Jump to content
filipert

Mam dużego vana, szykuje się zamiana?

Recommended Posts

przemo

Jeśli chodzi o 3500kg w Journeyu, to wiem gdzie popełniłem błąd. Gdy sprawdzałem dane techniczne to prawdopodobnie wartość 3560 była wyrażona w funtach, co oznaczałoby że DMC ma na poziomie 1600kg i taka wartość jest dla silnika 3.6.

W przypadku Fiata Freemonta jest to około 1100-1200kg dla diesla 140-170KM

Jeśli chodzi o Mazdę CX-9 - to wersje z kontyngentu na Polskę z 2015r miały DMC 1100kg, natomiast wersje z prywatnego importu z USA mogą faktycznie mieć 2000kg, bo takie dane w dowodzie widziałem.

Niestety, durna homologacja powoduje, że potencjalnie duży fajny holownik może ciągnąć w sumie niewielką przyczepę.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
filipert
4 minuty temu, przemo napisał:

Jeśli chodzi o Mazdę CX-9 - to wersje z kontyngentu na Polskę z 2015r miały DMC 1100kg

Ja bardziej kojarzyłem 1600kg i takie dane ktoś mi potwierdzał na zapytanie z ogłoszenia

Share this post


Link to post
Share on other sites
przemo
2 minuty temu, filipert napisał:

Ja bardziej kojarzyłem 1600kg i takie dane ktoś mi potwierdzał na zapytanie z ogłoszenia

3 lata temu, byłem bardzo bliski zakupu takiej Mazdy, z polskiego salonu. Wszystko się rozbiło o DMC na poziomie 1100kg. Dzwoniłem do cenrtali Mazdy, bo nie mogłem uwierzyć, że auto wielkości Q7 ma tak śmieszne DMC i. rzeczywiście mi to potwierdzili. Natomiast jak oglądałem Mazdy z importu USA, to rzeczywiście w dowodzie było 2000kg. 

Natomiast pół roku temu chciałem kupić Freemonta po kontrakcie z najmu długoterminowego, auto z 2016r 78 tys przebiegu, bezwypadkowy z pełna historią za 65 tys i tutaj znowu niespodzianka z niskim DMC. Ale i tak uważam że Freemont ma jeden z najlepszych stosunków ceny do parametrów jakie  oferuje i wyposażenia, poza oczywiście DMC.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
filipert
3 godziny temu, przemo napisał:

3 lata temu, byłem bardzo bliski zakupu takiej Mazdy, z polskiego salonu. Wszystko się rozbiło o DMC na poziomie 1100kg. Dzwoniłem do cenrtali Mazdy, bo nie mogłem uwierzyć, że auto wielkości Q7 ma tak śmieszne DMC i. rzeczywiście mi to potwierdzili.

dzisiaj zainteresowałem się jedną

zadzwoniłem i Pan czytał z DR 1095kg...

Share this post


Link to post
Share on other sites
danielpoz
4 godziny temu, przemo napisał:

3 lata temu, byłem bardzo bliski zakupu takiej Mazdy, z polskiego salonu. Wszystko się rozbiło o DMC na poziomie 1100kg. Dzwoniłem do cenrtali Mazdy, bo nie mogłem uwierzyć, że auto wielkości Q7 ma tak śmieszne DMC i. rzeczywiście mi to potwierdzili. Natomiast jak oglądałem Mazdy z importu USA, to rzeczywiście w dowodzie było 2000kg. 

Natomiast pół roku temu chciałem kupić Freemonta po kontrakcie z najmu długoterminowego, auto z 2016r 78 tys przebiegu, bezwypadkowy z pełna historią za 65 tys i tutaj znowu niespodzianka z niskim DMC. Ale i tak uważam że Freemont ma jeden z najlepszych stosunków ceny do parametrów jakie  oferuje i wyposażenia, poza oczywiście DMC.

 

Fiat i Mazda to były najtańsze V6 oferowane w Polsce. Fiata z ostatniego rocznika można było kupić za około 135tyś zł a CX9 za 160tyś zł oba z dobrym wyposażeniem i silnikami które miały blisko 300PS. Jako holowniki jednak do bani😟

Share this post


Link to post
Share on other sites
czyś

Freemont do dzisiaj mi się podoba jak mało który samochód, ale DMC przyczepy kiszka nad kiszki. Ot, przystojny kulturysta z pięknym sześciopakiem i małym … :) (DMC :))

Dodge Journey ("oryginał") paskudny w środku, ale o ile pamiętam, to DMC przyczepy miał "normalne", "amerykańskie".

Share this post


Link to post
Share on other sites
filipert

Dzisiaj objeździłem kolejnego Outlandera. Skrzynia faktycznie lepiej się ze mną dogaduje niż w CRV. Przy okazji odkryłem, że pod autem jest koło które wygląda na pełne, tak też potwierdził sprzedawca w ASO. Nie kladlem się pod auto ale zrobiłem fotkę i coś mi się wydaje, że to chyba dojazdówka

IMG_20200213_103237.jpg

Generalnie to konkretne auto bez zarzutów, nawet hak jest z uciagiem 2000, po prostu brać i jeździć, tylko opony trzeba nowe. 

Jednak rozum cały czas podpowiada aby szukać vana albo pójść klasę wagowo wyżej i takie np. Sorento byłoby lepsze do przyczepy 1500. Poza tym wczoraj poczytałem historia wałków równoważących w tych Outlanderach 2,2 D-D i wygląda na loterię. 

A jeszcze mi żona miesza, że jej się podoba co prawda Mitsubishi ale Pajero IV... Fajne wozidlo ale koszty ewentualnych napraw mnie przerażają. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
danielpoz

Dojazdówka. 

Który rok outlandera Cie interesuje? Benzyna jest z cvt a diesel z normalną ASB👍 

1500zł w ASO i temat wałków już nigdy nie wróci😏

Share this post


Link to post
Share on other sites
filipert

Tylko 

8 godzin temu, danielpoz napisał:

diesel z normalną ASB👍

Roczniki około 2014

8 godzin temu, danielpoz napisał:

1500zł w ASO i temat wałków już nigdy nie wróci😏

Też tak słyszałem. 

Ty chyba miałeś takiego Outlandera? 

 

8 godzin temu, danielpoz napisał:

Dojazdówka

Hmm.. 

Ciekawe czy dałoby tam radę upchnąć pełen zapas

Share this post


Link to post
Share on other sites
danielpoz

Za 1500 to oczywiście "naprawa" połowicza czyli rozłączenie wałków. 

Auto jak auto, żaden cud ale przez 140000tyś nie przepaliła się nawet żarówka. 👍 

Jeśli by przerobić mocowania to może i pełne koło by się zmieściło z tym że będzie wystawać. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
filipert
26 minut temu, danielpoz napisał:

Auto jak auto, żaden cud ale przez 140000tyś nie przepaliła się nawet żarówka. 👍 

no wiesz, w dzisiejszej motoryzacji to już o cud zakrawa ;)

A ciągałeś tym jakąś budkę?

Share this post


Link to post
Share on other sites
danielpoz
Teraz, filipert napisał:

no wiesz, w dzisiejszej motoryzacji to już o cud zakrawa ;)

A ciągałeś tym jakąś budkę?

To nie cud, to made in Japan. 

Nie. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pjoter

Mój ojciec miał.

Kupiony od mojego szefa.

Od 0-300tys poza czujnikami ABS żadnych awarii.

1572942736_004(3).thumb.JPG.1b7f0331009ec348bc13632dc3d1badd.JPG

Trochę mało komfortowe jak każde auto na ramie mi nie przeszkadzało.

My mieliśmy 2,5 174konie. Głośny, ale oszczędny był.

Trochę mało odporny na korozję byl

 

Edited by Pjoter (see edit history)

Share this post


Link to post
Share on other sites
danielpoz
22 godziny temu, filipert napisał:

A co powiecie na takie auto

 

Pathfinder.jpg

np. to ogłoszenie

https://www.otomoto.pl/oferta/nissan-pathfinder-ID6CPS1Z.html#a74551dea0

Fajny ale szukaj wersji z usa. Tam były oferowane fajnie silniki. 

Na nasz rynek tylko diesle. 

 

Rocznikowo to raczej nie tego szukasz bo to starszy model. 

Edited by danielpoz (see edit history)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...