tomekk Posted May 17 U mnie w Sporcie było chyba okno z przodu, duża lodówka i wylewka prysznicowa, jakoś chyba tak. Quote Share this post Link to post Share on other sites
w79 Posted May 17 17 minut temu, jacek00 napisał: Heh, a tak poważnie to nie tyle, że masz wersję na Włochy Nie wiem jak byko naprawde, ale fakt jest faktem, że kupowalem na poczatku Covida, kiedy najwiekszy dramat panowal we Włoszech. Początkowo zamówiliśmy 500, ale po pewnym czasie zadzwonili że w Niemczech stoją budy które miały iść do Włoch, ale z uwagi na pandemię, nie poszły. Okazało się że za niewielka dopłatą moge miec 580 i to 1700kg. Przyczepa przyjechała nieco pozniej niż pierwotne zamowienie, a papiery byly po Włosku. Quote Share this post Link to post Share on other sites
filipert Posted May 17 14 godzin temu, Tomii napisał: No to macie bogatsze wersje na Polskę U mnie bez trytek. A może na DE zakładają lepsze linki i nie potrzeba podwieszać Zastanawia mnie ten ceownik po środku, to dodatkowe wsparcie na całej długości przyczepy? Quote Share this post Link to post Share on other sites
pjetko Posted May 17 (edited) Godzinę temu, jacek00 napisał: Ja osobiście nigdy nie widziałem takich uchwytów, więc może w innych przyczepach też są jakieś dziwne fabryczne patenty. Tutaj głównie chodzi o wagę. Ci, co maja od polskiego dealera Knausa, na trytytkach, to mają wersję "low weight Polish edyszyn" Tomii to ma w ogóle wersję "max weight reduction", bo nie ma nic A z ciekawości zajrzałem do siebie i... budżetowa Adria ma całkiem przyzwoite "uchwyty". Zastanawiam się jednak nad wymianą na trytytki, ze względu na masę... jeden taki pasek to waży co najmniej tyle, co 3-4 trytytki, % to ogromna redukcja wagi Edited May 17 by pjetko (see edit history) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Piotrekm13 Posted May 17 3 minuty temu, filipert napisał: Zastanawia mnie ten ceownik po środku, to dodatkowe wsparcie na całej długości przyczepy? Myślę, że tak. U mnie w starej Hobby też mam takie coś idące środkiem i podparte na osi. Tylko że u mnie to jest drewniana kantówka. Kiedyś pokazywałem to jak zastanawiałem się nad sankami na koło zapasowe, to mi to trochę kolidowało. Zwróć uwagę, że oś na środku ma przyspawany dedykowany wsporniczek (u mnie także). Zakładam że to ma na celu zminimalizowanie uginania się podłogi. 7 minut temu, filipert napisał: A może na DE zakładają lepsze linki i nie potrzeba podwieszać W DE maja lepsze drogi, i nie ma ryzyka zahaczenia linką o asfalt Quote Share this post Link to post Share on other sites
peja76 Posted May 17 13 godzin temu, jacek00 napisał: Takiej fabryki się nie poprawia. W końcu to nie Hobby Proszę żeby nie było Hobby to Hobby a nie tam jakieś Knaus Quote Share this post Link to post Share on other sites
Piotrekm13 Posted May 17 13 godzin temu, Tomii napisał: Tak myślałem że będzie wypominanie tej brudnej osi . Przestawiam budzik na wcześniejszą godzinę, żeby rano przy słonecznym świetle zrobić z nią porządek . Od tego jest forum - ma motywować Ja bym zostawił. Zawsze możesz powiedzieć, że nią gdzieś jechałeś, a nie jak reszta Quote Share this post Link to post Share on other sites
jacek00 Posted May 17 45 minut temu, w79 napisał: Nie wiem jak byko naprawde, ale fakt jest faktem, że kupowalem na poczatku Covida, kiedy najwiekszy dramat panowal we Włoszech. Początkowo zamówiliśmy 500, ale po pewnym czasie zadzwonili że w Niemczech stoją budy które miały iść do Włoch, ale z uwagi na pandemię, nie poszły. Okazało się że za niewielka dopłatą moge miec 580 i to 1700kg. Przyczepa przyjechała nieco pozniej niż pierwotne zamowienie, a papiery byly po Włosku. U mnie też wszystko jest po włosku Quote Share this post Link to post Share on other sites
