Jump to content

Edit History

smok_wawelski

smok_wawelski

Jeszcze  odnosnie ostatnich postów o montowanych ciężkich rzeczach  - obciążenie takie jak lodówka owszem jest istotne dla jednoosiowej przyczepy ale nie dla Vana o ładowności  1,5T,    Zbiorniki i owszem ale jest i drugi aspekt tej sprawy to własności trakcyjne pojazdu - Hiobowi i większości Kolegom na pewno nie muszę tłumaczyć bo wiecie  ze ciecz to najgorszy ładunek.
Właśnie dlatego będę miał zbiorniki spawane z PE-HD docelowo z przegrodami albo szarą za rada kolegi z CT zrobię z 4 połączonych kanistrów co w sumie daje ten sam efekt
i umiejscowię zaraz za tłumikiem  w związku z przednim napędem  zawieszenie tylne ok uniesie ale jak ta puszka bedzie się prowadzić z nawet nie ze wzgl. na cenę na pewno nie kupie dedyka  wody szarej dla Ducato II montowanego bezpośrednio przed tylna osia,  ani dedyków białej na tylne  nadkole, tak samo akumulatory są zaraz za siedzeniem pasażera  a drugi zbiornik białej idzie pod siedzenie przy stoliku dziennym w celu przesunięcia masy do przodu - inaczej na szutrowej górce pasowałoby mieć wciągarkę albo smoki musiały by jeszcze utyc a  BMI już wysokie i dochtóry nie zalecają :) 

Natomiast przy tylnym napędzie w sumie te 100-120l wody uważam może być na tyłku spokojnie a nawet twierdziłbym ze może to być korzystne ale przegroda w zbiorniku przy większym zbiorniku tez by się przydała  coby tyłkiem nie chciało zaplatać :) 
Oczywiście nie tylko kierujemy sie DMC  istotne jest to co pisze Hiob - nacisk na oś i  dopuszczalne parametry dla opony 

smok_wawelski

smok_wawelski

Jeszcze  odnosnie ostatnich postów o montowanych ciężkich rzeczach  - obciążenie takie jak lodówka owszem jest istotne dla jednoosiowej przyczepy ale nie dla Vana o ładowności  1,5T,    Zbiorniki i owszem ale jest i drugi aspekt tej sprawy to własności trakcyjne pojazdu - Hiobowi i większości Kolegom na pewno nie muszę tłumaczyć bo wiecie  ze ciecz to najgorszy ładunek.
Właśnie dlatego będę miał zbiorniki spawane z PE-HD docelowo z przegrodami albo szarą za rada kolegi z CT zrobię z 4 połączonych kanistrów co w sumie daje ten sam efekt
i umiejscowię zaraz za tłumikiem  w związku z przednim napędem  zawieszenie tylne ok uniesie ale jak ta puszka bedzie się prowadzić z nawet nie ze wzgl. na cenę na pewno nie kupie dedyka  wody szarej dla Ducato II montowanego bezpośrednio przed tylna osia,  ani dedyków białej na tylne  nadkole, tak samo akumulatory są zaraz za siedzeniem pasażera  a drugi zbiornik białej idzie pod siedzenie przy stoliku dziennym w celu przesunięcia masy do przodu - inaczej na szutrowej górce pasowałoby mieć wciągarkę albo smoki musiały by jeszcze utyc a  BMI już wysokie i dochtóry nie zalecają :) 

Natomiast przy tylnym napędzie w sumie te 100-120l wody uważam może być na tyłku spokojnie a nawet twierdziłbym ze może to być korzystne ale przegroda w zbiorniku przy większym zbiorniku tez by się przydała  coby tyłkiem nie chciało zaplatać :) 
Oczywiście nie tylko kierujemy sie DMC  istotne jest to co pisze Hiob - nacisk na oś i  dopuszczalne parametry dla opony 

smok_wawelski

smok_wawelski

Jeszcze  odnosnie ostatnich postów o montowanych ciężkich rzeczach  - obciążenie takie jak lodówka owszem jest istotne dla jednoosiowej przyczepy ale nie dla Vana o ładowności  1,5T,    Zbiorniki i owszem ale jest i drugi aspekt tej sprawy to własności trakcyjne pojazdu - Hiobowi i większości Kolegom na pewno nie muszę tłumaczyć bo wiecie  ze ciecz to najgorszy ładunek.
Właśnie dlatego będę miał zbiorniki spawane z PE-HD z przegrodami albo szarą za rada kolegi z CT zrobię z 4 połączonych kanistrów co w sumie daje ten sam efekt
i umiejscowię zaraz za tłumikiem  w związku z przednim napędem  zawieszenie tylne ok uniesie ale jak ta puszka bedzie się prowadzić z nawet nie ze wzgl. na cenę na pewno nie kupie dedyka  wody szarej dla Ducato II montowanego bezpośrednio przed tylna osia,  ani dedyków białej na tylne  nadkole, tak samo akumulatory są zaraz za siedzeniem pasażera  a drugi zbiornik białej idzie pod siedzenie przy stoliku dziennym w celu przesunięcia masy do przodu - inaczej na szutrowej górce pasowałoby mieć wciągarkę albo smoki musiały by jeszcze utyc a  BMI już wysokie i dochtóry nie zalecają :) 

Natomiast przy tylnym napędzie w sumie te 100-120l wody uważam może być na tyłku spokojnie a nawet twierdziłbym ze może to być korzystne ale przegroda w zbiorniku przy większym zbiorniku tez by się przydała  coby tyłkiem nie chciało zaplatać :) 
Oczywiście nie tylko kierujemy sie DMC  istotne jest to co pisze Hiob - nacisk na oś i  dopuszczalne parametry dla opony 

smok_wawelski

smok_wawelski

Jeszcze  odnosnie ostatnich postów o montowanych ciężkich rzeczach  - obciążenie takie jak lodówka owszem jest istotne dla jednoosiowej przyczepy ale nie dla Vana o ładowności  1,5T,    Zbiorniki i owszem ale jest i drugi aspekt tej sprawy to własności trakcyjne pojazdu - Hiobowi i większości Kolegom na pewno nie muszę tłumaczyć bo wiecie  ze ciecz to najgorszy ładunek.
Właśnie dlatego będę miał zbiorniki spawane z PE-HD z przegrodami albo szarą za rada kolegi z CT zrobię z 4 połączonych kanistrów co w sumie daje ten sam efekt
i umiejscowię zaraz za tłumikiem a w związku z przednim napędem  nawet nie ze wzgl. na cenę pewnie nie kupie dedyka  wody szarej dla Ducato II montowanego bezpośrednio przed tylna osia,  ani dedyków białej na tylne  nadkole, tak samo akumulatory są zaraz za siedzeniem pasażera  a drugi zbiornik białej idzie pod siedzenie przy stoliku dziennym w celu przesunięcia masy do przodu - inaczej na szutrowej górce pasowałoby mieć wciągarkę albo smoki musiały by jeszcze utyc a  BMI juz wysokie i dochtóry nie zalecaja :) 

Natomiast przy tylnym napędzie w sumie te 100-120l wody uważam może być na tyłku spokojnie a nawet twierdziłbym ze może to być korzystne ale przegroda w zbiorniku przy większym zbiorniku tez by się przydała  coby tyłkiem nie chciało zaplatać :) 
Oczywiście nie tylko kierujemy sie DMC  istotne jest to co pisze Hiob - nacisk na oś i  dopuszczalne parametry dla opony 

smok_wawelski

smok_wawelski

Jeszcze  odnosnie ostatnich postów o montowanych ciężkich rzeczach  - obciążenie takie jak lodówka owszem jest istotne dla jednoosiowej przyczepy ale nie dla Vana o ładowności  1,5T,    Zbiorniki i owszem ale jest i drugi aspekt tej sprawy to własności trakcyjne pojazdu - Hiobowi i większości Kolegom na pewno nie muszę tłumaczyć bo wiecie  ze ciecz to najgorszy ładunek.
Właśnie dlatego będę miał zbiorniki spawane z PE-HD z przegrodami albo szarą za rada kolegi z CT zrobię z 4 połączonych kanistrów co w sumie daje ten sam efekt
i umiejscowię zaraz za tłumikiem a w związku z przednim napędem  nawet nie ze wzgl. na cenę pewnie nie kupie dedyka  wody szarej dla Ducato II montowanego bezpośrednio przed tylna osia,  ani dedyków białej na tylne  nadkole, tak samo akumulatory są zaraz za siedzeniem pasażera  a drugi zbiornik białej idzie pod siedzenie przy stoliku dziennym w celu przesunięcia masy do przodu - inaczej na szutrowej górce pasowałoby mieć wciągarkę albo smoki musiały by jeszcze utyc a  BMI juz wysokie i dochtóry nie zalecaja :) 

Natomiast przy tylnym napędzie sumie te 100-120l wody uważam może być na tyłku spokojnie a nawet twierdziłbym ze może to być korzystne ale przegroda w zbiorniku przy większym zbiorniku tez by się przydała  coby tyłkiem nie chciało zaplatać :) 
Oczywiście nie tylko kierujemy sie DMC  istotne jest to co pisze Hiob - nacisk na oś i  dopuszczalne parametry dla opony 

smok_wawelski

smok_wawelski

Jeszcze  odnosnie ostatnich postów o montowanych ciężkich rzeczach  - obciążenie takie jak lodówka owszem jest istotne dla jednoosiowej przyczepy ale nie dla Vana o ładowności  1,5T,    Zbiorniki i owszem ale jest i drugi aspekt tej sprawy to własności trakcyjne pojazdu - Hiobowi i większości Kolegom na pewno nie muszę tłumaczyć bo wiecie  ze ciecz to najgorszy ładunek.
Właśnie dlatego będę miał zbiorniki spawane z PE-HD z przegrodami albo szarą za rada kolegi z CT zrobię z 4 połączonych kanistrów co w sumie daje ten sam efekt
i umiejscowię zaraz za tłumikiem a w związku z przednim napędem  nawet nie ze wzgl. na cenę pewnie nie kupie dedyka  wody szarej dla Ducato II montowanego bezpośrednio przed tylna osia,  ani dedyków białej na tylne  nadkole, tak samo akumulatory są zaraz za siedzeniem pasażera  a drugi zbiornik białej idzie pod siedzenie przy stoliku dziennym w celu przesunięcia masy do przodu - inaczej na szutrowej górce pasowałoby mieć wciągarkę :) 

Natomiast przy tylnym napędzie sumie te 100-120l wody uważam może być na tyłku spokojnie a nawet twierdziłbym ze może to być korzystne ale przegroda w zbiorniku przy większym zbiorniku tez by się przydała  coby tyłkiem nie chciało zaplatać :) 
Oczywiście nie tylko kierujemy sie DMC  istotne jest to co pisze Hiob - nacisk na oś i  dopuszczalne parametry dla opony 

smok_wawelski

smok_wawelski

Jeszcze  odnosnie ostatnich postów o montowanych ciężkich rzeczach  - obciążenie takie jak lodówka owszem jest istotne dla jednoosiowej przyczepy ale nie dla Vana o ładowności  1,5T,    Zbiorniki i owszem ale jest i drugi aspekt tej sprawy to własności trakcyjne pojazdu - Hiobowi i większości Kolegom na pewno nie muszę tłumaczyć bo wiecie  ze ciecz to najgorszy ładunek.
Właśnie dlatego będę miał zbiorniki spawane z PE-HD z przegrodami albo szarą za rada kolegi z CT zrobię z 4 połączonych kanistrów co w sumie daje ten sam efekt
i umiejscowię zaraz za tłumikiem a w związku z przednim napędem  nawet nie ze wzgl. na cenę pewnie nie kupie dedyka  wody szarej dla Ducato II montowanego bezpośrednio przed tylna osia,  ani dedyków białej na tylne  nadkole, tak samo akumulatory są zaraz za siedzeniem pasażera  a drugi zbiornik białej idzie pod siedzenie przy stoliku dziennym w celu przesunięcia masy do przodu - inaczej na szutrowej górce pasowałoby mieć wciągarkę :) 

