Skocz do zawartości

Prośba o pomoc w wyborze 1 przyczepy


Witek309

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie. Szukam wraz z żoną pierwszej przyczepy. Dzieci mamy już dorosłe, więc będziemy tylko we dwoje podróżować. 

Co sądzicie o tej przyczepie? 

W sobote jadę ja oglądać, a mam 200 km do niej. Warto? 

Bardzo proszę o pomoc, jestem laikiem w tym temacie. 

https://www.olx.pl/oferta/przyczepa-kempingowa-klima-muwer-przedsionek-CID5-IDGvkoW.html

Ala i Witek 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 77
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Uzupełnij swoje dane, może będzie ktoś kto mieszka blisko i będzie mógł podjechać aby zobaczyć i ocenić przyczepę. Ze zdjęć trudno ocenić jej stan. Poczytaj na Forum na co wrócić uwagę przy zakupie przyczepy - jest sporo na ten temat.

https://forum.karawaning.pl/topic/4622-na-co-zwraca%C4%87-uwag%C4%99-przy-kupnie-przyczepy/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, Witek309 napisał:

Witajcie. Szukam wraz z żoną pierwszej przyczepy. Dzieci mamy już dorosłe, więc będziemy tylko we dwoje podróżować. 

Co sądzicie o tej przyczepie? 

W sobote jadę ja oglądać, a mam 200 km do niej. Warto? 

Bardzo proszę o pomoc, jestem laikiem w tym temacie. 

https://www.olx.pl/oferta/przyczepa-kempingowa-klima-muwer-przedsionek-CID5-IDGvkoW.html

Ala i Witek 

Nie wiem czy warto 200 km + 200 powrót, sugerowałbym poprosić sprzedającego o więcej zdjęć.

Zdjęcia są porobione fachowo tzn. niewiele na nich widać.

Moje uwagi :

  • Brak toalety
  • Gdzie ta wspomniana w opisie klimatyzacja?
  • To co widać na zdjęciu to chyba grzejnik elektryczny,
  • żdjęcia nie pokazują stanu kuchni  i lodówki
  • Koła głęboko w nadkolach, czyżby oś wymagała naprawy?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach