serwisach niestety pracują ludzie którzy instrukcji nie czytali, bo te zazwyczaj są po niemiecku i nikt im najprostszych prawd oczywistych nie wytłumaczył. 

Z ubolewaniem muszę niestety przyznać, że nie tylko w dziedzinie serwisu sprzętu karawaningowego dochodzi do sytuacji, w której materiałem umożliwiającym zdobycie wiedzy i/lub nabycie doświadczenia jest - dla obsługi serwisu - przedmiot będący własnością klienta.

Rynek - w to wierzę - szybko weryfikuje takich usługodawców, przy których klient dysponuje - w odniesieniu do danego zagadnienia - wiekszą wiedzą.

Pozdrawiam

ps. O zagadnieniu wymiany koła (prawidłowym sposobie podnoszenia przyczepy) chyba już kiedyś coś tam pisałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Dzień dobry Panowie

Bardzo dziękuję za włożony trud i poświęcony czas oraz za tak wnikliwą i szczegółową analizę jednego z moich filmów na kanale YouTube. Trudno jest mi skomentować te wszytskie szczegółowe posty i analizy filmu. Aczkolwiek szanuję każdą z tych odpowiedzi i rozumiem wątpliwości. Jeżeli będę nagrywał zbytnio szczegółowo filmy to nie starczy godziny na jeden film. Materiał często jest mocno skracany oraz cięty tak, by zmieścić się w ok. 20 min i dlatego całość wygląda jakbyśmy bezmyślnie podnieśli przyczepę na podprach i w ten sposób ją naprawiali. Zapewniam, że nie popełniliśmy tego błędu i postaram się nagrywać kolejne filmy w sposób bardziej przejrzysty i zrozumiały. Mam nadzieję, że osoby komentujące opisały sprawę ze swojego punktu widzenia, z troski o całe środowisko karavaningowe a nie jest to żenująca zagrywka nosząca znamiona hejtu.

Pozdrawiam ?

Michał z Camp Service

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Czy ktoś z Was miał kontakt z serwisem w Dziekanowie Leśnym (Łomianki) na ul. Cienistej? Chyba Kampernia. Nie mam na myśli serwisu kamperowy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 23.03.2023 o 23:17, majkel44 napisał(a):

Mam nadzieję, że osoby komentujące opisały sprawę ze swojego punktu widzenia, z troski o całe środowisko karavaningowe a nie jest to żenująca zagrywka nosząca znamiona hejtu.

Pozdrawiam ?

Michał z Camp Service

No i do tego momentu było ok. Oczywiście że był to bezpodstawny hejt. Przecież bez powodu, w sposób agresywny, uczepiliśmy się... Na filmie wszystko widać? Sam przyznałeś, że nie pokazujesz wszystkiego. Tylko prawda taka, że dwusekundowa przebitka ukazującą podparcie przyczepy w okolicach osi by wystarczyła, a Ty tu wyskakujesz z długością filmu. 

YT działa w dwie strony. Może być dobrą reklamą dla Twojego biznesu, ale również może klientów odstraszyć. Mnie po tym co widzę na filmach, niestety nie przekonałeś. Wystarczyło wyciągnąć klatkę z filmu, na której zaznaczył byś podparcie i PRowo byś był wygranym tej dyskusji. 

Pozdrawiam! 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Tomii napisał(a):

No i do tego momentu było ok. Oczywiście że był to bezpodstawny hejt. Przecież bez powodu, w sposób agresywny, uczepiliśmy się... Na filmie wszystko widać? Sam przyznałeś, że nie pokazujesz wszystkiego. Tylko prawda taka, że dwusekundowa przebitka ukazującą podparcie przyczepy w okolicach osi by wystarczyła, a Ty tu wyskakujesz z długością filmu. 

YT działa w dwie strony. Może być dobrą reklamą dla Twojego biznesu, ale również może klientów odstraszyć. Mnie po tym co widzę na filmach, niestety nie przekonałeś. Wystarczyło wyciągnąć klatkę z filmu, na której zaznaczył byś podparcie i PRowo byś był wygranym tej dyskusji. 

Pozdrawiam! 

Dokładnie. Teraz takie czasy że jak zwrócisz komuś uwagę (nawet słusznie) to nazwie Cię hejterm. Tłumaczenie serwisu to zwykły pusty bełkot.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 10.04.2023 o 07:04, Tomii napisał(a):

No i do tego momentu było ok. Oczywiście że był to bezpodstawny hejt. Przecież bez powodu, w sposób agresywny, uczepiliśmy się... Na filmie wszystko widać? Sam przyznałeś, że nie pokazujesz wszystkiego. Tylko prawda taka, że dwusekundowa przebitka ukazującą podparcie przyczepy w okolicach osi by wystarczyła, a Ty tu wyskakujesz z długością filmu. 

YT działa w dwie strony. Może być dobrą reklamą dla Twojego biznesu, ale również może klientów odstraszyć. Mnie po tym co widzę na filmach, niestety nie przekonałeś. Wystarczyło wyciągnąć klatkę z filmu, na której zaznaczył byś podparcie i PRowo byś był wygranym tej dyskusji. 

Pozdrawiam! 

Dziękujemy za odpowiedź. 

Każdy ma prawo do wyrażania swojej opini. 

Wyciągnęliśmy odpowiednje wnioski po powyższych komentarzach. 

