Skocz do zawartości

Tani Parking Mrzeżyno


taniparking

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 21.06.2020 o 17:07, taniparking napisał:

Tak, oczywiście.

Myślę, że do hotelu jest nietrafione, bo to parking, a nie hotel, co każdorazowo podkreślamy ?

Niezależnie od tego, doba hotelowa ma też początek i do hotelu nie przyjedziesz wcześniej, aniżeli np. 16 ? U nas nie gra to roli. Możesz przyjechać np. o 7 rano i stoisz 25 godzin... Poza tym, nie ma co ukrywać, że oferowana przez nas cena jest b. atrakcyjna - biorąc pod uwagę miejsce (70m od morza, ogrodzony, duży, zielony teren w centrum miejscowości turystycznej, a nie MOP na autostradzie albo kemping w lesie).

 Takie po prostu przyjęliśmy zasady. Nie trzeba wstawać rano. Można dopłacić godzinę-dwie dłużej i spać spokojnie.

Parking płatny 24/h - serio 24 czy tylko 12???

"Możesz przyjechać np. o 7 rano i stoisz 25 godzin." Serio? To skąd mam dwa mandaty na 150 zł? Mimo, że bilet wskazuje ważność do 00:00. Z resztą nie tylko ja (nawet porobiłam sobie zdjęcia)... W innym poście tutaj piszecie, że biletomaty są tak zaprogramowane, że obejmują dzień kalendarzowy do 23.59. Rozumiem, że robiąc opłatę dzienną o godz. 23 powinnam na wydruku mieć bilet ważny do 23.59 tego samego dnia. To w jaki sposób na moim bilecie postój kończy się 24 h później, czyli dnia następnego? Sugerując się wydrukiem (tak, czytałam regulamin, ale to przecież Wasz biletomat, to chyba wiecie co tam się drukuje i jest to ok) dwa razy zostaję "nabita w butelkę" Wychodzi na to, że każdy może przyjechać sobie po północy i pojechać rano nieuiszczając przy tym żadnej opłaty, bo bycie uczciwym jest nieopłacalne ? 

Na pewno tego tak nie zostawię, bo jest to zwyczajne wprowadzanie w błąd klienta. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 40
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Proszę nie wprowadzać użytkowników forum w błąd. Wywołana przez Państwa sytuacja jest dla nas zupełnie niezrozumiała. 99% klientów nie ma problemu z odnalezieniem się w dość prostej parkingowej rzeczywistości. 

Co już zostało Państwu w sposób obszerny przedstawione w odpowiedzi na reklamację - z przedstawionej przez Państwa dokumentacji i zdjęć uwiecznionych przez kontrolerów wynika niezbicie, że:

Pierwszy bilet został przez Państwa zakupiony w dniu 14-08-20 r. (piątek) o godz. 16:28 i upoważniał do postoju pojazdu do godz. 18:28 (10 zł). Tego samego dnia o godz. 18:04 wykupiony został drugi bilet - właśnie w/w bilet dzienny, który upoważniał do postoju pojazdu do godz. 23:59 tego samego dnia kalendarzowego, czyli właśnie do końca dnia 14-08-20 r. Na wydruku z parkomatu widnieje napis: „00:00” oraz dzień 15.08, co w oczywisty sposób sugeruje, że ważność biletu upływa wraz z końcem dnia 14-08-20 r. i rozpoczęciem dnia 15-08-20 r.

W dniu 15-08-20 r. (sobota) pierwsza kontrola odbyła się ok. godz. 9:00. Wykazała ona brak ważnego w tym dniu biletu. Mając jednakże na uwadze, że był to karnet 1-dniowy (ważny w dniu poprzednim), nie zakończyła się od razu wystawieniem wezwania. Kolejna kontrola, ok. 10:00 - tak samo. Jednakże, wobec faktu, że pojazd wciąż pozostawał na parkingu, o godz. 10:51, wystawiono wezwanie.

Tego też dnia ok. 14 napisana została reklamacja na pierwsze wezwanie zawierającą pytanie:  „czy osoba, która kontroluje pojazdy jest ślepa i nie widzi kwitka za opłacony parking”. Również w tym dniu napisany został post na niniejszym forum: Tani parking ma ślepych kontrolerów, którzy nie widzą biletów za szybą i wystawiają mandaty. Okularki kupić czy jak? Reklamacja oczywiście na (nieczytelnego!) maila. Ubaw po pachy.