jacekzoo Posted May 17 U mnie w ogóle nie wiszą, mam najbardziej odbajerzony uchwyt w postaci atc 😂 Quote Share this post Link to post Share on other sites
jacek00 Posted May 17 27 minut temu, pjetko napisał: Tutaj głównie chodzi o wagę. Ci, co maja od polskiego dealera Knausa, na trytytkach, to mają wersję "low weight Polish edyszyn" Tomii to ma w ogóle wersję "max weight reduction", bo nie ma nic A z ciekawości zajrzałem do siebie i... budżetowa Adria ma całkiem przyzwoite "uchwyty". Zastanawiam się jednak nad wymianą na trytytki, ze względu na masę... jeden taki pasek to waży co najmniej tyle, co 3-4 trytytki, % to ogromna redukcja wagi I widać, że w Adrii są najlepsze paski. Co Adria to Adria Quote Share this post Link to post Share on other sites
Marcin T Posted May 17 Godzinę temu, w79 napisał: Nie wiem jak byko naprawde, ale fakt jest faktem, że kupowalem na poczatku Covida, kiedy najwiekszy dramat panowal we Włoszech. Ja tez odbierałem w kwietniu 2020, ale zamówiona we wrześniu. Z całego zestawu naklejek miałem nalepione włoskie. Po za tym niczego makaroniarskiego w mojej budce nie widzę. 49 minut temu, peja76 napisał: Proszę żeby nie było Hobby to Hobby a nie tam jakieś Knaus W hobby z 2005 miałem też takie "paski do spodni" . Ale ta instalacja i kawałki peszla? Co to za robocizna? Quote Share this post Link to post Share on other sites
peja76 Posted May 17 1 godzinę temu, Marcin T napisał: W hobby z 2005 miałem też takie "paski do spodni" . Ale ta instalacja i kawałki peszla? Co to za robocizna? Zazdrość ludzka nie ma granic Quote Share this post Link to post Share on other sites
jacek00 Posted May 17 (edited) 43 minuty temu, peja76 napisał: Zazdrość ludzka nie ma granic Też jestem ciekawy co to za instalacja i kto Ci tak podłączył? Peszel powinien być na całej długości kabla, aby go chronić. Teraz ten kabel Ci dynda więc istnieje prawdopodobieństwo, że na opasce zwyczajnie Ci się przerwie. Edited May 17 by jacek00 (see edit history) Quote Share this post Link to post Share on other sites
peja76 Posted May 17 20 minut temu, jacek00 napisał: Też jestem ciekawy co to za instalacja i kto Ci tak podłączył? Peszel powinien być na całej długości kabla, aby go chronić. Teraz ten kabel Ci dynda więc istnieje prawdopodobieństwo, że na opasce zwyczajnie Ci się przerwie. Jacek serwis kable od movera, dorze że robiłem tą fotkę to poprawię, nie zwróciłem wcześniej uwagi, ręce letą z tymi serwisami, czy naprawdę wszystko trzeba robić samemu, potem jak mają te sprzęty działać. Quote Share this post Link to post Share on other sites
jacek00 Posted May 17 (edited) 3 minuty temu, peja76 napisał: czy naprawdę wszystko trzeba robić samemu, potem jak mają te sprzęty działać. Niestety, ale trzeba... U mnie w Adrii tak serwis podłączył mover, że kabel przy szybkozłączce akumulatora sobie drgał i tak po jakimś czasię zwyczajnie przestał mi mover działać. Okazało się, że kabel podczas jazdy tak pracował że zwyczajnie się przerwał! Kabel o grubości 4 mm2... Teraz wolę wszystko sam zrobić. Po tym jak się naoglądałem i nasłuchałem tego co serwisy odwalają, to ja dziękuję za taką robotę, którą potem musisz i tak poprawić. Wolę sam zrobić raz, może dłużej, ale porządnie. Edited May 17 by jacek00 (see edit history) Quote Share this post Link to post Share on other sites