Skocz do zawartości

Opinia "czescidoprzyczep.com.pl"


burstner

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

W Firmie TA-NO (www.czescidoprzyczep.com.pl) zakupiłem części zamienne do układu hamowania najazdowego. Pod koniec dnia zadzwoniła pani z informacją że nie mają tej części, i wyślą mi "zamiennik". Nie zgodziłem się, a wobec tego pani miała sprawdzić na kiedy może być dostępna część Alko (jak na zdjęciu w sklepie) i zadzwoni. Po 2 dniach przysłali bez słowa zamiennik, w dodatku niekompletny. Na mój telefon w sprawie, pani bezczelnie wmawia mi, że przecież dzwoniła do mnie drugi raz i zgodziłem się na zamiennik. A że niekompletny to mogę odesłać na swój (!) koszt. Postanowiłem podzielić się tą opinią, bo może się zdarzyć że ktoś z Was zakupi tam drogie części czy akcesoria i będzie miał o wiele poważniejszy kłopot.  Nie polecam tam kupować - konkurencja jest duża.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, Sebeb napisał:

...przede wszystkim nie odbiera sie takiej paczki....wtedy nie ma niepotrzebnych żali.

no ale żeby zweryfikować kompletność, trzeba odebrać, w końcu mówimy o

20 godzin temu, burstner napisał:

części zamienne do układu hamowania najazdowego

Chyba, że to coś prostego, np. kupiłem 2 wędki a w paczce jedna :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W takim przypadku otwierasz w obecności kuriera, nie odpowiada jakość / zawartość i nie przyjmujesz paczki lub spisujesz protokół braków / uszkodzeń...trochę ludzkiego podejścia do drugiej strony i przede wszystkim pomyślunku.

Edytowane przez Sebeb (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Litości...korzystamy na co dzień z netu, nowoczesnych technologii.... a tu taki problem z przesyłką uniemożliwia dalsze życie....wystarczy chwilę poświęcić i wszystko jest - https://inpost.pl/protokol

P.S. Nie bronię Sprzedawcy, jeśli wysłał nieodpowiedni i nie kompletny towar, ale zanim sprawa została rozwiązana to już firma została "opluta"....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

41 minut temu, Sebeb napisał:

P.S. Nie bronię Sprzedawcy, jeśli wysłał nieodpowiedni i nie kompletny towar, ale zanim sprawa została rozwiązana to już firma została "opluta"....

Po pierwsze z jakiego powodu ktoś ma spisywać protokół? Firma wysłała towar niezgodny z umową to po pierwsze. Po drugie od umowy możemy odstąpić w ciągu 14 dni. Koszt zakupu i wysyłki zwraca sprzedawca i nie robi w tym wypadku żadnej łaski - po prostu tak stanowią przepisy. Natomiast jak towar reklamujemy, w związku z niezgodnością to koszty odesłania też pokrywa sprzedający. 

Edytowane przez jacek00 (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Firma" poleciała po bandzie bo raz ,że wysłała nie to co było zamówione a to co im pasowało .

Druga sprawa to zamiennik .OK są zamienniki ale trzeba napisać jaki jest to zamiennik ( producent ) - tego nie znajdziemy na stronie  sprzedawcy - bo takich zamienników od byle jakiej jakości po nieco lepszej albo porównywalnej z ori jest od groma  tu piszę na przykładzie części do samochodów. Z częściami do przyczep aż takiego wachlarzu wyboru  nie ma ale coś tam jest produkowane. 

Tym bardziej ,że była prowadzona rozmowa przed wysyłką odnośnie ori vs zamiennik o czym wyraźnie @burstner napisał. I nie można powiedzieć ,ze nastąpiła pomyłka . 

A teraz jeszcze wielkie halo ,że oszukany nabywca ma na swój koszt odesłać niezgodny z zamówieniem towar. Wysłali z premedytacją  nie to co było zamówione . Czy ktoś jeszcze z Was chce bronić tej firmy ?

