Skocz do zawartości

Lcm 490 caravan pytanie o zacieki


Rekomendowane odpowiedzi

Witam kupiłem przyczepkę Lmc 490 rok 1994. Jestem laikiem i niestety nie sprawdziłem wszystkiego dokładnie. Po powrocie do domu z nowym nabytkiem zauważyłem po włączeniu ogrzewania że w przyczepce panuje straszna wilgoć i czuć zaczyna coraz bardziej pleśń. Okazało się że ściana przedniego okna jest przegnita i dolny róg podłogi. Zauważyłem również zacieki pod innymi oknami i na niektórych połączeniach między scianami.

O dziwo pod uszczelkami tam gdzie są zacieki jest ładna sucha listewka i brak zacieków na ściance schowanej pod nią. W miejscach gdzie zacieki są na połączeniach ściany są suche i twarde. Postanowiłem osuszyć ja i zostawiłem ogrzewanie włączone w przyczepce na noc. Rano  

IMG_20200118_004859.jpg

IMG_20200118_004852.jpg

IMG_20200118_004844.jpg

IMG_20200118_011616.jpg

IMG_20200118_011609.jpg

IMG_20200118_011554.jpg

IMG_20200118_011622.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O dziwo pod uszczelkami tam gdzie są zacieki jest ładna sucha listewka i brak zacieków na ściance schowanej pod nią. W miejscach gdzie zacieki są na połączeniach ściany są suche i twarde. Postanowiłem osuszyć ja i zostawiłem ogrzewanie włączone w przyczepce na noc. Rano jak przyszedłem to okazało się że na oknach na uszczelkach jest kałuża wody oraz na lewym boku gdzie były zacieki ściana była mokra. Ręcznikiem przetarłem ja jak i uszczelki i usunąłem wodę. Wieczorem okna były tylko lekko skroplone a następnego dnia wilgoć zniknęła. Ale smród pleśni został. Usunąłem ściankę z przedniego okna i pokazał się winowajcą przykrego zapachu. Zgniła drewniana listewka przy lewym dolnym rogu. 

IMG_20191213_220924.jpg

IMG_20191213_225534.jpg