Skocz do zawartości

Polecam NISSAN X-Trail T32 1,6 DCi 130KM jako holownik


Arecky69

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 37
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

2 godziny temu, Arecky69 napisał:

Naprawde polecam.

Jedyne auto jakie do tej pory mialem ktore holujac przyczepe kempingowa czy kontenerowa zejdzie ponizej 9 litrow 

WhatsApp Image 2019-12-31 at 19.28.50.jpeg

WhatsApp Image 2020-01-01 at 13.07.11.jpeg

A gdzie to holowanie? 

Jaka skrzynia? 

Ja rozważam zmianę holownika i np. Odrzuciłem CRV po 2014r bo z diesla 2,2 zeszli na 1,6...

Obawiam się, że przez Alpy nawet z tak małą budką to może być spory wysiłek. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A gdzie to holowanie? 
Jaka skrzynia? 
Ja rozważam zmianę holownika i np. Odrzuciłem CRV po 2014r bo z diesla 2,2 zeszli na 1,6...
Obawiam się, że przez Alpy nawet z tak małą budką to może być spory wysiłek. 
Nie ma żadnego problemu w Alpach, nawet z większą budą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, jacek00 napisał:

Nie ma żadnego problemu w Alpach, nawet z większą budą.
 

Jakoś sobie zakodowałem, że 1,6 to słabowite motorki.

Ale to pewnie dlatego, że jak Honda kończyła 2,2 150KM to równolegle szła produkcja 1,6 120KM i przy tym całe to halo z downsizingiem sztucznie wymuszonym przepisami

X-Trail 130 KM ma 320Nm od 1750 obr./min więc to sporo lepiej niż mój obecny holownik a jest lżejszy od Galaxy o prawie pół tony.

Może zrewiduję swój pogląd na pojemności mniejsze niż 2,0...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, filipert napisał:

Jakoś sobie zakodowałem, że 1,6 to słabowite motorki.

Ale to pewnie dlatego, że jak Honda kończyła 2,2 150KM to równolegle szła produkcja 1,6 120KM i przy tym całe to halo z downsizingiem sztucznie wymuszonym przepisami

X-Trail 130 KM ma 320Nm od 1750 obr./min więc to sporo lepiej niż mój obecny holownik a jest lżejszy od Galaxy o prawie pół tony.

Może zrewiduję swój pogląd na pojemności mniejsze niż 2,0...

Naprawdę polecam i w dodatku można oszczędzić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 27.01.2020 o 09:27, dudek_t napisał:

Myślę że oszczędności w dużej mierze wynikają z rozmiarów Twojej przyczepy. 

Obecnie silnik 1.6 nie jest już dostępny. Zostaje 1.7 z CVT 

Nie do końca, ten sam silnik mam w Grand Scenicu i holując nieco większa przyczepę (z podpisu) 9 litrów jest spalaniem normalnym - nawet w Alpach, które w zeszłym roku przez 3 tygodnie męczyłem. Prędkość autostradowa ok 94-96 km/h utrzymywana również na podjazdach w Austrii. Aczkolwiek bez przyczepy przy tej prędkości spalałby poniżej 5 litrów, tak wzrost spalania jest mocno odczuwalny.

Generalnie jest silnik dosyć oszczędny i z przyczepą (1200 DMC) radzi sobie bardzo przyzwoicie pomimo małej pojemności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 27.01.2020 o 09:27, dudek_t napisał:

Myślę że oszczędności w dużej mierze wynikają z rozmiarów Twojej przyczepy. 

Obecnie silnik 1.6 nie jest już dostępny. Zostaje 1.7 z CVT 

Zmiana kosmetyczna z tego co mi wiadomo bo chodzilo glownie o emisje spalin :)

1,6 DCi sa naprawde udane i mozna je jeszcze lekko chipsnac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

130 km i 320 nm w tak dużym aucie ( w scenicu jeszcze to jakoś ujdzie ) no nie wiem..... z danych technicznych 11 s do 100 km/h nie powala. Z małą przyczepką pewnie jakoś jedzie ale z moją 1470 dmc - słabo. Poza silnikiem bardzo mi się to auto podoba. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, Thomas napisał:

130 km i 320 nm w tak dużym aucie

jakie to duże auto? 1,5 tony i nieco ponad 2 DMC

14 minut temu, Thomas napisał:

w scenicu jeszcze to jakoś ujdzie

sprawdź masy Scenica :)

KM i Nm sa ok jak na tą masę ale mnie bardziej martwi żywotność tak wysilonego silnika. Jestem też ciekaw jak wygląda wykres mocy dla takiego silnika bo może wartości deklarowane są osiągane szczytowo i szybko spadają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, filipert napisał:

jakie to duże auto? 1,5 tony i nieco ponad 2 DMC

sprawdź masy Scenica :)

KM i Nm sa ok jak na tą masę ale mnie bardziej martwi żywotność tak wysilonego silnika. Jestem też ciekaw jak wygląda wykres mocy dla takiego silnika bo może wartości deklarowane są osiągane szczytowo i szybko spadają.

X-Trail T32 ma wage 1,62 tony a DMC cos kolo 2,10 tony.Mysle ze Grand Scenic ma podobnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ooo faktycznie scenic wywodzący się z kompaktów jest lżejszy tylko o 80-100 kg, ale ten silnik jeszcze jakoś w tatusiowym sceniku ( nie to, że krytykuje auto czy głowę rodziny ) mnie tak nie razi za to w x-trailu taka pierdziawka nie pasuje, auto wygląda na 3,0 diesel lub V6 w benzynie a tu takie rozczarowanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.