ahaed Posted October 4, 2021 W obecnej tak. Zgadzam się. Pisałem o poliftowej czyli II gen. Z całą resztą masz rację. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Tomaszsl Posted December 17, 2021 Witam mam pytanie ile wam średnio pali 2.0 hdi przy ciągnięciu przyczepy? Ja ciągnę przyczepke Dmc 1300 kg Ds5 2.0 hdi 163 km zrobiony na 188 km po zmianie programu i mi wychodzi z przyczepką między 8 a 10 litrów na 100. A bez przyczepki średnio po mieście 7 litrów. Quote Share this post Link to post Share on other sites
jacekzoo Posted December 17, 2021 2.0 hdi w c4gp 150KM z budą 1600 i szerokość 250 okolice 11-12/100km Quote Share this post Link to post Share on other sites
Marcin T Posted December 17, 2021 2.0 w C4ST automat 163KM z przyczepą 1300kg 230cm, w granicach 8l/100km. Miasto luzem nieco ponad 6/100. Quote Share this post Link to post Share on other sites
janm Posted December 17, 2021 Witam Traktor zakupiony , hak założony . Peugeot 3008 2,0 HDI , 150 kucy , manual , 2016 z przebiegiem 54tyś , salon PL 1-wszy wł. ; garażowany , nie walony - właściciel płakał jak oddawał Zrobiłem solówką ponad 2 tyś km i muszę stwierdzić , że 150 kucy i 340 niutków robi swoje i odnoszę wrażenie , że w górach z przyczepką też sobie poradzi . Odnośnie haka : przedzwoniłem do serwisu Peugota i zaśpiewali około 3 tysi więc założyłem za połowę ceny u lokersa zwykły przykręcany do 1500kg i 70 nacisku ; gniazdo7 pin ; trochę musiał pogłówkować z wyłączaniem czujników cofania ale dał radę . Po przemysleniach podjąłem decyzję , że na 9 i 10 pin mam wywalone ( solar na dachu i akumulator w przyczepie ) .Kasa która ,, została " z haka pójdzie na 3 nówki opony do przyczepki i jeszcze coś zostanie . Pozdrowionka Quote Share this post Link to post Share on other sites
jacekzoo Posted December 17, 2021 Godzinę temu, Marcin T napisał: 2.0 w C4ST automat 163KM z przyczepą 1300kg 230cm, w granicach 8l/100km. Miasto luzem nieco ponad 6/100. @Marcin T To mi pod 8 solo pali 😂😂😂 Quote Share this post Link to post Share on other sites
w79 Posted December 18, 2021 12 godzin temu, jacekzoo napisał: 2.0 hdi w c4gp 150KM z budą 1600 i szerokość 250 okolice 11-12/100km Podobnie 5008, 2.0, 180 km, tyle ze buda 1700 km i rowery na aucie. Solo, jakies 5,5-6 l Quote Share this post Link to post Share on other sites
jacekzoo Posted December 18, 2021 Godzinę temu, w79 napisał: Podobnie 5008, 2.0, 180 km, tyle ze buda 1700 km i rowery na aucie. Solo, jakies 5,5-6 l Aaaa, zapomniałem bo u mnie też rowery na dachu 🤦🏼 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Marcin T Posted December 18, 2021 17 godzin temu, jacekzoo napisał: To mi pod 8 solo pali 😂😂😂 Jacku, lżejsze buty zakładaj Quote Share this post Link to post Share on other sites
Tomaszsl Posted December 26, 2021 (edited) Spalanie mamy ciekawy jestem jakie macie przebiegi ja 150 tkm i nic oprócz rzeczy eksploatacyjnych. Sąsiad ma pegueota 5008 z 2008 roku z przebiegiem 550 tkm i silnik mu chodzi rewelka raz turbinę regenerował wtryski i sprzęgło a poza tym leje i jeździ. Dodam że jeżdżą z niewiadowką. Janm ja przy montażu haka nie wylaczylem czujników cofania. Piszczą mi tylko jak jest mokry hak na deszczu a gdy jest sucho to nic . Edited December 26, 2021 by Tomaszsl (see edit history) Quote Share this post Link to post Share on other sites
lbuster Posted December 28, 2021 W dniu 17.12.2021 o 21:32, janm napisał: Traktor zakupiony , hak założony Gratki W dniu 17.12.2021 o 21:32, janm napisał: 150 kucy i 340 niutków robi swoje i odnoszę wrażenie , że w górach z przyczepką też sobie poradzi Nie może być źle, tym bardziej z Twoimi, dość lekkimi przyczepkami W dniu 17.12.2021 o 21:32, janm napisał: Po przemysleniach podjąłem decyzję , że na 9 i 10 pin mam wywalone Lodówkę gazem zasilasz? Przewody do pinów 9 i 10 spokojnie sam pociągniesz prosto z akumulatora, jak będzie potrzeba. Oczywiście z bezpiecznikami i jednym przekaźnikiem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
janm Posted December 29, 2021 22 godziny temu, lbuster napisał: Gratki Nie może być źle, tym bardziej z Twoimi, dość lekkimi przyczepkami Lodówkę gazem zasilasz? Przewody do pinów 9 i 10 spokojnie sam pociągniesz prosto z akumulatora, jak będzie potrzeba. Oczywiście z bezpiecznikami i jednym przekaźnikiem. Jak będzie potrzeba to owszem podciągnę z akumulatora auta linką ,, 6"-tką przez bezpiecznik + przekaznik uruchamiany po zapłonie i masę na dodatkowe gniazdo na hak i będzie tylko do lodówki ; mrożonek nie wożę a jak do tej pory to świetnie się nam sprawdzała metoda włączenia 2 dni przed wyjazdem lodówki na 230V a przed ruszeniem w trasę dołożenie 2 dużych zamrożonych butelek wody mineralnej ; jedzonko na trasę w podręcznej torbie + duża butla mrożonej wody na dnie . Ostatecznie mogę na dłuższym postoju odpalić z gazu. Planujemy już na Wielkanoc pojechać w góry i sprawdzić zestaw jak się spisuje a w połowie czerwca na dłużej ruszyć do kochanej Grecji bo cosik dawno już nas tam nie było - a co emerytom też się coś od życia należy Pozdrowionka dla Was i wspaniałych wyjazdów w 2022 roku Quote Share this post Link to post Share on other sites
lbuster Posted December 29, 2021 @janm, skoro nie jeździsz na gazie to zdecydowanie polecam lodówkę na 12V. Nawet, jak Ci nie będzie dobrze chłodziła to przynajmniej utrzyma temperaturę w trakcie jazdy. Nie wyobrażam sobie Grecji bez tego Bardzo mała inwestycja, robota nieskomplikowana, jedynie przeciągnięcie przewodów przez kabinę może nastręczyć trochę problemów z plastikami, grodzią silnika itp. Ja puszczałem w listwach nad progiem i chyba w 30-60 minut ogarnąłem temat przeciągnięcia Robiłem to w Maździe niecałe 10 lat temu i do tej pory wszystko działa jak należy. Ja co prawda puściłem 4mm2, ale na moją lodówkę wystarcza Godzinę temu, janm napisał: Pozdrowionka dla Was i wspaniałych wyjazdów w 2022 roku Ja także życzę wszystkim więcej noclegów w przyczepie/kamperze niż w domu Quote Share this post Link to post Share on other sites