Skocz do zawartości

Peugeot 3008 2.0HDI


ahaed

Rekomendowane odpowiedzi

12 godzin temu, w79 napisał:

wystarcza łopatki

U mnie taka korekta przynosi efekt tylko na moment, po czym skrzynia oznajmia, że wie lepiej ? No chyba, że u Was Peugeot "słucha" sugestii prowadzącego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 77
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

2 godziny temu, Marcin T napisał:

U mnie taka korekta przynosi efekt tylko na moment, po czym skrzynia oznajmia, że wie lepiej ? No chyba, że u Was Peugeot "słucha" sugestii prowadzącego.

 

59 minut temu, ahaed napisał:

Tryb sport ;). Pisałem Ci.

Albo tryb Manual:) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Dzięki za link.

W sumie wiesz, tu nie ma przelicznika. Fakt. Ale jeździłem nie raz z przyczepą, czy to większą czy towarową.  I chcę do tego podejść z głową. Dlatego zadałem pytanie. Jednak wydaje mi się, że najlepszym wyborem będą okolice 1500-1600kg max, jak koledzy wyżej pisali. A już świetnie byłoby poszukać coś w okolicach 1300-1400kg. Troszkę mniej, a pod górki itd bez problemu.

Edit:

 

Teraz pytanie numer 2 :).

Hak. Szukać jakiś specjalny, oryginał, brać normalny jaki mają? Czekają mnie jakieś problemy przy montażu? Z wiązką pewnie będzie walka jak znam życie. Zderzak chyba trzeba wycinać, z tego co kojarzę.

Edytowane przez ahaed (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak inne dla przyczep z ledami? Jezu...wiedziałem, że się zaraz zacznie.

Wiem, że są 7 i 13 pin o ile dobrze pamiętam. Ale są przejściówki. To nie to?

A wtedy normalną przyczepę też podpinam?

Czytam to forum od jakiś 6 lat. I widzę, że dalej w d..pie jestem i g..wno widziałem. Kup przyczepę mówili, będzie fajnie mówili... ;)

Dobra, idę szukać na google.

Edytowane przez ahaed (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Boże...  Dobra. Czytam o tym.

Spytałem się tez na forum "peżota". Wolę chwilę poczytać i poszukać, niż wkopać się w syf. Tam mówią podobnie... Kurde....trzeba było kupić z hakiem.

Dziękuję za pomoc.

Chyba odstawię kupno przyczepki na przyszły rok. Muszę ogarnąć hak, a cena i dostępność budek to jakiś absurd na dzień dzisiejszy.

Edytowane przez ahaed (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Marcin T napisał:

U mnie taka korekta przynosi efekt tylko na moment, po czym skrzynia oznajmia, że wie lepiej ? No chyba, że u Was Peugeot "słucha" sugestii prowadzącego.

A czy w Peugeocie nie ma takiej opcji jak np. w VAG z DSG, że można "na stałe" wejść w manual przesuwając dźwignię w prawo? Normalnie tez tak jest w VAG że jadąc w trybie D/S/E po ręcznej zmianie łopatkami lub dźwignią na bieg wyższy/niższy po zwykle kilkunastu sekundach wraca na tryb auto i "po swojemu" zwykle wrzuca wyższy bieg. Natomiast kiedy dźwignia jest jest w trybie manulnym wtedy juz trzyma zadany bieg bardzo dobrze i można na danym biegu jechać sobie jak długo ma się tylko ochotę (oczywiście przy np. hamowaniu kiedy zapomni się zredukować to nie jedzie na 6 biegu 30km/h tutaj juz automatyka tego dopilnuje).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, golob napisał:

A czy w Peugeocie nie ma takiej opcji jak np. w VAG z DSG, że można "na stałe" wejść w manual przesuwając dźwignię w prawo? Normalnie tez tak jest w VAG że jadąc w trybie D/S/E po ręcznej zmianie łopatkami lub dźwignią na bieg wyższy/niższy po zwykle kilkunastu sekundach wraca na tryb auto i "po swojemu" zwykle wrzuca wyższy bieg. Natomiast kiedy dźwignia jest jest w trybie manulnym wtedy juz trzyma zadany bieg bardzo dobrze i można na danym biegu jechać sobie jak długo ma się tylko ochotę (oczywiście przy np. hamowaniu kiedy zapomni się zredukować to nie jedzie na 6 biegu 30km/h tutaj juz automatyka tego dopilnuje).

Na dźwigni jest przycisk "m" ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, w79 napisał:

Na dźwigni jest przycisk "m" ;)

Ale daje to "pełny" manual tak jak w VAG? czy tylko na chwilę zmiana jak pisał @Marcin T:

23 godziny temu, Marcin T napisał:

U mnie taka korekta przynosi efekt tylko na moment, po czym skrzynia oznajmia, że wie lepiej ? No chyba, że u Was Peugeot "słucha" sugestii prowadzącego.

Nie jeżdziłem nigdy niczym z PSA z EAT8 stąd pytam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, golob napisał:

Ale daje to "pełny" manual tak jak w VAG? czy tylko na chwilę zmiana jak pisał @Marcin T:

Nie jeżdziłem nigdy niczym z PSA z EAT8 stąd pytam.

Sprawdze po poludniu, ale z tego co mi sie wydaje jest to pelny manual. Na chwile mozesz zmienac sam lopatkami, bez trybu "M". Wtedy rzeczywiscie Peugeot po chwili wie lepiej. 

15 godzin temu, ahaed napisał:

Jak inne dla przyczep z ledami? Jezu...wiedziałem, że się zaraz zacznie.

Wiem, że są 7 i 13 pin o ile dobrze pamiętam. Ale są przejściówki. To nie to?

A wtedy normalną przyczepę też podpinam?

Czytam to forum od jakiś 6 lat. I widzę, że dalej w d..pie jestem i g..wno widziałem. Kup przyczepę mówili, będzie fajnie mówili... ;)

Dobra, idę szukać na google.

Z modulami w Peugeocie jest ciekawa sprawa. Standardowy jest produktem PSA i maja do niego pelny dostep np. w razie awarii podlaczaja kompa i wszystko wiadomo. Co do modulu dla ledow nie jest juz tak latwo. Nie maja do niego dostepu i w razie jakiegokolwiwk bledu jest wymieniany na nowy. 

Wlasnie przechodze te procedure, bo wszystko dzialalo bez zarzutu, ale wyskakiwal blad i dzisiaj maja wynienic mi na nowy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem takie 3008. Ciągnąłem nim swoją 490tkę (wtedy DMC1400kg, realnie koło 1500kg). Z 1400 mieściłem się w 3,5t. 

Jechało się całkiem fajnie, ale teraz niby to samo 150km w Alhambrze i jeździ się dużo lepiej z przyczepą. Masa robi swoje. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, golob napisał:

A czy w Peugeocie nie ma takiej opcji jak np. w VAG z DSG, że można "na stałe" wejść w manual przesuwając dźwignię w prawo?

 

W Peugeocie 508 tak miałem, ale tam był 6-cio biegowy automat. Dźwignia w bok i po sprawie. 5008 ma sam przycisk. To ktoś, co ma to auto musi sprawdzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.