Skocz do zawartości

Zasilacz Dometic SMP 301-01


tomekk

Rekomendowane odpowiedzi

Witam !

Czy ktoś zna szczegóły działania zasilacza Dometic SMP 301-01 ? Opis w języku innym niż polski jest dość lakoniczny. Opisane są pod pozycją 12 :

2x flat plug P6 for positive terminal batery, co sugerować może możliwość podpięcia dwóch plusów z akumulatora, jeden jest zajęty przez kabel z wtyczki i to rozumiem, ale drugi jest wolny. Mam rozumieć, że w drugi mogę wpiąć akumulator pokładowy ? Jak to będzie działać ? Na kolejnych stronach wspomniane jest jest że kontakt AC służy do kabla AC, że połączania mają być pewne, że kabel nie ma mieć więcej niż 2 m, w moim przypadku nierealne, bo musiałbym wstawić akumulator albo w szufladzie kuchennej, albo w szafie nad Combi 6. Poza tym kabel zasilający z auta poprzez wtyczkę też jest z akumulatora i ma zdecydowanie więcej niż 2 m. To by było na tyle co zrozumiałem z instrukcji.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Cześć,

Czy udało Ci się znaleźć odpowiedzi na swoje pytania? Szczególnie interesuje mnie czy podłączyłeś pokładowy akumulator pod wskazane piny i jak to działa?

Właśnie stoję przed tym samym problemem, choć główny powód to zasilanie do przenośnej lodówki podczas długiego postoju. Auto po 15 min odcina zasilanie, więc zastanawiam się aby wykorzystać akumulator od movera, ale wtedy muszę go jakoś podładować, aby był sprawny po przyjeździe na kemping.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
W dniu 27.04.2020 o 07:06, tomekk napisał(a):

Witam !

Czy ktoś zna szczegóły działania zasilacza Dometic SMP 301-01 ? Opis w języku innym niż polski jest dość lakoniczny. Opisane są pod pozycją 12 :

2x flat plug P6 for positive terminal batery, co sugerować może możliwość podpięcia dwóch plusów z akumulatora, jeden jest zajęty przez kabel z wtyczki i to rozumiem, ale drugi jest wolny. Mam rozumieć, że w drugi mogę wpiąć akumulator pokładowy ? Jak to będzie działać ? Na kolejnych stronach wspomniane jest jest że kontakt AC służy do kabla AC, że połączania mają być pewne, że kabel nie ma mieć więcej niż 2 m, w moim przypadku nierealne, bo musiałbym wstawić akumulator albo w szufladzie kuchennej, albo w szafie nad Combi 6. Poza tym kabel zasilający z auta poprzez wtyczkę też jest z akumulatora i ma zdecydowanie więcej niż 2 m. To by było na tyle co zrozumiałem z instrukcji.

Pozdrawiam

Jak w końcu podpiąłęś akumulator? Własnie przerabiam instalację z podobnym energoblokiem. Czy lodówkę miałeś wpiętą w energoblok? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akumulator wpiąłem w zasilacz (energoblok), lodówka bezpośrednio z wtyczki 13-pin. Kabel idzie z jednej strony (akumulator pod siedziskiem), w poprzek na drugą stronę w peszlu pod podłogą, do szafki z zasilaczem. Oczywiście przy akumulatorze bezpiecznik, oraz wyłącznik - hebel.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.