Jump to content

Edit History

smok_wawelski

smok_wawelski

25 minut temu, jarekvolvo napisał:

jedynie spokojnie nakarmić aku do minimalnego oświetlenia ledami i zasilania CB, ewentualnie telefonów, jeśli jeszcze pozostanie jakiś czynny operator.. .

No to mówisz ze trza Lolka odkurzyć  i patyk  na dach wrzucić - jak te operatory padną - kurde zdziadziałem w temacie choć ckni sie za EE :) 
Już nawet na aucie rzadko wożę a i skaner KF rzadko w chałupie gada - jednak człek jest leniwe bydle i jak nie ma czasu to idzie w skejpola czy komóre :)
Bida panie Milanówek-Kraków na krótkiej odbitej nie pogadamy na przyziemnej tez nie - bo odległość taka nijaka miedzy nami :)  

 

25 minut temu, jarekvolvo napisał:

znalazłem dwa stare UPSy, puste, bez akumulatorów, oba z miejscami na dwie baterie 12V, 5,5 Ah łączone w szereg... czy jakbym dał do nich na zewnątrz baterie np. 45 Ah - ruszy mi toto

więc skoro maja 12V w szereg to wymagaja 24V  -  a jaka będzie bakteria ?  12 czy 24  ? 
 od dużego auta nie wydaje mi się że znajdziesz pojemność 45Ah tam to  raczej większe aku chodzą
poza tym nie podładujesz tym linkowanym panelem i regulatorem aku 24V - bo to system na 12V z racji parametrów panela 

edit

25 minut temu, jarekvolvo napisał:

Edit. Co do rodzaju w ogóle - skłaniam się ku dwusuwowi - mniej elementów do zepsucia, jakiś olej zawsze się znajdzie. .

Nie jest to głupie przy małej mocy motoru - remont silnika Trampka prawie ze na chodniku się robiło o Koszmarku nie wspomniawszy :) 

 

smok_wawelski

smok_wawelski

24 minuty temu, jarekvolvo napisał:

jedynie spokojnie nakarmić aku do minimalnego oświetlenia ledami i zasilania CB, ewentualnie telefonów, jeśli jeszcze pozostanie jakiś czynny operator.. .

No to mówisz ze trza Lolka odkurzyć  i patyk  na dach wrzucić - jak te operatory padną - kurde zdziadziałem w temacie choć ckni sie za EE :) 
Już nawet na aucie rzadko wożę a i skaner KF rzadko w chałupie gada - jednak człek jest leniwe bydle i jak nie ma czasu to idzie w skejpola czy komóre :)
Bida panie Milanówek-Kraków na krótkiej odbitej nie pogadamy na przyziemnej tez nie - bo odległość taka nijaka miedzy nami :)  

 

24 minuty temu, jarekvolvo napisał:

znalazłem dwa stare UPSy, puste, bez akumulatorów, oba z miejscami na dwie baterie 12V, 5,5 Ah łączone w szereg... czy jakbym dał do nich na zewnątrz baterie np. 45 Ah - ruszy mi toto

więc skoro maja 12V w szereg to wymagaja 24V  -  a jaka będzie bakteria ?  12 czy 24  ? 
 od dużego auta nie wydaje mi się że znajdziesz pojemność 45Ah tam to  raczej większe aku chodzą
poza tym nie podładujesz tym linkowanym panelem i regulatorem aku 24V - bo to system na 12V z racji parametrów panela 

edit

24 minuty temu, jarekvolvo napisał:

Edit. Co do rodzaju w ogóle - skłaniam się ku dwusuwowi - mniej elementów do zepsucia, jakiś olej zawsze się znajdzie. .

Nie jest to głupie przy małej mocy motoru - remont silnika Trampka prawie ze na chodniku się robiło :) 

 

smok_wawelski

smok_wawelski

24 minuty temu, jarekvolvo napisał:

jedynie spokojnie nakarmić aku do minimalnego oświetlenia ledami i zasilania CB, ewentualnie telefonów, jeśli jeszcze pozostanie jakiś czynny operator.. .

No to mówisz ze trza Lolka odkurzyć  i patyk  na dach wrzucić - jak te operatory padną - kurde zdziadziałem w temacie choć ckni sie za EE :) 
Już nawet na aucie rzadko wożę a i skaner KF rzadko w chałupie gada - jednak człek jest leniwe bydle i jak nie ma czasu to idzie w skejpola czy komóre :)
Bida panie Milanówek-Kraków na krótkiej odbitej nie pogadamy na przyziemnej tez nie - bo odległość taka nijaka miedzy nami :)  

 

24 minuty temu, jarekvolvo napisał:

znalazłem dwa stare UPSy, puste, bez akumulatorów, oba z miejscami na dwie baterie 12V, 5,5 Ah łączone w szereg... czy jakbym dał do nich na zewnątrz baterie np. 45 Ah - ruszy mi toto

więc skoro maja 12V w szereg to wymagaja 24V  -  a jaka będzie bakteria ?  12 czy 24  ? 
 od dużego auta nie wydaje mi się że znajdziesz pojemność 45Ah tam to  raczej większe aku chodzą
poza tym nie podładujesz tym linkowanym panelem i regulatorem aku 24V - bo to system na 12V z racji parametrów panela 

edit

24 minuty temu, jarekvolvo napisał:

Edit. Co do rodzaju w ogóle - skłaniam się ku dwusuwowi - mniej elementów do zepsucia, jakiś olej zawsze się znajdzie. .

Nie jest to głupie - remont silnika Trampka prawie ze na chodniku się robiło :) 

 

smok_wawelski

smok_wawelski

21 minut temu, jarekvolvo napisał:

jedynie spokojnie nakarmić aku do minimalnego oświetlenia ledami i zasilania CB, ewentualnie telefonów, jeśli jeszcze pozostanie jakiś czynny operator.. .

