Skocz do zawartości

Brak gazu w kuchence , nie działa

MarcinDK

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

z góry się przyznam że jestem nowicjuszem i to moja pierwsza przyczepa niedawno zakupiona dla rozpoczęcia przygody z rodziną.

Przed przystąpieniem do renowacji chciałem sprawdzić wszystkie instalacje i co się okazało nie działa kuchenka gazowa albo jestem zbyt ciemny aby ją uruchomić?

Z palników nie leci gaz ani nie czuć. Czy przyczepa musi być podpięta do prądu lub akumulatora? Butla świeżo zakupiona na orlenie (lekko zabolało).

Z góry dziękuje za odpowiedz.

Marcin

20220426_150302.jpg

20220426_150335.jpg

20220426_150444.jpg

Dzięki za podpowiedz ale już na początku próbowałem kilka razy i teraz jeszcze raz po Twojej odpowiedzi dla pewności i nic zero reakcji.

Może coś zatkane? Reduktor coś nie tak? To jest Fendt 650 z 1998 roku.

Dodam iż mam wrażenie że lodówka również nie reaguje lub nie wiem jak to sprawdzić.

Edytowane przez MarcinDK (wyświetl historię edycji)

5 minut temu, MarcinDK napisał:

Dzięki za podpowiedz ale już na początku próbowałem kilka razy i teraz jeszcze raz po Twojej odpowiedzi dla pewności i nic zero reakcji.

Gdzie masz kuchnię? Z boku czy z tyłu? Jak z tyłu to trzeba bardzo długo poczekać bo przewód gazowy leci dookoła cepki. Przynajmniej tak był u mnie. Zawory jak pisze pjetko.

Rozumiem, że Trumę odpaliłeś :hmm:

7 minut temu, MarcinDK napisał:

Reduktor coś nie tak? To jest Fendt 650 z 1998 roku.

Tak, jest nie tak. Nadaje się tylko do muzeum, razem z wężem gazowym. Do wymiany jedno i drugie i to w trybie pilnym! Reduktor i wąż mają być nie starsze niż 10 lat u GOKa. 

4 minuty temu, jacek00 napisał:

Tak, jest nie tak. Nadaje się tylko do muzeum, razem z wężem gazowym. Do wymiany jedno i drugie i to w trybie pilnym!

To racja. Zwróć jeszcze uwagę, że z lewej strony jest przyłącz manometru jak na fotce. A u Ciebie pusto. Może ktoś rozbił i zaślepił całość co by było do sprzedaży.

gok.png

6 minut temu, jacek00 napisał: