Skocz do zawartości

17 lat i rozwód w przyjaźni


szary11

Rekomendowane odpowiedzi

Pewnie, że liczy  
 
Prawie jak citroen też, bo płyta podobno ta sama została
To Citroen/Peugeot był jak Mitsubishi akurat. Poza silnikami i znaczkiem to były pełnoprawne Outlandery
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 85
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

2 godziny temu, szary11 napisał:

Tak, hak w serwisie domówiłem. Dzięki temu mam gwarancję na 5 a nie na 2 lata. A montując poza oszczędności by nie było praktycznie w ogóle.

Oby tylko mitsu był jeszcze w ogóle w Europie bo raczej się zmywają... 

Tatko zrobił takim (2.2 automat też czarny) 150tyś km i nawet żarówka sie nie przepaliła przez te 3 lata. ? Absolutnie bezawryjne auto? No ale to made in Japan? a nie jakieś badziewne Fordy czy inne francuzy?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Dioblik napisał:

Ale silnik jednak sprawdzony japonski:) Zdaje się że Ten wolnossacy motor służy też u Hondy i Mazdy.

Na pewno nie. Mazda ma co nieco z Fordem, bym wiedział o powiazaniach a ich nie ma. Hondę też nieco znam, i poza pojemnością to również inne motory.

41 minut temu, danielpoz napisał:

Oby tylko mitsu był jeszcze w ogóle w Europie bo raczej się zmywają... 

Tatko zrobił takim (2.2 automat też czarny) 150tyś km i nawet żarówka sie nie przepaliła przez te 3 lata. ? Absolutnie bezawryjne auto? No ale to made in Japan? a nie jakieś badziewne Fordy czy inne francuzy?

 

Zmywanie odpuścili. Eclipse już dostosowali, za rok nowy Outlander pojawi się w Europie. To był jeden z argumentów na decyzję o zakupie.

Igrasz z ogniem z tym badziewiowaniem ????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, szary11 napisał:

 

Zmywanie odpuścili. Eclipse już dostosowali, za rok nowy Outlander pojawi się w Europie. To był jeden z argumentów na decyzję o zakupie.

 ????

Możliwe, choć gama nowych modeli jest tragiczna.

Space Star od 2012r

ASX od 2010r

Eclips Cross od 2017r

Outlander od 2012r

L200 od 2006r !!! 

Nie liczę liftów, retuszy czy pseudo nowych modeli. Podobno mają się skupić na innych rynkach które nie świrują z normami spalin itp. 

Diesel po 1.33 miał jak pamiętam 1695kg na haku. 

 

 

 

 

 

1a602f135f1e76e8ca4786575f7ae99b.jpg

2 godziny temu, szary11 napisał:

 

Igrasz z ogniem z tym badziewiowaniem ????

Ja poprostu mówię jak jest i to że czymś jeżdżę nie czyni go z automatu ideałem. Wielu da się pokroić za swój samochód ale tylko do czasu jak go posiadają?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, danielpoz napisał:

Możliwe, choć gama nowych modeli jest tragiczna.

Space Star od 2012r

ASX od 2010r

Eclips Cross od 2017r

Outlander od 2012r

L200 od 2006r !!! 

Nie liczę liftów, retuszy czy pseudo nowych modeli. Podobno mają się skupić na innych rynkach które nie świrują z normami spalin itp. 

Diesel po 1.33 miał jak pamiętam 1695kg na haku. 

 

 

 

 

 

1a602f135f1e76e8ca4786575f7ae99b.jpg

Ja poprostu mówię jak jest i to że czymś jeżdżę nie czyni go z automatu ideałem. Wielu da się pokroić za swój samochód ale tylko do czasu jak go posiadają?

Racja, ponoć tak mialo być, pisałem o tym w wątku o Outlanderze. Teoretycznie to się zmieniło ostatnio o czym próbowano mi powiedzieć w salonie. Co będzie prawdą się okaże.

Mitsu raczej nie jest producentem -przodownikiem. Zwolennikom nowinek słabo wygląda, tradycjonalistom może podpasować. Portfolio ma ubogie. Modele technicznie sięgają mocniej wstecz niż wymieniłeś daty. W odświeżaniu modeli są mocni...

 

Co do Forda to znam ich wady. Mają je jak każdy. Na plus wg mnie cena/jakość są dość spójne i uczciwe co czyni Forda dość rozsądną propozycją.

 

Commander, pamiętam ? Było to dość zabawne, jednak późniejsze przytyki z byle okazji już niekoniecznie. I tu wchodziłem w mundurze na niebiesko ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, szary11 napisał:

 

 

Co do Forda to znam ich wady. Mają je jak każdy. Na plus wg mnie cena/jakość są dość spójne i uczciwe co czyni Forda dość rozsądną propozycją.

 

?

 

Ja nie twierdze że Ford jest zły. Na pewno jest tani i to jest jego plus?

W tym tygodniu odebrałem nowego Transita. Wizualnie środek jest bardzo ok ale gdy tak porównać różne aspekty tego modelu do Ducato to już nie jest tak różowo. Dodam tylko że Ducato wystartowało w 2006r! Naście lat różnicy modelowej to powinna być przepaść na korzyść Forda. Rzeczywistość jest jednak inna. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, danielpoz napisał:

Ja nie twierdze że Ford jest zły. Na pewno jest tani i to jest jego plus?