No to mówisz ze trza Lolka odkurzyć  i patyk  na dach wrzucić - jak te operatory padną - kurde zdziadziałem w temacie choć ckni sie za EE :) 
Już nawet na aucie rzadko wożę a i skaner KF rzadko w chałupie gada - jednak człek jest leniwe bydle i jak nie ma czasu to idzie w skejpola czy komóre :)
Bida panie Milanówek-Kraków na krótkiej odbitej nie pogadamy na przyziemnej tez nie - bo odległość taka nijaka miedzy nami :)  

 

21 minut temu, jarekvolvo napisał:

znalazłem dwa stare UPSy, puste, bez akumulatorów, oba z miejscami na dwie baterie 12V, 5,5 Ah łączone w szereg... czy jakbym dał do nich na zewnątrz baterie np. 45 Ah - ruszy mi toto

więc skoro maja 12V w szereg to wymagaja 24V  -  a jaka będzie bakteria ?  12 czy 24  ? 
 od dużego auta nie wydaje mi się że znajdziesz pojemność 45Ah tam to  raczej większe aku chodzą
poza tym nie podładujesz tym linkowanym panelem i regulatorem aku 24V - bo to system na 12V z racji parametrów panela 

smok_wawelski

smok_wawelski

14 minut temu, jarekvolvo napisał:

jedynie spokojnie nakarmić aku do minimalnego oświetlenia ledami i zasilania CB, ewentualnie telefonów, jeśli jeszcze pozostanie jakiś czynny operator.. .

No to mówisz ze trza Lolka odkurzyć  i patyk  na dach wrzucić - jak te operatory padną - kurde zdziadziałem w temacie choć ckni sie za EE :) 
Już nawet na aucie rzadko wożę a i skaner KF rzadko w chałupie gada - jednak człek jest leniwe bydle i jak nie ma czasu to idzie w skejpola czy komóre :)
Bida panie Milanówek-Kraków na krótkiej odbitej nie pogadamy na przyziemnej tez nie - bo odległość taka nijaka miedzy nami :)  
No chyba że wreszcie na KF zrobię papiór

 

14 minut temu, jarekvolvo napisał:

znalazłem dwa stare UPSy, puste, bez akumulatorów, oba z miejscami na dwie baterie 12V, 5,5 Ah łączone w szereg... czy jakbym dał do nich na zewnątrz baterie np. 45 Ah - ruszy mi toto

więc skoro maja 12V w szereg to wymagaja 24V  -  a jaka będzie bakteria ?  12 czy 24  ? 
 od dużego auta nie wydaje mi się że znajdziesz pojemność 45Ah tam to  raczej większe aku chodzą
poza tym nie podładujesz tym linkowanym panelem i regulatorem aku 24V - bo to system na 12V z racji parametrów panela 

smok_wawelski

smok_wawelski

13 minut temu, jarekvolvo napisał:

jedynie spokojnie nakarmić aku do minimalnego oświetlenia ledami i zasilania CB, ewentualnie telefonów, jeśli jeszcze pozostanie jakiś czynny operator.. .

No to mówisz ze trza Lolka odkurzyć  i patyk  na dach wrzucić - jak te operatory padną - kurde zdziadziałem w temacie choć ckni sie za EE :) 
Już nawet na aucie rzadko wożę a i skaner KF rzadko w chałupie gada - jednak człek jest leniwe bydle i jak nie ma czasu to idzie w skejpola czy komóre :)
Bida panie na krótkiej odbitej nie pogadamy na przyziemnej tez nie - bo odległość taka nijaka miedzy nami :)  

 

13 minut temu, jarekvolvo napisał:

znalazłem dwa stare UPSy, puste, bez akumulatorów, oba z miejscami na dwie baterie 12V, 5,5 Ah łączone w szereg... czy jakbym dał do nich na zewnątrz baterie np. 45 Ah - ruszy mi toto

więc skoro maja 12V w szereg to wymagaja 24V  -  a jaka będzie bakteria ?  12 czy 24  ? 
 od dużego auta nie wydaje mi się że znajdziesz pojemność 45Ah tam to  raczej większe aku chodzą
poza tym nie podładujesz tym linkowanym panelem i regulatorem aku 24V - bo to system na 12V z racji parametrów panela 

smok_wawelski

smok_wawelski

1 minutę temu, jarekvolvo napisał:

jedynie spokojnie nakarmić aku do minimalnego oświetlenia ledami i zasilania CB, ewentualnie telefonów, jeśli jeszcze pozostanie jakiś czynny operator.. .

No to mówisz ze trza Lolka odkurzyć  i patyk  na dach wrzucić - jak te operatory padną - kurde zdziadziałem w temacie choć ckni sie za EE :) 
Już nawet na aucie rzadko wożę a i skaner KF rzadko w chałupie gada.
Bida panie na krótkiej odbitej nie pogadamy na przyziemnej tez nie - bo odległość taka nijaka miedzy nami :)  

 

3 minuty temu, jarekvolvo napisał:

znalazłem dwa stare UPSy, puste, bez akumulatorów, oba z miejscami na dwie baterie 12V, 5,5 Ah łączone w szereg... czy jakbym dał do nich na zewnątrz baterie np. 45 Ah - ruszy mi toto

więc skoro maja 12V w szereg to wymagaja 24V  -  a jaka będzie bakteria ?  12 czy 24  ? 
 od dużego auta nie wydaje mi się że znajdziesz pojemność 45Ah tam to  raczej większe aku chodzą
poza tym nie podładujesz tym linkowanym panelem i regulatorem aku 24V - bo to system na 12V z racji parametrów panela 

×
×
  • Create New...