Skocz do zawartości

Jeep Grand Cherokee WK2 rocznik 2015-2016 jako holownik


Afro

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Szukam holownika do mojej przyczepy kempingowej 1500kg. Interesuje mnie Jeep Grand Cherokee WK2 w roczniku 2015-2016. Silnik 3,6 lub 5,7. Czy ktoś holuje? Jakich usterek można się spodziewać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 35
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

47 minut temu, Afro napisał:

Witam.

Szukam holownika do mojej przyczepy kempingowej 1500kg. Interesuje mnie Jeep Grand Cherokee WK2 w roczniku 2015-2016. Silnik 3,6 lub 5,7. Czy ktoś holuje? Jakich usterek można się spodziewać?

Usterek brak ale holuje się kiepsko, ja miałem strach przekroczyć 90km/h, przyczepa prowadza auto.

20210718_140330.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, peja76 napisał:

Usterek brak ale holuje się kiepsko, ja miałem strach przekroczyć 90km/h, przyczepa prowadza auto.

20210718_140330.jpg

Z tego co wiem to auto ma ponad 2T na haku więc powinno być oki.ale przyczepę masz dużą

Kolego jaką masz wagę przyczepy? Jaki silnik w Jeepie? Ile pali? Czy masz gaz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Afro napisał:

Z tego co wiem to auto ma ponad 2T na haku więc powinno być oki.ale przyczepę masz dużą

Kolego jaką masz wagę przyczepy? Jaki silnik w Jeepie? Ile pali? Czy masz gaz?

Ja już go nie mam bo jak pisałem zle mi się jechało z przyczepą, solo nie było zle, 3.0d 2015r jak sprzedawałem to miał 110tyś nalotu, auto Pl salon bezwypadkowy, silnik wiadomo bomba w każdej chwili może się zatrzeć i lekko nie jest, silniki od 25tyś w górę i nie wiadomo co trafisz, na haku 3.5t, motory w benie nie do zajechania, jak sprawdzisz portale aukcyjne to silniki 3.6 max 5tyś zł to znaczy że pancerna jednostka a jak padnie to drogo nie będzie. Spalanie 3.0d solo 10-11l z przyczepą 13-14l Waga mojej przyczepy około 1800kg,  tą przyczepę targałem już 5 autami i Jeep wypad najgorzej, może twoja mniejsza będzie lepiej, powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, peja76 napisał:

Ja już go nie mam bo jak pisałem zle mi się jechało z przyczepą, solo nie było zle, 3.0d 2015r jak sprzedawałem to miał 110tyś nalotu, auto Pl salon bezwypadkowy, silnik wiadomo bomba w każdej chwili może się zatrzeć i lekko nie jest, silniki od 25tyś w górę i nie wiadomo co trafisz, na haku 3.5t, motory w benie nie do zajechania, jak sprawdzisz portale aukcyjne to silniki 3.6 max 5tyś zł to znaczy że pancerna jednostka a jak padnie to drogo nie będzie. Spalanie 3.0d solo 10-11l z przyczepą 13-14l Waga mojej przyczepy około 1800kg,  tą przyczepę targałem już 5 autami i Jeep wypad najgorzej, może twoja mniejsza będzie lepiej, powodzenia.

Dzięki za informacje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, peja76 napisał:

Usterek brak ale holuje się kiepsko, ja miałem strach przekroczyć 90km/h, przyczepa prowadza auto.

Z czego mogło to wynikać? aż ciężko uwierzyć że takie duże, mocne auto może słabo ciągnąć przyczepę 1800kg. W benzynie to przeciez strasznie popularne w ameryce północnej  auto, które czesto ciaga jakies przyczepy z tego co wiele razy obserwowalem i wszelkie jego klony typu Durango (troche wiekszy rozstaw osi tylko).

