Skocz do zawartości

Spostrzeżenia i rady początkującego.


beniamin82

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 111
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

20 minut temu, jacek00 napisał:

 

Przecież podałem! Jeszcze raz wielkimi literami:

Źródło to rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia

Czyli jeździsz autem bez możliwości regulacji kierunku strumienia świetlnego przez co możesz oślepiać innych uczestników ruchu? Jak Twój pojazd został w takim razie dopuszczony do ruchu?

Ok. Przyznaje ze nie znałem obowiązująch przepisów. Zwiększe nacisk na hak do minimum wymaganego przez te przepisy t.j. statyczne obciążenie pionowe urządzenia sprzęgającego nie może być mniejsze niż 4% dopuszczalnej masy ciągniętej i mniejsze niż 25 kg. 

Holownik taki kupilem , był juz zarejestrowany w Polsce. Jak robiłem osobiście kolejny przegląd, diagnosta nie miał żadnych zastrzeżeń do oświetlenia. 

Edytowane przez DarekSłupsk (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, DarekSłupsk napisał:

Możliwe , człowiek to nie encyklopedia. Jeśli podasz mi źródło przepisu odnoszącego sie do nacisku na hak , przyznam ze nie znam tych przepisów.  Są jednak tacy co świadomi  przepisów łamią je celowo , np jeżdżąc przekraczając dozwolona prędkość z przyczepą i doprowadzając do nienezpiecznych sytuacji na drodze. Ja od 1995r. Nie miałem żadnego zdarzenia z mojej winy.

Swoją nieznajomość przepisów odnośnie nacisku na hak próbujesz bronić tym, że inni też łamią prawo. Walnij się najpierw w pierś zanim będziesz pisał w ten sposób.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

31 minut temu, danielpoz napisał:

Auta z USA nie mają regulacji. Za to duże suvy i vany mają często zawieszenie z tylu regulowane automatycznie. 

No ale chyba takie auto powinno być dostosowane do naszych krajowych przepisów, żeby właśnie nie dochodziło do sytuacji, że zapakowane auto nagle oślepia innych kierowców.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, jacek00 napisał:

No ale chyba takie auto powinno być dostosowane do naszych krajowych przepisów, żeby właśnie nie dochodziło do sytuacji, że zapakowane auto nagle oślepia innych kierowców.

Jacku nie chyba tylko na pewno samochód przywieziony z USA musi uzyskać homologację przede wszystkim ze względu na światła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, jacek00 napisał:

No ale chyba takie auto powinno być dostosowane do naszych krajowych przepisów, żeby właśnie nie dochodziło do sytuacji, że zapakowane auto nagle oślepia innych kierowców.

Może tak a może nie. 

12 minut temu, ed napisał:

Jacku nie chyba tylko na pewno samochód przywieziony z USA musi uzyskać homologację przede wszystkim ze względu na światła.

Nie musi.

Jaka instytucja w Polsce homologuje używane auta z poza Europy? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.