Jump to content

Edit History

pawel1966

pawel1966

I ja mam pytanie w tej kwestii, bo zastanawiam  się czy nie zlecić jeszcze w S campie przed odbiorem przyczepy wymiany zamontowanej standardowo w fabryce  5 litrowej Trumy Therme na boiler zasilany na gaz i 230 V. (Myslę o np. Truma boilerze 10 litrów) albo jest jeszcze jedna opcja, czyli np ELGENA Nautic compact ze zbiornikiem 10 litrów.  która może pracować na 230 V  lub ogrzewana gorącym powietrzem z piecyka Truma.  Wydaje się to dość ciekawy, rozwiązaniem bo nie musiałbym, robić instalacji gazowej do podłączenia boilera a mółgbym  wykorzystać przewody z rozprowadzenia ciepła. Oglądam właśnie katalog Reimo i zauważyłem takie rozwiązanie.

Wydaje się , że mógłbym to bez problemu umieścić ten boiler np. obok zbiornika na wodę, bo tam idą rury rozprowadzające ciepło. Wtedy do podgrzania wody ( gdybym nie miał 230 V) używałbym piecyka S 3004, który ma trumavent.  Użytkuje ktoś taki wynalazek?

pawel1966

pawel1966

I ja mam pytanie w tej kwestii, bo zastanawiam  się czy nie zlecić jeszcze w S campie przed odbiorem przyczepy wymiany zamontowanej standardowo w fabryce  5 litrowej Trumy Therme na boiler zasilany na gaz i 230 V. (Myslę o np. Truma boilerze 10 litrów) albo jest jeszcze jedna opcja, czyli np ELGENA Nautic compact ze zbiornikiem 10 litrów.  która może pracować na 230 V  lub ogrzewana gorącym powietrzem z piecyka Truma.  Wydaje się to dość ciekawy, rozwiązaniem bo nie musiałby, robić instalacji gazowej do podłączenia boilera a można by wykorzystać przewody z rozprowadzenia ciepła oglądam właśnie katalog Reimo i zauważyłem takie rozwiązanie.

Mogłbym to bez problemu umieścić obok zbiornika na wodę, bo tam idą rury rozprowadzające ciepło. Wtedy do podgrzania wody ( gdybym nie miał 230 V) używałbym piecyka z trumaventem.  Użytkuje ktoś taki wynalazek?

×
×
  • Create New...