Niestety przykro nam, że jesteśmy osądzani o brak profesjonalizmu. To są tylko amatorskie nagrania nie ukazujące całej naszej ciężkiej pracy. Na szczęście morale nam nie opadły. Wiemy już gdzie  popełniamy błędy podczas nagrań. Dzieki konstruktywnej krytyce staniemy sie jeszcze bardziej  profesjonalni. Zaczynamy dopiero przygodę z kanałem na YT więc tego typu informację zapewne poprawiają jakość naszych tresci. Będziemy starali sie spełnić wszystkie Państwa oczekiwania ale przy zachowaniu naszego stylu i sposobu nagrywania. W miarę możliwości bedziemy nagrywali w sposób bardziej drobiazgowy i szczegółowy tak by nie budzić wątpliwości co do jakości naszej pracy.

Zapraszamy do siedziby naszej firmy w Pile przy ul. Naftowej 14 gdzie można przyjrzeć sie naszej pracy i odpowiemy chętnie  na wszystkie pytania.  Nie będziemy nic udowadniać na forum i uczestniczyć  w tego typu dyskusjach. 

Informujemy jednocześnie, że w przypadku zauważenia przez nasz zespół działań mogących mieć znaczący wpływ na wizerunek firmy podjęte zostaną odpowiednie kroki.

 

Pozdrawiamy

Zespół marketingu 

Camp Service 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, majkel44 napisał(a):

Dziękujemy za odpowiedź. 

Każdy ma prawo do wyrażania swojej opini. 

Wyciągnęliśmy odpowiednje wnioski po powyższych komentarzach. 

Niestety przykro nam, że jesteśmy osądzani o brak profesjonalizmu. To są tylko amatorskie nagrania nie ukazujące całej naszej ciężkiej pracy. Na szczęście morale nam nie opadły. Wiemy już gdzie  popełniamy błędy podczas nagrań. Dzieki konstruktywnej krytyce staniemy sie jeszcze bardziej  profesjonalni. Zaczynamy dopiero przygodę z kanałem na YT więc tego typu informację zapewne poprawiają jakość naszych tresci. Będziemy starali sie spełnić wszystkie Państwa oczekiwania ale przy zachowaniu naszego stylu i sposobu nagrywania. W miarę możliwości bedziemy nagrywali w sposób bardziej drobiazgowy i szczegółowy tak by nie budzić wątpliwości co do jakości naszej pracy.

Zapraszamy do siedziby naszej firmy w Pile przy ul. Naftowej 14 gdzie można przyjrzeć sie naszej pracy i odpowiemy chętnie  na wszystkie pytania.  Nie będziemy nic udowadniać na forum i uczestniczyć  w tego typu dyskusjach. 

Informujemy jednocześnie, że w przypadku zauważenia przez nasz zespół działań mogących mieć znaczący wpływ na wizerunek firmy podjęte zostaną odpowiednie kroki.

 

Pozdrawiamy

Zespół marketingu 

Camp Service 

No dobra to teraz zasadnicze pytanie. Czy to pisał Michał do którego należało to konto, czy to pisał "zespół marketingowy" bo zaczyna to mi śmierdzieć "łamaniem regulaminu". Czy może Michał to teraz "zespół"? 

Nie będziecie uczestniczyć w dyskusjach? To chyba trzeba było nie odpowiadać :hmm:

To co z tym hejtem? Było bezpodstawne czepianie się, czy jednak ktoś bacznie obserwujący mógł mieć wątpliwość? 

Z tą informacją o działaniach mogących mieć znaczenie na wizerunek to chcecie straszyć? Rozumiem, że jeszcze jeden komentarz i do sądu wezwanie dostanę -_-

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, majkel44 napisał(a):

Informujemy jednocześnie, że w przypadku zauważenia przez nasz zespół działań mogących mieć znaczący wpływ na wizerunek firmy podjęte zostaną odpowiednie kroki.

Jaki wizerunek firmy? Opublikowaliście sami filmik na publicznej platformie YT, który tutaj został wrzucony i skomentowany. To jest niby wplywanie na wizerunek firmy? To może przed publikacją filmiku należało się zastanowić nad tym co robicie? Wtedy całej dyskusji by przecież nie było, prawda? 

A co do wizerunku firmy to uczciwie mówiąc sami sobie ten wizerunek psujecie odpisując w taki a nie inny sposób. 

 

Edytowane przez jacek00 (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Gizbern napisał(a):

Michał z Camp Service jest tym dobrym policjantem

Zespół marketingu jest tym złym policjantem który będzie nasz wsadzać po kolei :)

:lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 17.02.2023 o 21:15, Tomii napisał(a):

[...] W serwisach niestety pracują ludzie którzy instrukcji nie czytali, bo te zazwyczaj są po niemiecku i nikt im najprostszych prawd oczywistych nie wytłumaczył. [...] 

Oootuż tooo! Oddałem do serwisu, na gwarancji, a jakże, "wypasiony" ekspres do kawy. Zapakowałem go we wszystkie oryginalne, nieuszkodzone "styropiany", tekturowe rozpórki, itd., nietknięty wręcz karton/pudło. Ekspres, owszem, wrócił naprawiony, ale w stanie - wizualnym i miejscami technicznym - rozpaczliwym. Dostałem prawdziwego szału. Łódzki serwis Krupsa, to rzeźnicy/drwale. O zniszczonym totalnie kartonie nawet nie wspomnę. Nie ma chyba dziedziny, w której nie królowali by partacze. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Poszukiwany dobry serwis do świeżo zakupionej przyczepy, hamulce, kola, zawieszenie, stabilizator jazdy, podpory, szczelność instalacji gazowej, sprawdzenie urządzeń, naprawa nieszczelności kranów Najczęściej Warszawa, ewentualnie okolice Kielc. 

Btw przejrzałem cały wątek pt serwis i brakuje listy rzetelnych serwisów w PL, chyba że ta informacja jest w innym miejscu forum. 

Edytowane przez dawig (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.