Jak już zostaliście Państwo poinformowani - nie zatrudniamy obecnie osób cierpiących na jakąkolwiek niepełnosprawność, w tym wady wzroku. Kontrolerzy zaś bardzo dobrze wywiązują się ze swoich obowiązków.

W swojej opowieści zapomnieliście Państwo dodać drobny szczegół, że przez cały dzień 15-08-20 r. (sobota) pojazd pozostawał na parkingu bez opłaconego biletu! Dopiero o godz. 23:10 wykupiony został bilet - również dzienny upoważniający do postoju pojazdu do godz. 23:59. W tym przypadku historia się powtórzyła i kontrola przeprowadzona ok. godz. 9:00 nie zakończyła się wystawieniem wezwania (tak samo kontrole przeprowadzone o 10:00 oraz o 11:00). Wezwanie wystawiono natomiast o godz. 11:36. Pojazd pozostawał na parkingu 16-08-20 r.(niedziela) do ok. 15.

W tym sezonie odwiedziło nas wielu klientów. Również kamperami. W żadnym przypadku nie było jakiegokolwiek problemu z postojem. Jeżeli były jakieś wątpliwości - we wszystkich możliwych miejscach podany jest numer kontaktowy, na który wystarczyło wcześniej zadzwonić, a nie silić na niepotrzebne złośliwości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

38 minut temu, taniparking napisał:

Proszę nie wprowadzać użytkowników forum w błąd. Wywołana przez Państwa sytuacja jest dla nas zupełnie niezrozumiała. 99% klientów nie ma problemu z odnalezieniem się w dość prostej parkingowej rzeczywistości. 

Co już zostało Państwu w sposób obszerny przedstawione w odpowiedzi na reklamację - z przedstawionej przez Państwa dokumentacji i zdjęć uwiecznionych przez kontrolerów wynika niezbicie, że:

Pierwszy bilet został przez Państwa zakupiony w dniu 14-08-20 r. (piątek) o godz. 16:28 i upoważniał do postoju pojazdu do godz. 18:28 (10 zł). Tego samego dnia o godz. 18:04 wykupiony został drugi bilet - właśnie w/w bilet dzienny, który upoważniał do postoju pojazdu do godz. 23:59 tego samego dnia kalendarzowego, czyli właśnie do końca dnia 14-08-20 r. Na wydruku z parkomatu widnieje napis: „00:00” oraz dzień 15.08, co w oczywisty sposób sugeruje, że ważność biletu upływa wraz z końcem dnia 14-08-20 r. i rozpoczęciem dnia 15-08-20 r.

W dniu 15-08-20 r. (sobota) pierwsza kontrola odbyła się ok. godz. 9:00. Wykazała ona brak ważnego w tym dniu biletu. Mając jednakże na uwadze, że był to karnet 1-dniowy (ważny w dniu poprzednim), nie zakończyła się od razu wystawieniem wezwania. Kolejna kontrola, ok. 10:00 - tak samo. Jednakże, wobec faktu, że pojazd wciąż pozostawał na parkingu, o godz. 10:51, wystawiono wezwanie.

Tego też dnia ok. 14 napisana została reklamacja na pierwsze wezwanie zawierającą pytanie:  „czy osoba, która kontroluje pojazdy jest ślepa i nie widzi kwitka za opłacony parking”. Również w tym dniu napisany został post na niniejszym forum: Tani parking ma ślepych kontrolerów, którzy nie widzą biletów za szybą i wystawiają mandaty. Okularki kupić czy jak? Reklamacja oczywiście na (nieczytelnego!) maila. Ubaw po pachy.

Jak już zostaliście Państwo poinformowani - nie zatrudniamy obecnie osób cierpiących na jakąkolwiek niepełnosprawność, w tym wady wzroku. Kontrolerzy zaś bardzo dobrze wywiązują się ze swoich obowiązków.

W swojej opowieści zapomnieliście Państwo dodać drobny szczegół, że przez cały dzień 15-08-20 r. (sobota) pojazd pozostawał na parkingu bez opłaconego biletu! Dopiero o godz. 23:10 wykupiony został bilet - również dzienny upoważniający do postoju pojazdu do godz. 23:59. W tym przypadku historia się powtórzyła i kontrola przeprowadzona ok. godz. 9:00 nie zakończyła się wystawieniem wezwania (tak samo kontrole przeprowadzone o 10:00 oraz o 11:00). Wezwanie wystawiono natomiast o godz. 11:36. Pojazd pozostawał na parkingu 16-08-20 r.(niedziela) do ok. 15.

