Skocz do zawartości

kupno pierwszego kampera


piciu4477

Rekomendowane odpowiedzi

witam jak w temacie jestem zielony w tym temacie ale chciałbym zacząć przygodę z karawaningiem i tu pytanie czy jest się w stanie kupić coś do 20tys fajnego może coś możecie polecić lub ktoś z forumowiczów ma na sprzedaż. tak myślę o Fiat Ducato tak z rocznika 1985r. pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj

Caps Locka Ci ukradli czy osobno płacisz swojemu dostawcy internetu za używanie wielkich liter oraz znaków przestankowych?

Za 10 tysięcy nic nie kupisz (dychę odliczam na opony, akumulatory, opłacenie mechanika i zakup części, które już trzeba wymienić).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, piciu4477 napisał:

tu pytanie czy jest się w stanie kupić coś do 20tys fajnego

"coś fajnego" jest mocno względne.

Na początek poczytaj dokładnie kącik kupującego, dowiesz się co, jak i gdzie  kupować.

Pozdro!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, piciu4477 napisał:

pytanie czy jest się w stanie kupić coś do 20tys fajnego

Po pierwsze - van i  jaki van , alkowa, półintegra, integra ??
Nim zdecydowałem się budować szukałem alternatywnie - alkowa u mnie odpadała bo dla nas poza Talento byłaby za duża.
Natomiast owszem choć preferencją był van na inne typy też patrzyłem.
Integre w tej cenie wybij sobie z głowy od razu - z tych lat praktycznie ich nie ma, półintegry jak na lekarstwo i tez nie ten budżet
Jeśli alkowa - to może jakieś Talento kupisz może i jakaś wieksza alkowa sie trafi - ale będą to zakupy "podwyższonego ryzyka" - żeby to miało ręce i nogi musiałbyś minimum  założyć 20+10+trochę swojej roboty  tak jak napisał Ci @piotrowin  i obawiam się że jak dojdzie blacha i lakier to dycha nie pomoze