Marcin T Posted July 12, 2021 12 godzin temu, w79 napisał: wystarcza łopatki U mnie taka korekta przynosi efekt tylko na moment, po czym skrzynia oznajmia, że wie lepiej 😉 No chyba, że u Was Peugeot "słucha" sugestii prowadzącego. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ahaed Posted July 12, 2021 Tryb sport ;). Pisałem Ci. Quote Share this post Link to post Share on other sites
w79 Posted July 12, 2021 2 godziny temu, Marcin T napisał: U mnie taka korekta przynosi efekt tylko na moment, po czym skrzynia oznajmia, że wie lepiej 😉 No chyba, że u Was Peugeot "słucha" sugestii prowadzącego. 59 minut temu, ahaed napisał: Tryb sport ;). Pisałem Ci. Albo tryb Manual:) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Wegrzyn Posted July 12, 2021 https://towcar.info/GB/ Wpisz co Cie mniej wiecej interesuje i bedziesz wiedzial jak to wyglada. W Belgii nie ma przelicznika, takze problem z glowy. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ahaed Posted July 12, 2021 (edited) Dzięki za link. W sumie wiesz, tu nie ma przelicznika. Fakt. Ale jeździłem nie raz z przyczepą, czy to większą czy towarową. I chcę do tego podejść z głową. Dlatego zadałem pytanie. Jednak wydaje mi się, że najlepszym wyborem będą okolice 1500-1600kg max, jak koledzy wyżej pisali. A już świetnie byłoby poszukać coś w okolicach 1300-1400kg. Troszkę mniej, a pod górki itd bez problemu. Edit: Teraz pytanie numer 2 :). Hak. Szukać jakiś specjalny, oryginał, brać normalny jaki mają? Czekają mnie jakieś problemy przy montażu? Z wiązką pewnie będzie walka jak znam życie. Zderzak chyba trzeba wycinać, z tego co kojarzę. Edited July 12, 2021 by ahaed (see edit history) Quote Share this post Link to post Share on other sites
w79 Posted July 12, 2021 Oryginal, teraz daja Westfalie. Zwroc uwage na wiazki, inne sa dla przyczep z ledami. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ahaed Posted July 12, 2021 (edited) Jak inne dla przyczep z ledami? Jezu...wiedziałem, że się zaraz zacznie. Wiem, że są 7 i 13 pin o ile dobrze pamiętam. Ale są przejściówki. To nie to? A wtedy normalną przyczepę też podpinam? Czytam to forum od jakiś 6 lat. I widzę, że dalej w d..pie jestem i g..wno widziałem. Kup przyczepę mówili, będzie fajnie mówili... Dobra, idę szukać na google. Edited July 12, 2021 by ahaed (see edit history) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Marcin T Posted July 12, 2021 2 godziny temu, ahaed napisał: Jak inne dla przyczep z ledami? Tak. Są moduły do przyczep z oświetleniem led. Przeglądnij rynek. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ahaed Posted July 12, 2021 (edited) Boże... Dobra. Czytam o tym. Spytałem się tez na forum "peżota". Wolę chwilę poczytać i poszukać, niż wkopać się w syf. Tam mówią podobnie... Kurde....trzeba było kupić z hakiem. Dziękuję za pomoc. Chyba odstawię kupno przyczepki na przyszły rok. Muszę ogarnąć hak, a cena i dostępność budek to jakiś absurd na dzień dzisiejszy. Edited July 12, 2021 by ahaed (see edit history) Quote Share this post Link to post Share on other sites
golob Posted July 12, 2021 11 godzin temu, Marcin T napisał: U mnie taka korekta przynosi efekt tylko na moment, po czym skrzynia oznajmia, że wie lepiej 😉 No chyba, że u Was Peugeot "słucha" sugestii prowadzącego. A czy w Peugeocie nie ma takiej opcji jak np. w VAG z DSG, że można "na stałe" wejść w manual przesuwając dźwignię w prawo? Normalnie tez tak jest w VAG że jadąc w trybie D/S/E po ręcznej zmianie łopatkami lub dźwignią na bieg wyższy/niższy po zwykle kilkunastu sekundach wraca na tryb auto i "po swojemu" zwykle wrzuca wyższy bieg. Natomiast kiedy dźwignia jest jest w trybie manulnym wtedy juz trzyma zadany bieg bardzo dobrze i można na danym biegu jechać sobie jak długo ma się tylko ochotę (oczywiście przy np. hamowaniu kiedy zapomni się zredukować to nie jedzie na 6 biegu 30km/h tutaj juz automatyka tego dopilnuje). Quote Share this post Link to post Share on other sites
w79 Posted July 12, 2021 17 minut temu, golob napisał: A czy w Peugeocie nie ma takiej opcji jak np. w VAG z DSG, że można "na stałe" wejść w manual przesuwając dźwignię w prawo? Normalnie tez tak jest w VAG że jadąc w trybie D/S/E po ręcznej zmianie łopatkami lub dźwignią na bieg wyższy/niższy po zwykle kilkunastu sekundach wraca na tryb auto i "po swojemu" zwykle wrzuca wyższy bieg. Natomiast kiedy dźwignia jest jest w trybie manulnym wtedy juz trzyma zadany bieg bardzo dobrze i można na danym biegu jechać sobie jak długo ma się tylko ochotę (oczywiście przy np. hamowaniu kiedy zapomni się zredukować to nie jedzie na 6 biegu 30km/h tutaj juz automatyka tego dopilnuje). Na dźwigni jest przycisk "m" Quote Share this post Link to post Share on other sites
golob Posted July 13, 2021 11 godzin temu, w79 napisał: Na dźwigni jest przycisk "m" Ale daje to "pełny" manual tak jak w VAG? czy tylko na chwilę zmiana jak pisał @Marcin T: 23 godziny temu, Marcin T napisał: U mnie taka korekta przynosi efekt tylko na moment, po czym skrzynia oznajmia, że wie lepiej 😉 No chyba, że u Was Peugeot "słucha" sugestii prowadzącego. Nie jeżdziłem nigdy niczym z PSA z EAT8 stąd pytam. Quote Share this post Link to post Share on other sites
w79 Posted July 13, 2021 8 minut temu, golob napisał: Ale daje to "pełny" manual tak jak w VAG? czy tylko na chwilę zmiana jak pisał @Marcin T: Nie jeżdziłem nigdy niczym z PSA z EAT8 stąd pytam. Sprawdze po poludniu, ale z tego co mi sie wydaje jest to pelny manual. Na chwile mozesz zmienac sam lopatkami, bez trybu "M". Wtedy rzeczywiscie Peugeot po chwili wie lepiej. 15 godzin temu, ahaed napisał: Jak inne dla przyczep z ledami? Jezu...wiedziałem, że się zaraz zacznie. Wiem, że są 7 i 13 pin o ile dobrze pamiętam. Ale są przejściówki. To nie to? A wtedy normalną przyczepę też podpinam? Czytam to forum od jakiś 6 lat. I widzę, że dalej w d..pie jestem i g..wno widziałem. Kup przyczepę mówili, będzie fajnie mówili... Dobra, idę szukać na google. Z modulami w Peugeocie jest ciekawa sprawa. Standardowy jest produktem PSA i maja do niego pelny dostep np. w razie awarii podlaczaja kompa i wszystko wiadomo. Co do modulu dla ledow nie jest juz tak latwo. Nie maja do niego dostepu i w razie jakiegokolwiwk bledu jest wymieniany na nowy. Wlasnie przechodze te procedure, bo wszystko dzialalo bez zarzutu, ale wyskakiwal blad i dzisiaj maja wynienic mi na nowy. Quote Share this post Link to post Share on other sites
olas1 Posted July 13, 2021 Miałem takie 3008. Ciągnąłem nim swoją 490tkę (wtedy DMC1400kg, realnie koło 1500kg). Z 1400 mieściłem się w 3,5t. Jechało się całkiem fajnie, ale teraz niby to samo 150km w Alhambrze i jeździ się dużo lepiej z przyczepą. Masa robi swoje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ahaed Posted July 13, 2021 15 godzin temu, golob napisał: A czy w Peugeocie nie ma takiej opcji jak np. w VAG z DSG, że można "na stałe" wejść w manual przesuwając dźwignię w prawo? W Peugeocie 508 tak miałem, ale tam był 6-cio biegowy automat. Dźwignia w bok i po sprawie. 5008 ma sam przycisk. To ktoś, co ma to auto musi sprawdzić. Quote Share this post Link to post Share on other sites