W tym sezonie odwiedziło nas wielu klientów. Również kamperami. W żadnym przypadku nie było jakiegokolwiek problemu z postojem. Jeżeli były jakieś wątpliwości - we wszystkich możliwych miejscach podany jest numer kontaktowy, na który wystarczyło wcześniej zadzwonić, a nie silić na niepotrzebne złośliwości.

Szczerze nie bardzo rozumiem. Skoro ktoś wykupuje bilet dzienny o 23:50 to de facto kupuje bilet na 10 minut? Przecież to jest absurd do kwadratu. W każdy miejskim parkometrze nadpłacony czas przechodzi na dzień następny. Skoro ktoś kupił bilet dzienny o 23:50, a dzień u Was jest traktowany jako postój od 7 do 23:59 to taki zakupiony bilet z automatu powinien przechodzić na dzień następny i obowiązywać do 23:50 dnia następnego - tak to powinno wyglądać, bo w innym wypadku jest to zwykle naciąganie klienta i nic więcej.

To Wy posługujecie się terminem "bilet dzienny" i może tu jest pies pogrzebany, bo zgodnie z obowiązującym prawem, termin oznaczony w dniach to cała doba - 1 dzień to nie jest 12h a 24h. Wiec może warto jako rozliczenie czasowe przyjąć nie jednostke dnia, a jednostkę godziny i wtedy zakupiony bilet 24h, będzie obowiązywał uczciwie do następnego dnia do godziny zakupu z dnia poprzedniego? Bo obecnie u was bilet dzienny wcale nie jest biletem dziennym a biletem maksymalnie 12 godzinnym pod warunkiem, że kupi się go odpowiednio wcześniej. Bo jak się go kupi o 23:59 to bilet dzienny staje się biletem minutowym... Jest to zwykłe naciąganie klienta i nic więcej... 

 

Edytowane przez jacek00 (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, jacek00 napisał:

Szczerze nie bardzo rozumiem. Skoro ktoś wykupuje bilet dzienny o 23:50 to de facto kupuje bilet na 10 minut? Przecież to jest absurd do kwadratu. W każdy miejskim parkometrze nadpłacony czas przechodzi na dzień następny. Skoro ktoś kupił bilet dzienny o 23:50, a dzień u Was jest traktowany jako postój od 7 do 23:59 to taki zakupiony bilet z automatu powinien przechodzić na dzień następny i obowiązywać do 23:50 dnia następnego - tak to powinno wyglądać, bo w innym wypadku jest to zwykle naciąganie klienta i nic więcej

Parking w sezonie jest płatny przez całą dobę (24h) 7 dni w tygodniu (a nie od 7 rano). Stąd, bilety dzienne są ważne do końca danego dnia kalendarzowego. Tak też jest zaprogramowany automat i tak wynika z regulaminu parkingu. Oczywiście, jeżeli ktoś przyjeżdża po raz pierwszy i wykupuje bilet dzienny chwilę przed końcem danego dnia, to zasadniczo na zasadzie słuszności można przedłużyć ważność biletu na kolejny dzień. Omawiana sytuacja dotyczy natomiast czego innego - po całym dniu nieopłaconego postoju, o godz. 23:10 wykupiony zostaje bilet dzienny. Mamy się teraz domyślać za co była dokonana ta opłata? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, taniparking napisał:

Stąd, bilety dzienne są ważne do końca danego dnia kalendarzowego.

Powiedzcie mi proszę czy przyjeżdżając na Wasz parking o 23:59 i płacąc za 1 godzinę też dostaję tylko minutę parkingu? Czy jednak opłata będzie obowiązywała od 23:59 do 00:59 dnia następnego? 

Cytat

Tak też jest zaprogramowany automat

Co z tego że tak zaprogramowany jest automat? Co to za tłumaczenie absurdalne? Naprawdę uważacie, że uczciwe jest, że ktoś kupujący bilet o 23:59 płaci 30 zł i ma za to 1 minutę parkingu?  Jest to zwykłe cwaniactwo polegające na wprowadzaniu klienta w błąd, które ma na celu doprowadzenie do nałożenia opłaty dodatkowej - przykro mi ale tak to właśnie wygląda.

