Skocz do zawartości

Prawo jazdy B plus E


Rekomendowane odpowiedzi

4 minuty temu, Bob Duży napisał:

Gratulacje, ja wczoraj B96 :)

Gratuluje! Możesz od razu jeździć czy musisz czekać aż urzędy to "przemielą"?Slyszałem ,że teraz jakoś internetowo to działa . Niestety nie znam detali.

Edytowane przez Dioblik (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie dziś rozmawiałem ze znajomym z drogówki i mówił że dopiero w systemie u nich będe jak blankiet będzie wydrukowany. Natomiast starostwo wystąpi o wydruk jak WORD wyśle im inf. o pozytywnym egzaminie. Z reguły całośc trwa 12-14 dni. Takie mam info.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co gorsza musisz sie na godzinę umówić i datę a jak pracujesz to sorki ale my tu decydujemy 

tak przynajmniej to u mnie wyglądało jak wymieniałem prawko trwało ponad miesiąc a jestem zawodowym kierowca wiec potrzebne dość było

i oczywiście Gratuluję :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Bob Duży napisał:

Na INFOCAR można sprawdzić. Jeżeli Warszawa dostanie info aby druknąć dokument to już będzie widoczne.

To by przyspieszyło sprawę:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach