Skocz do zawartości

Przedstawicielstwa producentów w Polsce - jakie macie zdanie?


jerrylin

Rekomendowane odpowiedzi

w przypadku zakupu kampera też nie jest łatwo.

Kilku dilerów mnie olało nie wysyłając obiecanej oferty,  generalnie mało komu zależało na sprzedaży a było to jeszcze przed covidobumem.

Tylko dwóch dilerów było naprawdę zainteresowanych rozmową i mógłbym ich polecić ale sprzedają tylko kampery 

Co do instrukcji PL do przyczep Knausa to takowa istnieje ,  może trzeba przypomnieć się w Procampie ;)

20210226_142513_resized.thumb.jpg.ec471854a13997319f026a24868faf44.jpg

 

56 minut temu, jacek00 napisał:

Gaśnica nie jest obowiązkowym wyposażeniem przyczepy, ale do kampera powinni dodawać. Trójkąt za to powinni, ale nie dają.

to jest właśnie taka polska bylejakość. przyczepa za ponad 100tyś a żałują 15 zł na obowiązkowy trójkąt :no:

gwarantuje Wam że jakbym zajął się dilerką przyczep u mnie każdy klient otrzymał by pakiet startowy w postaci kilku gratisów typu kliny, płyny i butelkę wina lodówce .

każdy kamper czy przyczepa wydawana była by w specjalnie przygotowanym pomieszczeniu a do drzwi prowadziłby czerwony dywan :-]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 59
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

18 minut temu, Suzu4x4 napisał:

do instrukcji PL do przyczep Knausa to takowa istnieje ,  może trzeba przypomnieć się w Procampie

Masz te instrukcje? :) Ja dostałem po włosku. Potem Procamp przesłał mi po angielsku twierdząc że innej nie ma. ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

32 minuty temu, Suzu4x4 napisał:

gwarantuje Wam że jakbym zajął się dilerką przyczep u mnie każdy klient otrzymał by pakiet startowy w postaci kilku gratisów typu kliny, płyny i butelkę wina lodówce .

każdy kamper czy przyczepa wydawana była by w specjalnie przygotowanym pomieszczeniu a do drzwi prowadziłby czerwony dywan :-]

O, to daj znać jak rozwiniesz interes :-] Aa, i zadbaj o serwis i prawdziwych fachowców.
Z winem dobry pomysł. W Volvo kiedyś dawali przy odbiorze samochodu. Ja przy odbiorze dostałem od p. Tomasza kieliszki do wina, więc blisko ?. Swoją drogą nawet fajne kieliszki.

4 minuty temu, Suzu4x4 napisał:

mam w PDF . Zgadnij czyja nazwa firmy i adres jest na ostatniej stronie :rolleyes::-]:lol:

 

Procamp ?

Edytowane przez Marcin T (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, Marcin T napisał:

O, to daj znać jak rozwiniesz interes :-] Aa, i zadbaj o serwis i prawdziwych fachowców.
Z winem dobry pomysł. W Volvo kiedyś dawali przy odbiorze samochodu. Ja przy odbiorze dostałem od p. Tomasza kieliszki do wina, więc blisko ?. Swoją drogą nawet fajne kieliszki.

szczerze ? przy zakupie kampera byłem tak załamany poziomem obsługi że przez chwilę miałem taką myśl,  jednak prowadzę działalność w innej branży i nie bardzo mam czas żeby równolegle rozkręcać coś od "0"  tym bardziej że  jakbym chciał  stworzyć coś w zgodzie  ze standardami jakich oczekuje była by to duża inwestycja ;)

28 minut temu, Marcin T napisał:

Procamp ?

Bingo :miga:

 

 

tyle że to była przyczepa z przed kilku lat, może do nowych już im się nie chciało  ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Suzu4x4 napisał:

gwarantuje Wam że jakbym zajął się dilerką przyczep u mnie każdy klient otrzymał by pakiet startowy w postaci kilku gratisów typu kliny, płyny i butelkę wina lodówce .

Kliny akurat zazwyczaj są na wypożaseniu przyczepy, no chyba że dealer postanowił je zabrać :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 dni temu miałem przyjemność odbierać 500 kd. Wypchałem z pracownikami , sprawdziłem sprzęty , troche pogadałem z innymi klientami bo akurat dwoch odbierało kampera i przyczepe. Z dodatków zestaw naprawczy i instrukcje każda w innym języku;) akurat moja przyczepa była najtańsza więc nie wymagałem czerwonego dywanu;) podziękowałem za to że mogłem kupić i pojechałem do domu zadowolony;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Suzu4x4 napisał:

gwarantuje Wam że jakbym zajął się dilerką przyczep u mnie każdy klient otrzymał by pakiet startowy w postaci kilku gratisów typu kliny, płyny i butelkę wina lodówce

