Skocz do zawartości

Toaleta turystyczna, jaką wybrać, czym się kierować


facet

Rekomendowane odpowiedzi

Szanowne grono doświadczonych użytkowników.

Jak w temacie jaki kibelek przenośny wybrać do przyczepy (4 osoby).

Myślałem o https://allegro.pl/oferta/toaleta-ubikacja-turystyczna-podrozna-dla-chorego-9430367685 ale nie mam pojęcia czym się kierować przy takim wyborze. Doradźcie proszę.Jestem zielony, ale przyczepę już mam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To chyba najpopularniejszy model. Mam i korzystam zimą na działce. Polecam. Na plus jak coś pęknie części są łatwo dostępne. 

Nie szukałabym innej/lepszej.

Ja wybrałem model biało/szary. Wizualnie wydaje się ładniejszy, o ile kibelki można postrzegać taką miarą ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, facet napisał:

W sumie z kolorem masz rację ale co ciekawe beżowe mają wskaźnik i są tańsze :)

W białej też mam ? I znalazłem w podobnej cenie z chemią na raz ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Jestem tutaj nowy i mam znikome pojęcie w temacie. Korzystając z sezonowych przecen postanowiłem zakupić toaletę przenośną. Mam trzy modele i nie wiem którą wybrać. Na forum w wielu wątkach przewija się toaleta Thetford. Z dostępem do części w razie awarii nie ma problemu, tak wyczytałem. Czy to znaczy, że jest najlepszym wyborem? Zastanawiam się jeszcze nad tymi modelami, nie kojarzę ich, brać je w ogóle pod uwagę https://kamperologia.pl/produkt/toaleta-przenosna-bi-pot-30-fiamma/ i  https://kamperologia.pl/produkt/toaleta-przenosna-camping-toilette-camp4/ 

Doradzicie coś, podpowiecie? Będę wdzięczny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach