Jump to content
asia

Zgasł podczas jazdy

Recommended Posts

asia

W czasie jazdy zgasł mi touareg10v próba ponownego odpalenia nie powidła się gdyż jednocześnie tak jakby padł aku.Do tego momentu odpalał od strzała może rozrusznik robi zware,przy ponownym rozruchu jest syndrom lużnej klemy może jakieś kable zśniedziałe.Może ktoś coś podpowie z góry dziękuje.

Share this post


Link to post
Share on other sites
peja76
8 minut temu, asia napisał:

W czasie jazdy zgasł mi touareg10v próba ponownego odpalenia nie powidła się gdyż jednocześnie tak jakby padł aku.Do tego momentu odpalał od strzała może rozrusznik robi zware,przy ponownym rozruchu jest syndrom lużnej klemy może jakieś kable zśniedziałe.Może ktoś coś podpowie z góry dziękuje.

Kolego zatarł się na bank, tylko współczuć te silniki to porażka 

Edited by peja76 (see edit history)

Share this post


Link to post
Share on other sites
asia

stało się to 2 raz po pierwszym odpaliłem i jeżdziłem normalnie nie bylo oznak słabości broku mocy

Share this post


Link to post
Share on other sites
peja76
5 minut temu, asia napisał:

stało się to 2 raz po pierwszym odpaliłem i jeżdziłem normalnie nie bylo oznak słabości broku mocy

To co opisałeś wskazywało na to że się zatarł, nie pisałeś że stało się to dwa razy, sprawdż czy idzie kręcić wałem, jak idzie to coś z elektryką, sprawdż masę silnika.

Edited by peja76 (see edit history)

Share this post


Link to post
Share on other sites
asia

dzięki

 

jutro sprawdzę wał a może jakaś podpowieć gdzie ta pieprzona masa

Share this post


Link to post
Share on other sites
PolariS

Masa będzie pewnie pod autem, pomiędzy silnikiem a karoserią.  Masę idzie łatwo sprawdzić czy to jej wina czy nie - Dobre przewody rozruchowe i łączysz ucho silnika (masę gdzieś na korpusie silnika gdzie da radę zapiąć żabkę z przewodów) i drugi koniec na klemę "-" akumulatora. 

Uzupełnij profil bo nie wiadomo skąd jesteś. Czasem łatwiej jest tak pomóc

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
peja76

Masa gdzie się znajduje nie wiem, ale mogę ci jeszcze podpowiedzieć przy akumulatorze jest taki duży bezpiecznik uderzeniowy, może coś z nim się stało, zobacz czy ma przejście, jak on nie łączy to też auto zgaśnie i przy odpaleniu tylko tyka rozrusznik, akumulator i ten bezpiecznik masz pod siedzeniem kierowcy

image.thumb.png.9443a3a75d7d4b94cbafbe57d07f1f15.png

Share this post


Link to post
Share on other sites
ufolz

Ja tak miałem w Sharanie jak mi 2 miesiące po gwarancji cela się oberwała w akumulatorze. 

Obstawiam wymianę akumulatora, oberwana cela... VW to standard po pewnym czasie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
PolariS
16 minut temu, ufolz napisał:

Obstawiam wymianę akumulatora, oberwana cela... VW to standard po pewnym czasie.

To VW w jakiś sposób obrywa celę w akumulatorze? 

To da radę sprawdzić - wystarczy użyć miernika i sprawdzić napięcie na akumulatorze. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
peja76

To dlaczego zgasł w czasie jazdy, potem odpalił i było dobrze i parę dni jezdził i powtórka z rozrywki tylko już wcale nie chce zapalić.

Share this post


Link to post
Share on other sites
AnDo8o

To jest robota dla dobrego mechanika a nie gdybanie na forum. Te auta potrzebują serwisu nie tylko jak się popsuja.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ufolz
9 godzin temu, peja76 napisał:

To dlaczego zgasł w czasie jazdy, potem odpalił i było dobrze i parę dni jezdził i powtórka z rozrywki tylko już wcale nie chce zapalić.

Bo praw fizyki nie oszukasz. Oberwana cela robi zwarcie w akumulatorze i rozlacza elektronike. Samochod odcina prad... Zwarcie moze ustapic (tzw. zimny lut) po chwili a jak dostanie drgań znowu moze sie pojawic. A napiecie na aku moze byc 12,4 ale przy obciazeniu zanika dajac oznaki luźnej klemy. W Sharanie tak mialem i niedawno w motorze. Jak nie odpala podlacz prostownik i zobacz czy bedzie ladowal czy blad wyskoczy. Na starym PRLskim prostowniku az syczal akumulator.

VW nie psuje ale producenci akumulatorow i innych elektronikow tak produkuja aby tylko gwarancje wytrzymaly..

Share this post


Link to post
Share on other sites
tantalos

Zwykłym miernikiem nie sprawdzisz aku musisz go zabrać do sklepu z akumulatorami i tam z reguły mają specjalny miernik do sprawdzania pod obciążeniem. Jeśli cela walnięta to od razu to wyjdzie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bob Duży
W dniu 11.11.2019 o 01:59, peja76 napisał:

Kolego zatarł się na bank, tylko współczuć te silniki to porażka 

O królu złoty tego to nie grali ja rozumiem że tutaj na forum są same wróżki potrafiące ocenić stan przyczepki po samym opisie nie oglądając zdjęć ale żeby tak stanowczo stwierdzić uszkodzenie które może być błahe...???  Leżę i szczam pod siebie że śmiechu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...