W Elcampie dostałem butelkę wina, miałem pełny zbiornik wody i kasetę zalaną płynem :)

Godzinę temu, jacek00 napisał:

Kliny akurat zazwyczaj są na wypożaseniu przyczepy

Pytanie, czy mówimy o klinach najazdowych do poziomowania, czy o "ostrych" klinach do zablokowania koła. Te drugie u mnie były w bakisice.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, pjetko napisał:

W Elcampie dostałem butelkę wina, miałem pełny zbiornik wody i kasetę zalaną płynem 

Widzisz , a ja od nich czekam na ofertę na kampera ... od 2019 roku :lol:

 

3 minuty temu, pjetko napisał:

Pytanie, czy mówimy o klinach najazdowych do poziomowania, czy o "ostrych" klinach do zablokowania koła. Te drugie u mnie były w bakisice.

ja miałem na myśli kliny najazdowe  do poziomowania. bo te do blokowania kół to były a standardzie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odbierałem w grudniu 2020 nową przyczepę Hobby i mam takie uwagi do zakupu i odbioru:

  1. CarGo Pom. - zamówienie, sprzedaż i odbiór -  3 na 6;
  2. CarGo Pom. - wydanie przyczepy - 2 na 6.... przyczepa wydawana na parkingu w ulewnym deszczu bo na halę nie wolno, wydający pośpieszał bo musiał gdzieś wyjechać;
  3. CarGo Pom. - wydana przyczepa okazało się że ma pewną wadę (zapewnienia, że wszystko było sprawdzane).... tu nie ocenię bo nadal nie naprawione, ale podejście Sprzedawcy = po zakupie mamy Cię w d.....ie :( 
  4. Klaja - 1 na 6... ofertę trzeba było "wymusic"....cena katalogowa.
  5. Kutno - 5 na 6 - super komunikacja, Sprzedawca bardzo pomocny i zainteresowny klientem niestety przeważyła cena na klime + dodatki na rzecz CarGo;
  6. Centrum Entuzjastów Caravaningu (Tomice) - 0 na 6 .... totalna zlewka potencjalnego klienta...2 razy przypomniałem się z prośbą o ofertę....
  7. Centrum Entuzjastów Caravaningu (Tomice) - do Nich mam blisko i chciałem podjechać na naprawe gwarancyjną - ale Pan u nas nie kupował ! no, nie kupowałem, ale przeciez jesteście serwisem gwarancyjnym i macie to zrobić - nie mamy czasu....sprawa w toku bo nie odpuszczę...

Zastanawiam mnie fakt wszystkich ochów i achów kilku YT-berów na temat niektórych firm....być może dlatego, że dostają coś za free to tak głośno krzyczą jak jest super...dla mnie niektórzy zatrzymali się w PRL-u

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 26.02.2021 o 16:59, Dejv napisał:

2 dni temu miałem przyjemność odbierać 500 kd. Wypchałem z pracownikami , sprawdziłem sprzęty , troche pogadałem z innymi klientami bo akurat dwoch odbierało kampera i przyczepe. Z dodatków zestaw naprawczy i instrukcje każda w innym języku;) akurat moja przyczepa była najtańsza więc nie wymagałem czerwonego dywanu;) podziękowałem za to że mogłem kupić i pojechałem do domu zadowolony;)

Tak z ciekawości pytam. Czy w lodówce miałeś taką szufladę dodatkową podwieszoną pod półkę? Bo nie wiem czy u mnie zapomnieli czy tak ma być...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam taką szufladę na dole lodówki na prowadnicach, jesli o tę chodzi? Moge jutro zrobić fotędefault_wink.png i nie dawajcie dzieciom skakać po łóżku z rozłożonego stolika bo właśnie naprawiałem szkody;)

Nie, to nie taka szuflada. Chodzi o takie jakie daje Adria a których nie daje Knaus.

 

Czyli więcej półek na drzwiach + szufladka na kratkach

11e0a7bab5686fc949d7d35f62d137a0.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach



Nie, to nie taka szuflada. Chodzi o takie jakie daje Adria a których nie daje Knaus. 
Czyli więcej półek na drzwiach + szufladka na kratkach


A to nie jest w standardzie ?

U mnie w Dethlefssie jest jak na powyższym zdjęciu.

Wysłane z mojego SM-G980F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach






A to nie jest w standardzie ?

U mnie w Dethlefssie jest jak na powyższym zdjęciu.

Wysłane z mojego SM-G980F przy użyciu Tapatalka

No okazuje sie, że u Adrii to jest w standardzie, a u Knausa już nie. Widać Knaus zamawia te lodówki z ciut gorszym wyposażeniem. Bez jednej półki na drzwiach (są 2 zamiast 3) i bez tej szufladki. Taka oszczędność
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.