Skocz do zawartości

Mam dużego vana, szykuje się zamiana?


filipert

Rekomendowane odpowiedzi

9 minut temu, filipert napisał:

To się kłóci z

 

RAV ma tylny napęd 100% elektryczny 

czyli rozumiem że jak pojedziesz w góry z przyczepą (o ile może w ogóle ciągać ?) to jak bateria padnie to 4x4 Pa pa ??

jeśli tak to faktycznie fajne auto do holowania :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 523
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

5 minut temu, do0h napisał:

@Suzu4x4 bateria nie padnie bo na bieżąco spalinowy silnik ładuje ... 

mogło by być tak jedynie w przypadku jak alternator czy tam generator (jak zwał tak zwał ale wiadomo o co chodzi)  auta produkował by więcej prądu niż bieżące zapotrzebowanie całej elektryki auta + pracującego silnika elektrycznego napędzającego tylną oś. jeżeli tak jest  to OK ;)

fizyki nie oszukasz

 

Edytowane przez Suzu4x4 (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

34 minuty temu, filipert napisał:

To się kłóci z

 

RAV ma tylny napęd 100% elektryczny 

Nie do końca się kłóci.

Mild hybrid może być zestawione z AllGripem, a czy dadzą radę przeszczepić prawdziwą hybrydę Toyoty z AllGripem to jeszcze nie wiadomo. Ale biorąc pod uwagę stopień skomplikowania takiego rozwiązania to możliwe, że to odpuszczą.

Choć oczywiście należy się sporziewać, że przejmą w całości rozwiązanie z RAV4 - to jest napęd hybrydowy na przód plus dodatkowy silniczek elektryczny napędzający tylną ośkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

31 minut temu, Suzu4x4 napisał:

czyli rozumiem że jak pojedziesz w góry z przyczepą (o ile może w ogóle ciągać ?) to jak bateria padnie to 4x4 Pa pa ??

jeśli tak to faktycznie fajne auto do holowania :lol:

1650kg czyli do lekkich przyczepek. 

Więc żedne z tego auto do holowania. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, danielpoz napisał:

1650kg czyli do lekkich przyczepek. 

Więc żedne z tego auto do holowania. 

1650 nie jest źle , w CRV 2,2 diesel miałem tylko 1500kg .

ciekawe w którą stronę ten motoryzacyjny świat zmierza ...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lepsze 1650kg niż 750kg jak w 90% hybrydach ... Chyba tylko Lexus RX450h ma 2000kg z hybryd.
1650 ma tylko wersja 4x4. Zwykły ma chyba tylko 1000 kg na haku albo i mniej
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1650 kg to tylko do lekkich przyczepek. To lepiej kupić ciągnik siodłowy.A tak poważnie to jestem ciekaw jak to jest z tą wydajnością generatora w ładowaniu baterii przy jednoczesnej pracy tylnego napędu w RAV 4.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, do0h napisał:

Chyba tylko Lexus RX450h ma 2000kg z hybryd

Wątpliwe

ASO milczy

Dane są różne a instrukcja mówi, że do holowania potrzebny jest pakiet holowniczy. 

37 minut temu, mundek28 napisał:

1650 kg to tylko do lekkich przyczepek

Rozumiem, że to tylko ironia ;) bo ja mam 900kg i to już nie lekka

Na forum jest "relacja" z holowania RAV 4 przyczepy 1400 kg w terenie górzystym. 

39 minut temu, mundek28 napisał:

jestem ciekaw jak to jest z tą wydajnością generatora w ładowaniu baterii przy jednoczesnej pracy tylnego napędu w RAV 4.

Tylny napęd załącza się tylko w awaryjnych sytuacjach i przy dynamicznym wyprzedzaniu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

50 minut temu, mundek28 napisał:

1650 kg to tylko do lekkich przyczepek. To lepiej kupić ciągnik siodłowy.A tak poważnie to jestem ciekaw jak to jest z tą wydajnością generatora w ładowaniu baterii przy jednoczesnej pracy tylnego napędu w RAV 4.

Jest tak że NIGDY nie czujesz czy tył jest załączony czy nie. I tak ma być! Ma działać i działa?

Auto jest dla Ciebie a nie Ty dla auta. ?

Godzinę temu, jacek00 napisał:
2 godziny temu, do0h napisał:
Lepsze 1650kg niż 750kg jak w 90% hybrydach ... Chyba tylko Lexus RX450h ma 2000kg z hybryd.

1650 ma tylko wersja 4x4. Zwykły ma chyba tylko 1000 kg na haku albo i mniej

Całkiem możliwe, suv bez 4x4 nie był w ogóle w zainteresowaniach. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, jacek00 napisał:
11 godzin temu, do0h napisał:
Lepsze 1650kg niż 750kg jak w 90% hybrydach ... Chyba tylko Lexus RX450h ma 2000kg z hybryd.

1650 ma tylko wersja 4x4. Zwykły ma chyba tylko 1000 kg na haku albo i mniej

FWD ma na haku gigantyczne 800 kg:-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, filipert napisał:

Wątpliwe

ASO milczy

Dane są różne a instrukcja mówi, że do holowania potrzebny jest pakiet holowniczy. 

 

RX450h bez haka czyli pewnie i bez pakietu holowniczego ma wbite w dowodzie 2000kg przyczepy. 

Edytowane przez dudek_t (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.