Natomiast przy tylnym napędzie sumie te 100-120l wody uważam może być na tyłku spokojnie a nawet twierdziłbym ze może to być korzystne ale przegroda w zbiorniku tez by się przydała  coby tyłkiem nie chciało zaplatać :) Oczywiście nie tylko kierujemy sie DMC  istotne jest to co pisze Hiob - nacisk na oś i  dopuszczalne parametry dla opony 

smok_wawelski

smok_wawelski

Jeszcze  odnosnie ostatnich postów o montowanych ciężkich rzeczach  - obciazenie takie jak lodówka owszem jest istotne dla jednoosiowej przyczepy ale nie dla Vana o ładowności  1,5T, Zbiorniki i owszem ale jest i drugi aspekt tej sprawy to własności trakcyjne pojazdu - Hiobowi i większości Kolegom zapewne  nie muszę tłumaczyć bo wiecie  ze ciecz to najgorszy ładunek.
Właśnie dlatego będę miał zbiorniki spawane z PE-HD z przegrodami albo szarą za rada kolegi z CT zrobię z 4 kanistrów co w sumie daje ten sam efekt  i umiejscowię zaraz za tłumikiem a w związku z przednim napędem  nawet nie ze wzgl. na cenę pewnie nie kupie dedyka  wody szarej dla Ducato II montowanego bezpośrednio przed tylna osia,  ani dedyków białej na nadkole, tak samo akumulatory są zaraz za siedzeniem pasażera  a drugi zbiornik białej idzie pod siedzenie przy stoliku dziennym - inaczej na szutrowej górce pasowałoby mieć wciągarkę :) 

Natomiast przy tylnym napędzie sumie te 100-120l wody uważam może być na tyłku spokojnie a nawet twierdziłbym ze może to być korzystne ale przegroda w zbiorniku tez by się przydała  coby tyłkiem nie chciało zaplatać :) Oczywiście nie tylko kierujemy sie DMC  istotne jest to co pisze Hiob - nacisk na oś i  dopuszczalne parametry dla opony 

smok_wawelski

smok_wawelski

Jeszcze  odnosnie ostatnich postów o montowanych ciężkich rzeczach  - obciazenie takie jak lodówka owszem jest istotne dla jednoosiowej przyczepy ale nie dla Vana o ładowności  1,5T, Zbiorniki i owszem ale jest i drugi aspekt tej sprawy to własności trakcyjne pojazdu - Hiobowi zapewne nie muszę tłumaczyć bo wie ze ciecz to najgorszy ładunek.
Właśnie dlatego będę miał zbiorniki spawane z PE-HD z przegrodami albo szarą za rada kolegi z CT zrobię z 4 kanistrów co w sumie daje ten sam efekt  i umiejscowię zaraz za tłumikiem a w związku z przednim napędem  nawet nie ze wzgl. na cenę pewnie nie kupie dedyka  wody szarej dla Ducato II montowanego bezpośrednio przed tylna osia,  ani dedyków białej na nadkole, tak samo akumulatory są zaraz za siedzeniem pasażera  a drugi zbiornik białej idzie pod siedzenie przy stoliku dziennym - inaczej na szutrowej górce pasowałoby mieć wciągarkę :) 

Natomiast przy tylnym napędzie sumie te 100-120l wody uważam może być na tyłku spokojnie a nawet twierdziłbym ze może to być korzystne ale przegroda w zbiorniku tez by się przydała  coby tyłkiem nie chciało zaplatać :) Oczywiście nie tylko kierujemy sie DMC  istotne jest to co pisze Hiob - nacisk na oś i  dopuszczalne parametry dla opony 

×
×
  • Create New...