W tym tygodniu odebrałem nowego Transita. Wizualnie środek jest bardzo ok ale gdy tak porównać różne aspekty tego modelu do Ducato to już nie jest tak różowo. Dodam tylko że Ducato wystartowało w 2006r! Naście lat różnicy modelowej to powinna być przepaść na korzyść Forda. Rzeczywistość jest jednak inna. 

a z ciekawości dużo ciszej i bardziej komfortowo jest w najnowszym Transicie od Ducato ?

bo ja z kolei niedawno odebrałem nowe Doblo i mam wrażenie że pięcioletni Transit Connect jest cichszy i bardziej komfortowy :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Suzu4x4 napisał:

a z ciekawości dużo ciszej i bardziej komfortowo jest w najnowszym Transicie od Ducato ?

bo ja z kolei niedawno odebrałem nowe Doblo i mam wrażenie że pięcioletni Transit Connect jest cichszy i bardziej komfortowy :rolleyes:

Co do glośności to chyba jeden pies. Cieżko stwierdzić bo jeśli jest różnica to monimalna i trudno wskazać lepszego. Nowe to wiadomo że wszystko lepiej spasowane niż Ducato z 2017 które ma 160tyś przebiegu. Za 4 lata będzie można porównać co się poluzoqało lub co odpadło?

Ogólnie ładna deska rozdzielcza ale za to radio 1din? Ford wydaje sie przestronniejszy w środku?

Sam komfort jak to w dostawczaku. Z tylu resory a przod niezależne. Tak są teraz budowane chyba wszystkie dostępne dostawczaki. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie piszecie, że ford jest tani. Tania to jest Dacia i to pewnie nie zawsze. Nawet smax zmieniony tutaj na outlandera w fajnej wersji wychodził mi po rabatach prawie 200.000, edge 213.000zł. Nie pamiętam dokładnej ceny toureneo custom w wersji dla rodziny nie pracowników. Pamiętam, że był tam problem zrobić z niego holownik z automatem, limit był chyba 1000kg na haku :). Wersja dla robotników - transit już miał 2 tony z tą skrzynią.

dobrze dobrana fiesta - chyba 67.000zł, ecosport ponad 80.000zł. Dalej już nie piszę, bo ceny widać na znanych portalach. Oczywiście nie neguję jakości tych pojazdów, wiele oddają w tej cenie i np wolałbym za jakieś 160 -180.000 forda tourneo custom niż mutivana czy klasę V za drugie tyle - jeździłem wszystkimi i jak dla mnie nie warto przepłacać.

Mitsubishi kupione na lata, nie ma co myśleć o utracie wartości, jak to tam wyjdzie. Oby tylko było dobrze zabezpieczone przed rudą i można śmigać. Jeden z moich dyrektorów ma takiego już ok 5-6 rok i dalej bardzo zadowolony. Ale on przesiadł się z jakiegoś amerykańca, gdzie za wszystko płacił w serwisie jakby było ze złota.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do glośności to chyba jeden pies. Cieżko stwierdzić bo jeśli jest różnica to monimalna i trudno wskazać lepszego. Nowe to wiadomo że wszystko lepiej spasowane niż Ducato z 2017 które ma 160tyś przebiegu. Za 4 lata będzie można porównać co się poluzoqało lub co odpadło
Ogólnie ładna deska rozdzielcza ale za to radio 1din Ford wydaje sie przestronniejszy w środku
Sam komfort jak to w dostawczaku. Z tylu resory a przod niezależne. Tak są teraz budowane chyba wszystkie dostępne dostawczaki. 
 
Ford zrobił postęp przez ostatnie 10 lat.

A co do cen to jak@Maarec pisze.
Tania to jest Dacia a Ford i Skoda tanie były kiedyś :)

Wysłane z mojego SM-G980F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Ford jest tani no chyba że ktoś myśli że tanio to znaczy pół ceny?

Transit l3h2 był najtańszy na tle konkurencji. Cena była JEDYNYM czynnikiem wyboru auta więc wybrałem najtańsze auto czyli Forda?

Ranger też tani?

Skoda Fabia rok temu też była tania a teraz cena podskoczyła i na tle konkurencji wypada blado. Żeby mówić że coś jest tanie/drogie należy mieć odniesnienie do konkurencji. Ja takie mam i stąd moje stwierdzenie. 

Panowie nie róbcie z Forda marki premium bo nigdy taką nie była i nawet do niej nie aspiruje. Ceny są sensownie skalkulowane. Jeśli wybierzemy mocniejszy silnik i kilka pakietów wyposażenia to logiczne że cena może urosnąć razy 2? U konkurencji jest dokładnie tak samo?

Dacia też jest tania. Dokker 40900zł, jest jakieś tańsze auto w tej klasie? 

6 godzin temu, Suzu4x4 napisał:

Ford zrobił postęp przez ostatnie 10 lat.


 

Jak większość innych marek. Prawie wszystkie idą łeb w łeb. Ten kto został z tyłu poprostu nie sprzedaje aut. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.