 

3 godziny temu, Afro napisał:

motory w benie nie do zajechania, jak sprawdzisz portale aukcyjne to silniki 3.6 max 5tyś zł to znaczy że pancerna jednostka a jak padnie to drogo nie będzie.

znajomy ma WK2 z 3.6 z gazem od 5 lat, kupiony prawie nowy z US i zero problemów, nawet bardzo mało pali tego gazu, niestety nie ma haka i nic nie ciąga.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

42 minuty temu, golob napisał:

Z czego mogło to wynikać? aż ciężko uwierzyć że takie duże, mocne auto może słabo ciągnąć przyczepę 1800kg. W benzynie to przeciez strasznie popularne w ameryce północnej  auto, które czesto ciaga jakies przyczepy z tego co wiele razy obserwowalem i wszelkie jego klony typu Durango (troche wiekszy rozstaw osi tylko).

 

znajomy ma WK2 z 3.6 z gazem od 5 lat, kupiony prawie nowy z US i zero problemów, nawet bardzo mało pali tego gazu, niestety nie ma haka i nic nie ciąga.

Tu nie chodzi o brak mocy tylko złą stabilność zestawu. Mam nadzieję że Peja się nie obrazi jak powiem że nacisk na hak był zbyt niski, moim zdaniem oczywiście.

Druga sprawa to stan tylnego zawieszenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, Commander napisał:

Tu nie chodzi o brak mocy tylko złą stabilność zestawu. Mam nadzieję że Peja się nie obrazi jak powiem że nacisk na hak był zbyt niski, moim zdaniem oczywiście.

Druga sprawa to stan tylnego zawieszenia.

Ja raz tak miałem że dociążyłem tył przyczepy i zestaw z moją Vectra chciał wężykować ale stabilizator pomógł i odrazu przełożyłem ciężar na przód i na ośkę i było oki. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

39 minut temu, Commander napisał:

Tu nie chodzi o brak mocy tylko złą stabilność zestawu. Mam nadzieję że Peja się nie obrazi jak powiem że nacisk na hak był zbyt niski, moim zdaniem oczywiście.

Druga sprawa to stan tylnego zawieszenia.

Rozumiem że chodzi o stabilność a nie brak mocy, ale taki WK2 ma mase własną ok 2400kg, wiec nawet minimalnie załadowany 2 osobami i małym bagażem to jakieś 2600-2700kg, więc nawet jak by tam był nie duzy nacisk na hak (a przecież ujemny na pewno nie był) to nie powinno być żadnego wielkiego problemu, to cieżkie auto z duzym obciążeniem na przodzie itd. Praktycznie 1000kg przewagi budy auta nad przyczepą, dlatego mnie to zadziwia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Commander napisał:

Tu nie chodzi o brak mocy tylko złą stabilność zestawu. Mam nadzieję że Peja się nie obrazi jak powiem że nacisk na hak był zbyt niski, moim zdaniem oczywiście.

Druga sprawa to stan tylnego zawieszenia.

Mocy nie brakowało, tak chodziło o stabilność zestawu, nacisk mam ok, akurat tego pilnuje, przyczepa zawsze załadowana jest tak samo a jednak za Jeep zle mi się targało budę, zawieszenie na moje było ok, co bym mógł jeszcze podejrzewać to hak, już gdzieś pisałem że do tych wpinanych haków nie mam zaufania, każdy jeden ma delikatny luz, tu był nowy nigdy nie zakładany ja jako pierwszy go zamontowałem, fakturę miałem od poprzedniego właściciel na 4tyś zł z servisu, dość długi był ten hak (wąs nie wiem jak to nazwać)  może przez to tak prowadzała buda te auto, naprawdę nie mam pojęcia. Bardzo mi się podobają te autka i solo fajnie jedzie, jak by przy budzie było ok to podejrzewam że by dalej stał w garażu.

20210912_122435.jpg

Edytowane przez peja76 (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@peja76

Przeproś i wyjdź…

Jeepem holuje się najlepiej, każdym Jeepem i każdą przyczepę.

Twoja ignorancja w tym temacie jest oburzająca

To prawdopodobnie nie był Jeep

No nie mógł być po prostu. 

:]

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, vrs napisał:

@peja76

Przeproś i wyjdź…

Jeepem holuje się najlepiej, każdym Jeepem i każdą przyczepę.

Twoja ignorancja w tym temacie jest oburzająca

To prawdopodobnie nie był Jeep

No nie mógł być po prostu. 

:]

 

Przepraszam:zlo:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.