Cytat

i tak wynika z regulaminu parkingu.

Ale regulamin nie może stać w sprzeczności z obowiązującym prawem (bieg terminu) i nie powinien stać w sprzeczności z obowiązującymi i przyjętymi jakimiś normami. Wy w zamian za wniesioną opłatę udostępniacie miejsce parkingowe gdzie czas liczycie w godzinach lub dniach - godzina to godzina czyli 1h, a dzień to 24h a nie 12h.

Cytat

Omawiana sytuacja dotyczy natomiast czego innego - po całym dniu nieopłaconego postoju, o godz. 23:10 wykupiony zostaje bilet dzienny. Mamy się teraz domyślać za co była dokonana ta opłata? 

Otóż nie. Gdybyście nie byli cwaniakami, a rozliczali się uczciwie tak jak to powinniście robić to bilet zakupiony w dniu 14.07 o 18:04 powinien obowiązywać do 15.07 do 18:03 - i tak dalej. Pierwszą opłatę dodatkową naliczyliście podobno o 10:51 w dniu 15.07, kiedy powinien obowiązywać jeszcze opłata wniesiona 14.07 o godzinie 18:04. Natomiast @AnnaiMarian wnieśli opłatę 14.07 o 18:04 i widząc na bilecie datę 15.07 z godziną 00:00 byli przekonani, że zakupiony bilet obowiązuje przez cały następny dzień i dlatego następnego dnia kupili kolejny bilet o godzinie 23:10 znowu myśląc, że kupują bilet na cały kolejny dzień... Tak to widzę. 

I tak to jest przyjęte w każdym normalnym systemie, w każdym parkomacie, w komunikacji miejskiej gdzie kupując bilet całodzienny nie obowiąuje on tylko do północy a do dnia następnego do godziny skasowania w dniu poprzednim. Każdy parkomat tak działa, jak wniosę większą opłatę za dany dzień to czas wykupiony przechodzi mi na dzień następny. 
 

Edytowane przez jacek00 (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli z formalnego punktu widzenia, będąc kilka dni, należy zawsze o północy iść uiścić nową opłatę.

Naturalnie kontrolujący są wyrozumiali i dopiero o 10 wystawiają wezwania 

Piszący regulamin dobrze wiedział że połowa ludzi (w tym Anna i Marian) mając na papierze godzinę 00:00 i datę, nie rozumie o jaki dzień chodzi. Na lotnisku w Kong Kongu, gdzie szczyt odlotów jest między godziną 00:01 a 00:59 , każdego dnia jest kilka osób które porąbało daty. 

 

Byłem ostatnio w Niemczech na kamper Placu i stało przejrzyście:

od 8 do 19 = 3 eur

od 19 do 8 = 7 eur.

Prościej i uczciwiej się nie da. Na plażowanie tyle, a na spanie tyle i już.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, Cathay napisał:

Czyli z formalnego punktu widzenia, będąc kilka dni, należy zawsze o północy iść uiścić nową opłatę.

Naturalnie kontrolujący są wyrozumiali i dopiero o 10 wystawiają wezwania 

Piszący regulamin dobrze wiedział że połowa ludzi (w tym Anna i Marian) mając na papierze godzinę 00:00 i datę, nie rozumie o jaki dzień chodzi. Na lotnisku w Kong Kongu, gdzie szczyt odlotów jest między godziną 00:01 a 00:59 , każdego dnia jest kilka osób które porąbało daty. 

No ale może właśnie o to chodzi, by wszystko było skomplikowane? Bo przecież to "logiczne", że kupując bilet na 1 godzinę o 23:59 dostajesz 1 godzinę do 00:59 dnia następnego, natomiast opłacając cały dzień o 23:59 płacisz za 1 minutę. Czytelniej się nie da... a jak lud głupi to niech wnosi opłaty dodatkowe... 

12 minut temu, Cathay napisał:

Byłem ostatnio w Niemczech na kamper Placu i stało przejrzyście:

od 8 do 19 = 3 eur

od 19 do 8 = 7 eur.

Prościej i uczciwiej się nie da. Na plażowanie tyle, a na spanie tyle i już.

