Stu Posted May 26, 2021 To może zadziałać ale jako zbiornik na czas postoju - na trasę będzie musiał być pusty... A co do domknięcia drzwi - złóż pasy podwójnie i daj zamki na górze zbiornika Quote Share this post Link to post Share on other sites
DarekSłupsk Posted May 26, 2021 (edited) Panowie szanuje Wasze zdanie ale odpowiedzcie mi, czy każda budka kiedyś pęknie bo ktoś np. dołożył bagaznik i wozi 2,3,4 rowery na tylnej ścianie.. ? Jeśli tak uważacie dajcie przykład z praktyki a nie teorii . Ja uważam ze skoro stalowa rama ma wytrzymać 1200kg DMC to jest na tyle sztywna ze dodatkowe 70kg niczego nie zmienia. Po za tym Panowie, my ludzie ważymy więcej a ile razy chodzimy na koniec przyczepy bez rozłożonych podpór. Jeszcze mało argumentów ok juz pisze kolejny. Kolega na tym forum ma również taką jak ja przyczepę Lunar ale ma zabudowę kuchenną FABRYCZNIE właśnie w tym miejscu na samym końcu przyczepy. Tak się składa ze dokładnie wiem ile waży taka zabudowa, piekarnik, zlew, kran i blat bo ważyłem wszytko demontując u siebie. U mnie kuchnia jest na osi dokładnie nad lewym kołem. A z tylu mam tylko na środku szafkę z plastikową uwywalką. Nadal uważacie ze coś pęknie? Ok mam kolejny argument że nie. W tylnym rogu mam FABRYCZNIE drugą szafę i pod nią 3 szuflady. Przyczepka była dla 4 osób, ale juz nie jest i nie będzie. Więc usunąłem jedno górne łóżko również za osią, (-16kg) , a ta szafa i szuflady będą na ewentualne lekkie pierdółki. Ja i żona spokojnie zmieścimy sie z ciuchami w jednej szafie która jeat (na osi nad prawym kołem ) plus mamy wiele szafek przed osią. Na koniec napisze jeszcze raz, nie muszę jechać z pełnym zbiornikiem. Zawsze będę mial bańke 30L w bagazniku Suva. 70L w przyczepie jest po to żeby ewentualnie na weekendowym postoju na dziko (z rozłożonymi podporami) mieć pełny 70L Edited May 26, 2021 by DarekSłupsk (see edit history) Quote Share this post Link to post Share on other sites
mundek28 Posted May 26, 2021 Kolego DarekSłupsk idziesz w złym kierunku . Quote Share this post Link to post Share on other sites
DarekSłupsk Posted May 26, 2021 4 godziny temu, filipert napisał: Nie ogrzeje. Zobacz budowę Trumy TT2 to tylko 5l a i tam musi być bardzo wysoka temperatura powoetrza aby woda ciepła się zrobiła. U Ciebie co najwyżej ochroni to przed zamarznięciem zimą. To tylko mój test, mam bojler. Jak sie nagrzeje to ok fajny bonus. Jak nie to grzejemy gazem 3 godziny temu, adaml61 napisał: Z mojego doświadczenia , zbiornik 70 l zamontowany za samą osią , był bardzo duży problem z wyważeniem przyczepy . Dopiero jak przeniosłem akumulator do bakisty , dało się wyważyć . Jak dasz na końcu z pełnym nie da się jechać z wodą . Policz ile to będzie ważyć . Dziwignia około 2 m obciązona na końcu . Akumulator tego nie zniweluje , a ciężar na końcu będzie mocno obciążał konstrukcję . A w angielce w sumie to tylko blacha i sklejka , bo drewno to tylko w koło otworów .Więc się nie zdziwię jak za pół roku zacznie cieknąć na odcinku za osią . Kupiłem większy aku 105Ah i jest przed osią. Za osią juz cieknie z drzwi ? Ale ogarniam to 2 godziny temu, jacek00 napisał: Tylko żebyś się rano nie poparzył Za pół roku pojawi się pęknięcie nad drzwiami. Nowy szklak? Naprawdę myślisz, że nikt nigdy na to nie wpadł? Zastanów się dlaczego nikt nie postanowił wsadzić w tym miejscu ciężkiego zbiornika. Zniszczysz budę, taki będzie efekt. Nie wiem nawet co Ci odpisać... 2 godziny temu, Cichy56 napisał: No to będziesz miał piękne wahadło a po wakacjach będziesz pisał w temacie wężykowania. To przeczytaj mój post wyżej. 2 godziny temu, Stu napisał: To może zadziałać ale jako zbiornik na czas postoju - na trasę będzie musiał być pusty... A co do domknięcia drzwi - złóż pasy podwójnie i daj zamki na górze zbiornika Chociaż jeden jeat ZA Modyfikuje auta od 30lat. Myślę ze przyczepką to spacerek po parku w porównaniu do tego jakie zmiany z sukcesami robiłem w autach. Tym bardziej ze jak sie zlamie to będzie na działkę. I powód by kupic kolejna do złamania ? Zaponialem dodać Nie naśladujcie mnie prosze, przez co najmniej 3 lata. Po co mają sie złamać Wasze przyczepki. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Cichy56 Posted May 26, 2021 3 godziny temu, DarekSłupsk napisał: To przeczytaj mój post wyżej Proponuję byś sam przeczytał co i kiedy pisałeś?. Quote Share this post Link to post Share on other sites
PanSamochodzik Posted May 26, 2021 9 godzin temu, DarekSłupsk napisał: Nie naśladujcie mnie prosze, przez co najmniej 3 lata. Po co mają sie złamać Wasze przyczepki. Nie no, widzę, że przemyślałeś sprawę dokładnie. Ja to raczej poszedłem na łatwiznę - wsadziłem butlę plastikową ok. 7 litów (po wodzie destylowanej z labu - ciut większa jak te 5L z wodą ze sklepu ) do szafki pod zlew + pompka i to właściwie wystarcza. Założenie było takie, że to jedynie do użytku na krótkich postojach, aby nie trzeba było podłączać na zewnątrz. U mnie to się sprawdza. A w miejscu dłuższego pobytu nadal przyłączam zewnętrzną pompkę + zbiornik. Pozdrowienia! Quote Share this post Link to post Share on other sites
DarekSłupsk Posted May 26, 2021 33 minuty temu, PanSamochodzik napisał: Nie no, widzę, że przemyślałeś sprawę dokładnie. Ja to raczej poszedłem na łatwiznę - wsadziłem butlę plastikową ok. 7 litów (po wodzie destylowanej z labu - ciut większa jak te 5L z wodą ze sklepu ) do szafki pod zlew + pompka i to właściwie wystarcza. Założenie było takie, że to jedynie do użytku na krótkich postojach, aby nie trzeba było podłączać na zewnątrz. U mnie to się sprawdza. A w miejscu dłuższego pobytu nadal przyłączam zewnętrzną pompkę + zbiornik. Pozdrowienia! Ja nie zamierzam mieć dłuższych postojów. Z przyczepą chce zwiedzić jak najwięcej miejsc. Jeśli chcę siedzieć na dupie w jednym miejscu lecę do Grecji na wyspę Santorini ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goblin Posted January 22 wydawalo mi sie ze wiekszosc przyczep ma zbiorniki na wode. Moja ma 80 l pod podoga i wydaje mi sie, ze to najlepsze miejsce ze wzgledu na srodek ciezkosci... Quote Share this post Link to post Share on other sites