Skocz do zawartości

Czy Megane IV Combi 1,2 TCE 130 KM 2019r (manual) da radę z cepką Hobby 400 (2002r /878 kg MW) i 3-os rodzina


Grzegorz1977

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

pomóżcie proszę bo trochę jestem zielony w  temacie. Posiadam holownik Renault Mégane IV Combi 1,2 TCE 130 KM 2019r (manual) przebieg 35k  i planuję zakup mojej pierwszej cepki Hobby 400 (2002r /878 kg MW). Co sądzicie o takim zestawie? Czy Meganka IV z tym silnikiem da radę (po płaskim i w górach)? Ma ktoś z Was jakieś doświadczenia z podobnym zestawem?   Załączyłem wynik z towar.info 

Co o tym sądzicie?

Z góry dziękuję za wszelkie rady.

Zrzut ekranu 2021-04-6 o 20.04.41.png

doc.pdf

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 47
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

A ile DMC ma przyczepa 1100? 1200?

Na zlocie ktoś przyciągnął przyczepę 1500 DMC Scenikiem z tym sinikiem. Mówił, że łatwo nie jest ale się jedzie, ale to inny kaliber 2,5m szeroka. Myślę ze da rade z taka przyczepą jaka podałeś - nie będzie demonem i każdą górkę poczuje, ale wjedzie i przejedzie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Commander napisał:

Cześć.

Takie auto mam mój wujek. Jest bardzo żwawe. Z przyczepą 1100 nie musisz się martwić.

Pozdrawiam.

Faktycznie w miarę żwawe jest. Ale myślisz, że w np. Alpach też da radę? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedziesz do wypożyczalni , wynajmujesz coś z dużą plandeką . Potem ładujesz tak ,żeby było 1100 kg +minimum 100 na górkę  w całości. Potem jazda próbna w okolicy i już mniej/więcej jesteś  temacie.

Jeździłeś w ogóle z przyczepami ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

39 minut temu, jacek00 napisał:
53 minuty temu, Grzegorz1977 napisał:
Faktycznie w miarę żwawe jest. Ale myślisz, że w np. Alpach też da radę?