Jump to content
ahaed

Peugeot 3008 2.0HDI

Recommended Posts

Marcin T
12 godzin temu, w79 napisał:

wystarcza łopatki

U mnie taka korekta przynosi efekt tylko na moment, po czym skrzynia oznajmia, że wie lepiej 😉 No chyba, że u Was Peugeot "słucha" sugestii prowadzącego.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ahaed

Tryb sport ;). Pisałem Ci.

Share this post


Link to post
Share on other sites
w79
2 godziny temu, Marcin T napisał:

U mnie taka korekta przynosi efekt tylko na moment, po czym skrzynia oznajmia, że wie lepiej 😉 No chyba, że u Was Peugeot "słucha" sugestii prowadzącego.

 

59 minut temu, ahaed napisał:

Tryb sport ;). Pisałem Ci.

Albo tryb Manual:) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wegrzyn

https://towcar.info/GB/

Wpisz co Cie mniej wiecej interesuje i bedziesz wiedzial jak to wyglada. W Belgii nie ma przelicznika, takze problem z glowy. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
ahaed
Posted (edited)

 

Dzięki za link.

W sumie wiesz, tu nie ma przelicznika. Fakt. Ale jeździłem nie raz z przyczepą, czy to większą czy towarową.  I chcę do tego podejść z głową. Dlatego zadałem pytanie. Jednak wydaje mi się, że najlepszym wyborem będą okolice 1500-1600kg max, jak koledzy wyżej pisali. A już świetnie byłoby poszukać coś w okolicach 1300-1400kg. Troszkę mniej, a pod górki itd bez problemu.

Edit:

 

Teraz pytanie numer 2 :).

Hak. Szukać jakiś specjalny, oryginał, brać normalny jaki mają? Czekają mnie jakieś problemy przy montażu? Z wiązką pewnie będzie walka jak znam życie. Zderzak chyba trzeba wycinać, z tego co kojarzę.

Edited by ahaed (see edit history)

Share this post


Link to post
Share on other sites
w79

 Oryginal, teraz daja Westfalie. Zwroc uwage na wiazki, inne sa dla przyczep z ledami. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
ahaed
Posted (edited)

Jak inne dla przyczep z ledami? Jezu...wiedziałem, że się zaraz zacznie.

Wiem, że są 7 i 13 pin o ile dobrze pamiętam. Ale są przejściówki. To nie to?

A wtedy normalną przyczepę też podpinam?

Czytam to forum od jakiś 6 lat. I widzę, że dalej w d..pie jestem i g..wno widziałem. Kup przyczepę mówili, będzie fajnie mówili... ;)

Dobra, idę szukać na google.

Edited by ahaed (see edit history)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Marcin T
2 godziny temu, ahaed napisał:

Jak inne dla przyczep z ledami?

Tak. Są moduły do przyczep z oświetleniem led.

Przeglądnij rynek.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ahaed
Posted (edited)

Boże...  Dobra. Czytam o tym.

Spytałem się tez na forum "peżota". Wolę chwilę poczytać i poszukać, niż wkopać się w syf. Tam mówią podobnie... Kurde....trzeba było kupić z hakiem.

Dziękuję za pomoc.

Chyba odstawię kupno przyczepki na przyszły rok. Muszę ogarnąć hak, a cena i dostępność budek to jakiś absurd na dzień dzisiejszy.

Edited by ahaed (see edit history)

Share this post


Link to post
Share on other sites
golob
11 godzin temu, Marcin T napisał:

U mnie taka korekta przynosi efekt tylko na moment, po czym skrzynia oznajmia, że wie lepiej 😉 No chyba, że u Was Peugeot "słucha" sugestii prowadzącego.

A czy w Peugeocie nie ma takiej opcji jak np. w VAG z DSG, że można "na stałe" wejść w manual przesuwając dźwignię w prawo? Normalnie tez tak jest w VAG że jadąc w trybie D/S/E po ręcznej zmianie łopatkami lub dźwignią na bieg wyższy/niższy po zwykle kilkunastu sekundach wraca na tryb auto i "po swojemu" zwykle wrzuca wyższy bieg. Natomiast kiedy dźwignia jest jest w trybie manulnym wtedy juz trzyma zadany bieg bardzo dobrze i można na danym biegu jechać sobie jak długo ma się tylko ochotę (oczywiście przy np. hamowaniu kiedy zapomni się zredukować to nie jedzie na 6 biegu 30km/h tutaj juz automatyka tego dopilnuje).