To taniej niż na Tanim Parkingu w Mrzeżynie ;) No ale tam pewnie nikt nie chce rąbać na cenie więc jest prosto i czytelnie. 

Edytowane przez jacek00 (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, jacek00 napisał:

Powiedzcie mi proszę czy przyjeżdżając na Wasz parking o 23:59 i płacąc za 1 godzinę też dostaję tylko minutę parkingu? Czy jednak opłata będzie obowiązywała od 23:59 do 00:59 dnia następnego? 

Co z tego że tak zaprogramowany jest automat? Co to za tłumaczenie absurdalne? Naprawdę uważacie, że uczciwe jest, że ktoś kupujący bilet o 23:59 płaci 30 zł i ma za to 1 minutę parkingu?  Jest to zwykłe cwaniactwo polegające na wprowadzaniu klienta w błąd, które ma na celu doprowadzenie do nałożenia opłaty dodatkowej - przykro mi ale tak to właśnie wygląda.

Ale regulamin nie może stać w sprzeczności z obowiązującym prawem (bieg terminu) i nie powinien stać w sprzeczności z obowiązującymi i przyjętymi jakimiś normami. Wy w zamian za wniesioną opłatę udostępniacie miejsce parkingowe gdzie czas liczycie w godzinach lub dniach - godzina to godzina czyli 1h, a dzień to 24h a nie 12h.

Otóż nie. Gdybyście nie byli cwaniakami, a rozliczali się uczciwie tak jak to powinniście robić to bilet zakupiony w dniu 14.07 o 18:04 powinien obowiązywać do 15.07 do 18:03 - i tak dalej. Pierwszą opłatę dodatkową naliczyliście podobno o 10:51 w dniu 15.07, kiedy powinien obowiązywać jeszcze opłata wniesiona 14.07 o godzinie 18:04. Natomiast @AnnaiMarian wnieśli opłatę 14.07 o 18:04 i widząc na bilecie datę 15.07 z godziną 00:00 byli przekonani, że zakupiony bilet obowiązuje przez cały następny dzień i dlatego następnego dnia kupili kolejny bilet o godzinie 23:10 znowu myśląc, że kupują bilet na cały kolejny dzień... Tak to widzę. 

I tak to jest przyjęte w każdym normalnym systemie, w każdym parkomacie, w komunikacji miejskiej gdzie kupując bilet całodzienny nie obowiąuje on tylko do północy a do dnia następnego do godziny skasowania w dniu poprzednim. Każdy parkomat tak działa, jak wniosę większą opłatę za dany dzień to czas wykupiony przechodzi mi na dzień następny. 
 

Dokładnie tak było. Za pierwszym razem myślałam, że kontroler celowo nie zauważył biletu. Zapytany czemu wystawił mandat wzruszył ramionami i patrzył w niebo nic nie tłumacząc. Widząc wydruk z godziną 00:00 (a nie 23:59!!! jak jest to w regulaminie) z datą dnia następnego byliśmy 100% pewni, że czas opłaconego postoju kończy się o północy dnia 15.08 czy też potem 16.08 zwłaszcza, że przecież dzień nie trwa godzinę czy nawet 12... Dla mnie logiczne jest też to, że nie wykupuje dziennego biletu na 50 min.

Najlepsze, że nie tylko my zostaliśmy zrobieni w ten sposób zrobieni w trąbę.

Moim zdaniem jest to celowe działanie mające wprowadzać klienta w błąd. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam plac bad morzem to moge pieniądze z ziemi zbierać. Ale gdy klient się pochyla aby je położyć, to w końcu czemu go nie wyruc...!

Jest deficyt miejsc więc można być spokojnym że za rok przyjadą inni. 
Inna sprawa że gdy właściciel się schyla to kierowcy też się czają aby go wykorzystać. 
 

Wracając do wspomnianego placu w bundesrepublik, to o 20:30 właściciel robi sobie spacer. Jak ktoś nie ma biletu w widocznym miejscu, to prosi go o wykupienie. 
zrobiłem soacer o 22 i każdy z około 30 nocujących miał kwit. 
W dzień na plac zjeżdżają reż osobówki.w ilości około 200. Bilet całodniowy 2,5 eur.  Nie ma żadnej kontroli ani szlabanu a bilety u 100% za szybą. Nikt nikogo nie dyma.  Można? Można

Edytowane przez Cathay (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.