Skocz do zawartości

Mam dużego vana, szykuje się zamiana?


filipert

Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli chodzi o 3500kg w Journeyu, to wiem gdzie popełniłem błąd. Gdy sprawdzałem dane techniczne to prawdopodobnie wartość 3560 była wyrażona w funtach, co oznaczałoby że DMC ma na poziomie 1600kg i taka wartość jest dla silnika 3.6.

W przypadku Fiata Freemonta jest to około 1100-1200kg dla diesla 140-170KM

Jeśli chodzi o Mazdę CX-9 - to wersje z kontyngentu na Polskę z 2015r miały DMC 1100kg, natomiast wersje z prywatnego importu z USA mogą faktycznie mieć 2000kg, bo takie dane w dowodzie widziałem.

Niestety, durna homologacja powoduje, że potencjalnie duży fajny holownik może ciągnąć w sumie niewielką przyczepę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 523
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

4 minuty temu, przemo napisał:

Jeśli chodzi o Mazdę CX-9 - to wersje z kontyngentu na Polskę z 2015r miały DMC 1100kg

Ja bardziej kojarzyłem 1600kg i takie dane ktoś mi potwierdzał na zapytanie z ogłoszenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, filipert napisał:

Ja bardziej kojarzyłem 1600kg i takie dane ktoś mi potwierdzał na zapytanie z ogłoszenia

3 lata temu, byłem bardzo bliski zakupu takiej Mazdy, z polskiego salonu. Wszystko się rozbiło o DMC na poziomie 1100kg. Dzwoniłem do cenrtali Mazdy, bo nie mogłem uwierzyć, że auto wielkości Q7 ma tak śmieszne DMC i. rzeczywiście mi to potwierdzili. Natomiast jak oglądałem Mazdy z importu USA, to rzeczywiście w dowodzie było 2000kg. 

Natomiast pół roku temu chciałem kupić Freemonta po kontrakcie z najmu długoterminowego, auto z 2016r 78 tys przebiegu, bezwypadkowy z pełna historią za 65 tys i tutaj znowu niespodzianka z niskim DMC. Ale i tak uważam że Freemont ma jeden z najlepszych stosunków ceny do parametrów jakie  oferuje i wyposażenia, poza oczywiście DMC.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, przemo napisał:

3 lata temu, byłem bardzo bliski zakupu takiej Mazdy, z polskiego salonu. Wszystko się rozbiło o DMC na poziomie 1100kg. Dzwoniłem do cenrtali Mazdy, bo nie mogłem uwierzyć, że auto wielkości Q7 ma tak śmieszne DMC i. rzeczywiście mi to potwierdzili.

dzisiaj zainteresowałem się jedną

zadzwoniłem i Pan czytał z DR 1095kg...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, przemo napisał:

3 lata temu, byłem bardzo bliski zakupu takiej Mazdy, z polskiego salonu. Wszystko się rozbiło o DMC na poziomie 1100kg. Dzwoniłem do cenrtali Mazdy, bo nie mogłem uwierzyć, że auto wielkości Q7 ma tak śmieszne DMC i. rzeczywiście mi to potwierdzili. Natomiast jak oglądałem Mazdy z importu USA, to rzeczywiście w dowodzie było 2000kg. 

Natomiast pół roku temu chciałem kupić Freemonta po kontrakcie z najmu długoterminowego, auto z 2016r 78 tys przebiegu, bezwypadkowy z pełna historią za 65 tys i tutaj znowu niespodzianka z niskim DMC. Ale i tak uważam że Freemont ma jeden z najlepszych stosunków ceny do parametrów jakie  oferuje i wyposażenia, poza oczywiście DMC.

 

Fiat i Mazda to były najtańsze V6 oferowane w Polsce. Fiata z ostatniego rocznika można było kupić za około 135tyś zł a CX9 za 160tyś zł oba z dobrym wyposażeniem i silnikami które miały blisko 300PS. Jako holowniki jednak do bani?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Freemont do dzisiaj mi się podoba jak mało który samochód, ale DMC przyczepy kiszka nad kiszki. Ot, przystojny kulturysta z pięknym sześciopakiem i małym … :) (DMC :))

Dodge Journey ("oryginał") paskudny w środku, ale o ile pamiętam, to DMC przyczepy miał "normalne", "amerykańskie".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj objeździłem kolejnego Outlandera. Skrzynia faktycznie lepiej się ze mną dogaduje niż w CRV. Przy okazji odkryłem, że pod autem jest koło które wygląda na pełne, tak też potwierdził sprzedawca w ASO. Nie kladlem się pod auto ale zrobiłem fotkę i coś mi się wydaje, że to chyba dojazdówka

IMG_20200213_103237.jpg

Generalnie to konkretne auto bez zarzutów, nawet hak jest z uciagiem 2000, po prostu brać i jeździć, tylko opony trzeba nowe. 

Jednak rozum cały czas podpowiada aby szukać vana albo pójść klasę wagowo wyżej i takie np. Sorento byłoby lepsze do przyczepy 1500. Poza tym wczoraj poczytałem historia wałków równoważących w tych Outlanderach 2,2 D-D i wygląda na loterię. 

A jeszcze mi żona miesza, że jej się podoba co prawda Mitsubishi ale Pajero IV... Fajne wozidlo ale koszty ewentualnych napraw mnie przerażają. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko 

8 godzin temu, danielpoz napisał:

diesel z normalną ASB?

Roczniki około 2014

8 godzin temu, danielpoz napisał:

1500zł w ASO i temat wałków już nigdy nie wróci?

Też tak słyszałem. 

Ty chyba miałeś takiego Outlandera? 

 

8 godzin temu, danielpoz napisał:

Dojazdówka

Hmm.. 

Ciekawe czy dałoby tam radę upchnąć pełen zapas

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za 1500 to oczywiście "naprawa" połowicza czyli rozłączenie wałków. 

Auto jak auto, żaden cud ale przez 140000tyś nie przepaliła się nawet żarówka. ? 

Jeśli by przerobić mocowania to może i pełne koło by się zmieściło z tym że będzie wystawać. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, danielpoz napisał:

Auto jak auto, żaden cud ale przez 140000tyś nie przepaliła się nawet żarówka. ? 

no wiesz, w dzisiejszej motoryzacji to już o cud zakrawa ;)

A ciągałeś tym jakąś budkę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój ojciec miał.

Kupiony od mojego szefa.

Od 0-300tys poza czujnikami ABS żadnych awarii.

1572942736_004(3).thumb.JPG.1b7f0331009ec348bc13632dc3d1badd.JPG

Trochę mało komfortowe jak każde auto na ramie mi nie przeszkadzało.

My mieliśmy 2,5 174konie. Głośny, ale oszczędny był.

Trochę mało odporny na korozję byl

 

Edytowane przez Pjoter (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, filipert napisał:

A co powiecie na takie auto

 

Pathfinder.jpg

np. to ogłoszenie

https://www.otomoto.pl/oferta/nissan-pathfinder-ID6CPS1Z.html#a74551dea0

Fajny ale szukaj wersji z usa. Tam były oferowane fajnie silniki. 

Na nasz rynek tylko diesle. 

 

Rocznikowo to raczej nie tego szukasz bo to starszy model. 

Edytowane przez danielpoz (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.