Skocz do zawartości

Jeep Grand Cherokee WK2 rocznik 2015-2016 jako holownik


Afro

Rekomendowane odpowiedzi

3 godziny temu, AdamH napisał:

W Disco przed holowaniem zwiększałem ciśnienie o 0,2  w Amaroku przód o 0,2 a tył o 0,4 w LC przód o 0,2 a tył o 0,5.   Bujanie znikło.    Disco 2900 kg + 2000kg,   Amarok 2700 + 1800 kg,  LC 2800 + 1800 kg.  Te auta nawet przy dobrym, nie zniszczonym zawieszeniu tylnym będą mało sztywne do tego jeszcze wyższe niż inne opony, fabryczne ciśnienie i - d...  

Adam, marudzisz jak stara baba ;)

Przecież w instrukcji obsługi od każdego z tych samochódów (a od D3 na pewno) jest napisane na ile napompować koła podczas holowania przyczepy. 
 

Ja z D3 podczas holowania nie miałem żadnych stresów a przyczepę mam trochę większą / cięższą od przytoczonych. 
 

Nie zmienia to faktu że moim zdaniem ciężkie przyczepy najlepiej holuje się pickupami. Być może przez prostotę zawieszenia tylnego.

Wydaje mi się że samochody na pneumatyce nieco bardziej pływają.

Edytowane przez vrs (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 35
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Napiszcie jakie realne spalanie jest dla silnika 3,6 i 5,7 miasto/ trasa i jakie są prędkości przelotowe? Czy w tych silnikach jest pasek rozrządu czy łańcuch?

I czy dużo droższy w eksploatacji jest silnik 5,7 od 3,6. chodzi o samą obsługę obydwu 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Afro napisał:

Napiszcie jakie realne spalanie jest dla silnika 3,6 i 5,7 miasto/ trasa i jakie są prędkości przelotowe? Czy w tych silnikach jest pasek rozrządu czy łańcuch?

I czy dużo droższy w eksploatacji jest silnik 5,7 od 3,6. chodzi o samą obsługę obydwu 

Co to znaczy prędkości przelotowe?

W PL jest od 50 do 140 solo i do 80 z przyczepką.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Commander napisał:

Co to znaczy prędkości przelotowe?

W PL jest od 50 do 140 solo i do 80 z przyczepką.

Właśnie mi chodzi autostradowe 120-140 jakie spalanie oczywiście solo. A z budką 80 km/h. I po mieście solo

2 godziny temu, danielpoz napisał:

Łańcuchy są często znacznie droższe jeśli chodzi o  wymiana niż pasek.

 

5.7 będzie droższy w utrzymaniu. Stary 5.7 palił z budą od 20 do 30lpg

A obydwa są na łańcuchu? Co ile producent zaleca wymianę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, Afro napisał:

Właśnie mi chodzi autostradowe 120-140 jakie spalanie oczywiście solo. A z budką 80 km/h. I po mieście solo

A obydwa są na łańcuchu? Co ile producent zaleca wymianę?

Wymiana przy ok. 300 kk. Wszystko jest na łańcuchu.

Ja mam starszy motor i mam gaz. Autostrada przy 130 to 17 litrów , miasto (Kraków)  ok 25 i więcej. Miks drogowy po Polsce w wakacje na dystansie 2500-3000 km to średnia 22-23 na 100 km

Edytowane przez Commander (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.