Skocz do zawartości

Jeep Grand Cherokee WK2 rocznik 2015-2016 jako holownik


Afro

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 35
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

8 minut temu, peja76 napisał:

zawieszenie na moje było ok, co bym mógł jeszcze podejrzewać to hak, już gdzieś pisałem że do tych wpinanych haków nie mam zaufania, każdy jeden ma delikatny luz,

no i właśnie tego się obawiam jeśli chodzi o hak w moim explorerze. Dlatego chcę koniecznie kupić takie kasowaniem luzu i dopuszczeniem stosowania stabilizatora.Mam nadzieję, że nie będę miał podobnych wrażeń @peja76:):)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, pawel1966 napisał:

no i właśnie tego się obawiam jeśli chodzi o hak w moim explorerze. Dlatego chcę koniecznie kupić takie kasowaniem luzu i dopuszczeniem stosowania stabilizatora.Mam nadzieję, że nie będę miał podobnych wrażeń @peja76:):)

Kolega Peja mówi o zwykłym europejskim haku. Brink, Westfalia itp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Commander napisał:

Ja już wiem. To był Fiat ?

To o czym mówisz to jest kula haka. Myślę że przy tej masie przyczepy należało spróbować zwiększyć nacisk przynajmniej w celu weryfikacji.

Tak zrobiłem, na jeden wyjazd pojechałem z rowerami na przednim bagażniku gdzie normalnie przy innych autach ma na tyle i nic się nie dzieje, różnicy nie było, rowery mam elektryczne więc trochę cięższe jak zwykłe, baterię zawsze wyjmuje, łóżko mam z przodu i tam wszystkie szpargały, do tego zbiornik z wodą trochę przed ośką i też zawsze zalany. W czasie jazdy nawet żona siedząc jako pasażer też mówiła że czuje że auto się buja żele prowadzi, w innych autach tego nie odczuwała, także coś musiało się dziać.

1 godzinę temu, danielpoz napisał:

Kolega Peja mówi o zwykłym europejskim haku. Brink, Westfalia itp

:ok:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, danielpoz napisał:

Kolega Peja mówi o zwykłym europejskim haku. Brink, Westfalia itp

Mam Brinka. Wypraszam sobie bo mój jest niezwykły ?. Idzie jak po sznurku.

Piotruś....nie masz wyjścia. Musisz kupić drugiego, żeby mieć pewność, że nie było to dzieło przypadku.... Do tego czasu zabraniam dworowania z Jeepa ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeep, Disco, LC , pickupy  to terenówki.  Zjawisko o którym piszecie jest mi znane. Tak było w Disco, Amaroku i teraz w LC. Winne są wysokoprofilowe opony które przy normalnym ciśnieniu nie trzymają na boki. Jeżeli ktoś - jak ja - założy jeszcze wyższe opony to jazda solo jest naprawdę komfortowa.  Z przyczepą - beznadziejnie. W Disco przed holowaniem zwiększałem ciśnienie o 0,2  w Amaroku przód o 0,2 a tył o 0,4 w LC przód o 0,2 a tył o 0,5.   Bujanie znikło.    Disco 2900 kg + 2000kg,   Amarok 2700 + 1800 kg,  LC 2800 + 1800 kg.  Te auta nawet przy dobrym, nie zniszczonym zawieszeniu tylnym będą mało sztywne do tego jeszcze wyższe niż inne opony, fabryczne ciśnienie i - d...  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, Commander napisał:

 

Piotruś....nie masz wyjścia. Musisz kupić drugiego, żeby mieć pewność, że nie było to dzieło przypadku.... Do tego czasu zabraniam dworowania z Jeepa ???

Przecież to była wina HAKA inaczej nie może być:mikolaj:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

41 minut temu, AdamH napisał:

Z przyczepą - beznadziejnie. W Disco przed holowaniem zwiększałem ciśnienie o 0,2 

cenna uwaga:) ale czy zwiększenie ciśnienia o 0,2 atm może dać aż tak znaczną poprawę?

3 godziny temu, danielpoz napisał:

Kolega Peja mówi o zwykłym europejskim haku. Brink, Westfalia itp

OK - no ale te adaptery bez kasowania luzu też mają luzy i się tłuką. Może też właśnie ze względu na ten luz nie działa dobrze stabilizator?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, pawel1966 napisał:

cenna uwaga:) ale czy zwiększenie ciśnienia o 0,2 atm może dać aż tak znaczną poprawę?

Paweł w Jeep nie pomogło, a próbowałem od 0.2 do 0.5atm, przód potem tył i odwrotnie i wszystkie ach ręce opadają. Opony jakie ja miałem to 265/50r20

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.