Share this post


Link to post
Share on other sites
w79
17 minut temu, golob napisał:

A czy w Peugeocie nie ma takiej opcji jak np. w VAG z DSG, że można "na stałe" wejść w manual przesuwając dźwignię w prawo? Normalnie tez tak jest w VAG że jadąc w trybie D/S/E po ręcznej zmianie łopatkami lub dźwignią na bieg wyższy/niższy po zwykle kilkunastu sekundach wraca na tryb auto i "po swojemu" zwykle wrzuca wyższy bieg. Natomiast kiedy dźwignia jest jest w trybie manulnym wtedy juz trzyma zadany bieg bardzo dobrze i można na danym biegu jechać sobie jak długo ma się tylko ochotę (oczywiście przy np. hamowaniu kiedy zapomni się zredukować to nie jedzie na 6 biegu 30km/h tutaj juz automatyka tego dopilnuje).

Na dźwigni jest przycisk "m" ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
golob
11 godzin temu, w79 napisał:

Na dźwigni jest przycisk "m" ;)

Ale daje to "pełny" manual tak jak w VAG? czy tylko na chwilę zmiana jak pisał @Marcin T:

23 godziny temu, Marcin T napisał:

U mnie taka korekta przynosi efekt tylko na moment, po czym skrzynia oznajmia, że wie lepiej 😉 No chyba, że u Was Peugeot "słucha" sugestii prowadzącego.

Nie jeżdziłem nigdy niczym z PSA z EAT8 stąd pytam.

Share this post


Link to post
Share on other sites
w79
8 minut temu, golob napisał:

Ale daje to "pełny" manual tak jak w VAG? czy tylko na chwilę zmiana jak pisał @Marcin T:

Nie jeżdziłem nigdy niczym z PSA z EAT8 stąd pytam.

Sprawdze po poludniu, ale z tego co mi sie wydaje jest to pelny manual. Na chwile mozesz zmienac sam lopatkami, bez trybu "M". Wtedy rzeczywiscie Peugeot po chwili wie lepiej. 

15 godzin temu, ahaed napisał:

Jak inne dla przyczep z ledami? Jezu...wiedziałem, że się zaraz zacznie.

Wiem, że są 7 i 13 pin o ile dobrze pamiętam. Ale są przejściówki. To nie to?

A wtedy normalną przyczepę też podpinam?

Czytam to forum od jakiś 6 lat. I widzę, że dalej w d..pie jestem i g..wno widziałem. Kup przyczepę mówili, będzie fajnie mówili... ;)

Dobra, idę szukać na google.

Z modulami w Peugeocie jest ciekawa sprawa. Standardowy jest produktem PSA i maja do niego pelny dostep np. w razie awarii podlaczaja kompa i wszystko wiadomo. Co do modulu dla ledow nie jest juz tak latwo. Nie maja do niego dostepu i w razie jakiegokolwiwk bledu jest wymieniany na nowy. 

Wlasnie przechodze te procedure, bo wszystko dzialalo bez zarzutu, ale wyskakiwal blad i dzisiaj maja wynienic mi na nowy. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
olas1

Miałem takie 3008. Ciągnąłem nim swoją 490tkę (wtedy DMC1400kg, realnie koło 1500kg). Z 1400 mieściłem się w 3,5t. 

Jechało się całkiem fajnie, ale teraz niby to samo 150km w Alhambrze i jeździ się dużo lepiej z przyczepą. Masa robi swoje. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
ahaed
15 godzin temu, golob napisał:

A czy w Peugeocie nie ma takiej opcji jak np. w VAG z DSG, że można "na stałe" wejść w manual przesuwając dźwignię w prawo?

 

W Peugeocie 508 tak miałem, ale tam był 6-cio biegowy automat. Dźwignia w bok i po sprawie. 5008 ma sam przycisk. To ktoś, co ma to auto musi sprawdzić.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...