Proponuję zamawiać na allegro SMARTEM  a w razie wtopy to przysługuje darmowy zwrot towaru. Tyle tylko ,że trzeba jak dobrze pamiętam zwrócić  całość zamówienia a nie np. jedną cześć z całości zamówienia. Ale co za problem odesłać całość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Maras napisał:

Proponuję zamawiać na allegro SMARTEM  a w razie wtopy to przysługuje darmowy zwrot towaru. Tyle tylko ,że trzeba jak dobrze pamiętam zwrócić  całość zamówienia a nie np. jedną cześć z całości zamówienia. Ale co za problem odesłać całość.

wszystko idzie dogadać w oficjalnej dyskusji

Ostatnio zamówiłem kawę i bez komentarza zwrócili kasę następnego dnia, wystawiłem negatywny komentarz i od razu przeprosili, ponoć nie mieli na magazynie i zaoferowali w ramach rekompensaty tą samą kawę za darmo :ok:

można? można :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Sebeb napisał:

W takim przypadku otwierasz w obecności kuriera, nie odpowiada jakość / zawartość i nie przyjmujesz paczki lub spisujesz protokół braków / uszkodzeń...trochę ludzkiego podejścia do drugiej strony i przede wszystkim pomyślunku.

To Ty kuriera widujesz na oczy? U nas to nie tylko nie daje do ręki, ale nawet nie dzwoni do drzwi. Ostatnio otwieram drzwi a tam robot sprzątający. Jak sprawdziłem w necie godzinę dostawy, to wyszło że trzy godziny sobie stał pod drzwiami.

45 minut temu, jacek00 napisał:

Po pierwsze z jakiego powodu ktoś ma spisywać protokół? Firma wysłała towar niezgodny z umową to po pierwsze. Po drugie od umowy możemy odstąpić w ciągu 14 dni. Koszt zakupu i wysyłki zwraca sprzedawca i nie robi w tym wypadku żadnej łaski - po prostu tak stanowią przepisy. Natomiast jak towar reklamujemy, w związku z niezgodnością to koszty odesłania też pokrywa sprzedający. 

Dokładnie. Dzisiaj klient internetowy jest panem i władcą (lubię to jako klient, a irytuje mnie to jako sprzedawcę).  A jeśli kupujesz przez Allegro, to już w ogóle jesteś królem. Sprzedający tak bardzo się boją kar od allegro i negatywnych ocen od kupujących że zrobią wszystko byle klienta nie wkurzyć. Ostatnio miałem zwrot i nie było paragonu. Napisałem do kobiety aby paragon odesłała, a ona dzwoni i mówi że go nie odda bo go wykorzystała do innych celów! Czyli na przykład kupiła towar od złodzieja albo z lombardu a paragon ma mój, więc i serwis gwarancyjny ma. Mogłem ze złości opóźnić jej zwrot kasy, ale zanim o tym pomyślałem, to już był sms abym szybko oddał kasę bo mi wystawi "negatywa". 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

47 minut temu, filipert napisał:

wszystko idzie dogadać w oficjalnej dyskusji

Ostatnio zamówiłem kawę i bez komentarza zwrócili kasę następnego dnia, wystawiłem negatywny komentarz i od razu przeprosili, ponoć nie mieli na magazynie i zaoferowali w ramach rekompensaty tą samą kawę za darmo :ok:

można? można :)

Oczywiście ,że tak . Tyle tylko do tego potrzeba chęci , empatii czy też takiego zwykłego uszanowania drugiej strony/ osoby . Gorzej jest jak z jednej strony mamy osobę ,która nie powinna zajmować się handlowaniem albo co gorsze spotka się dzban z innym pieniaczem = konflikt interesów murowany.

Co do kurierów .To mam stałych fajnych ludzi   i sami wiedzą gdzie mają zostawić paczkę a jak jest za pobraniem to wiedzą gdzie leży kasa.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.