Skocz do zawartości

Mam średniego vana i szykuje się zamiana


jacekzoo

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 192
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

53 minuty temu, jacekzoo napisał:

Bez problemu. @Dioblik benzyną holuje 1600. Diesel będzie jechał sprawniej. Śmiało możesz brać pod uwagę Outlandera, przestronny (nie tak jak minivany, ale np z grand cmaxem mógłby walczyć na pojemność wnętrza), wygodny, poliftowe jw. bardziej dopracowane. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, szary11 napisał:

Bez problemu. @Dioblik benzyną holuje 1600. Diesel będzie jechał sprawniej. Śmiało możesz brać pod uwagę Outlandera, przestronny (nie tak jak minivany, ale np z grand cmaxem mógłby walczyć na pojemność wnętrza), wygodny, poliftowe jw. bardziej dopracowane. 

Potwierdzam Micek ciagle daje rade:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ogólnie jak one są ,,zrobione,, w miarę fajnie i porządnie czy plastik fantastik, a zawieszenie z gównolitu? 
 

trochę mnie martwi masa, byłem pewny że to jest cięższe, a on waży tyle co moja cytryna ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oleander to kategoria wagowa CR-V czy Rav4 ale najpojemniejszy z nich, do tego ma możliwość przesunięcia kanapy tylnej w dużym zakresie.

46 minut temu, jacekzoo napisał:

trochę mnie martwi masa, byłem pewny że to jest cięższe, a on waży tyle co moja cytryna ?

Dlatego ja poszedłem w Sorento, SantaFe było wtedy bardzo mało i droższe.

22 godziny temu, mundek28 napisał:

tak automat, 4x4, pierwsza rejestracja 2014, z polskiego salonu , przebieg poniżej średniej to atuty które mają wpływ na cenę.

Jak ja brałem 2011 z salonu PL po pierwszym właścicielu, 2,2 i 4x4 z przebiegiem chyba 160.000, to w 2020 była to najdroższa sztuka w wystawiona za 54k PLN.

W dniu 4.06.2022 o 00:07, maarec napisał:

10 letnia kia za 75k ? To podobnie jak nowe kosztowało:)

Nowe chyba wtedy były coś pod 200.000 w podstawie.

W dniu 3.06.2022 o 22:39, maarec napisał:

Przy kia sens jest tylko z gwarancją, jeżeli celujesz w auto 2-5 letnie. Kolega właśnie od jednej do drugiej awarii. Kia płaci za wszystko,  tylko czekanie na części- na teraz ma na wrzesień. 

Prześledziłem historię mojego Sorento i faktycznie na gwarancji (7 lat) było kilka napraw, ale to raczej pierdoły jak mechanizm lusterka, radio, itp. Tam była wadliwa taśma elektryczna w kierownicy i żadnych typowych dla modelu usterek. Dla porównania, w historii jednego CR-V, przy podobnym przebiegu już znalazłem wymienioną turbinę. Na moje nie ma co kierować się dziś do końca marką, ważniejsza historia auta i sposób użytkowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, jacekzoo napisał:

A ogólnie jak one są ,,zrobione,, w miarę fajnie i porządnie czy plastik fantastik, a zawieszenie z gównolitu? 
 

trochę mnie martwi masa, byłem pewny że to jest cięższe, a on waży tyle co moja cytryna ?

A ja się przesiadłem z outlandera do cytryny:) 

Wspominam go bardzo dobrze. Poliftowy, więc w miarę dopracowany, super cichy i wygodny, przestronny. Silnik słaby, ale dało się z tym żyć. No i w cytrynie 3 fotele z tyłu nie do przecenienie przy fotelikach. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, jacekzoo napisał:

A ogólnie jak one są ,,zrobione,, w miarę fajnie i porządnie czy plastik fantastik, a zawieszenie z gównolitu? 
 

trochę mnie martwi masa, byłem pewny że to jest cięższe, a on waży tyle co moja cytryna ?

Spasowanie spoko, plastiki delikatne, w porównaniu z Fordem łatwo się rysują. Honda czy mazda nie lepsza - typowo po japońsku.

Zawieszenie jest bardzo dobrze wytłumione, dobrze wybiera nierówności, mimo, że miękkie - nie buja autem.  Wg mnie bardzo spójne, komfortowe. Trwałość z tego co czytałem jest przyzwoita, ja mam dopiero 33tys, nic się nie dzieje. Czasem narzekano na niską trwałość tarcz. W końcówce produkcji zwiększono średnicę i ponoć dopiero jest ok.

Ciężki nie jest, prawda. Ale do 1600 wg mnie powinien dawać radę i jechać przyjemnie. 

Bierz pod uwagę wersję 7 osobową. Ma twardszy tył i wyższa ładowność. Mimo sporego zwisu nie buja, czego po sztywnych fordach deko się obawiałem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.