Skocz do zawartości

pole kempingowe - czy dobry pomysł


puzon

Rekomendowane odpowiedzi

Czołem. Jak w tytule- chcę otworzyć pole kempingowe. Wiem że temat jest poruszany bardzo często i dużo na tym forum, ale jednak mam taki pomysł.

Mam działkę 4 ha, oczywiście działka rolna, no i w dodatek jestem rolnikiem  od niedawna:) Mam pomysł żeby zrobić pole kempingowe, przeznaczyć na początek kawałek łąki 60 arów, do tego las 60 arów. 

W mojej okolicy jest tylko jedno pole kempingowe-Łomża, ale dalej i w promieniu 60 km nie ma nic. W sezonie ruch kamperów jest ogromny na drodze DK 63 oraz DK 61- czyli z Warszawy na Mazury oraz Augustów/Suwałki. Zjazd do pola z głównej drogi wynosi 3 km. Będzie to również słynna Via Baltica.

Planuje pole na 20 stanowisk, oczywiście podłączenie do prądu, wody, sanitaria- kibelki oraz prysznice, w postaci- jeden kontener kible, drugi kontener-2 prysznice. Miejsce do mycia naczyń, oraz miejsce do spuszczania wody szarej i t.p.. 

W lasku planuje zrobić mini zoo- króliki, kury, kaczki gęsi, owce, kozy. Miejsca na ogniska altanki, śmietniki ,  plac zabaw dla dzieci i dorosłych, czyli pole na siatkówkę, trampoliny i t.p..Wypożyczalnia rowerów- bo jest bardzo dużo lasów naokoło, i jest gdzie pojeździć.

 Również będą serwowane śniadania oraz obiadokolacja. Sprzedaż wyrobów ekologicznych-swojskie wędliny, sery, warzywa, bo w okolicy są gospodarstwa upraw ekologicznych.

Dodatkiem będzie, nie wiem czy dobry- serwis kamperów, czyli wymiana klocków, płynów, oleju , elektryka samochodowa, bo jest warsztat na miejscu.

Poza sezonem zrobić parking do zimowania przyczep, łodzi. Teren będzie ogrodzony i monitorowany przez 24h.

Jakie warunki muszę spełnić żeby to otworzyć? Wiem że trzeba się zgłosić do PFCC , do gminy ale co jeszcze? Plany są ambitne, ale jak to będzie w praktyce?

Czy się sprawdzi takie pole i czy warto w to się bawić? Z góry dziękuję za odpowiedzi i komentarze.Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach