Skocz do zawartości

Ford Mondeo mk4 w automacie czy manualu?????


bammber

Rekomendowane odpowiedzi

Witam kolegów, powoli noszę się z zamiarem zmiany auta i stąd moje pytanie do Was. Jaka jest wasza opinia na temat dwu sprzęgłowej skrzyni automatycznej  Powershift w mondeo? Z tego co czytam w necie to ludziska bardzo chwalą pod warunkiem systematycznego serwisowania i wymiany oleju oraz filtra. Nigdy nie jeździłem automatem więc nie mam doświadczenia ale nie ukrywam że coraz bardziej chodzi mi po głowie taka opcja. Czy ktoś z Was użytkował mondeo z tą skrzynią? Dać sobie spokój i szukać w manualu? Wszelkie opinie będą bardzo pomocne. Dziękuję :hej:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, bammber napisał:

Witam kolegów, powoli noszę się z zamiarem zmiany auta i stąd moje pytanie do Was. Jaka jest wasza opinia na temat dwu sprzęgłowej skrzyni automatycznej  Powershift w mondeo? Z tego co czytam w necie to ludziska bardzo chwalą pod warunkiem systematycznego serwisowania i wymiany oleju oraz filtra. Nigdy nie jeździłem automatem więc nie mam doświadczenia ale nie ukrywam że coraz bardziej chodzi mi po głowie taka opcja. Czy ktoś z Was użytkował mondeo z tą skrzynią? Dać sobie spokój i szukać w manualu? Wszelkie opinie będą bardzo pomocne. Dziękuję :hej:

zacznij od informacji jaki rok - ile auto ma mieć lat, km i właścicieli? Jak w miarę świeże i bez kręcenia a z dbaniem - czemu nie ?

mam w rodzinie kugę z 2.0tdci z tą skrzynią i jest bdb+ zero kłopotów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rok 2011-2012, ilu właścicieli ?......fajnie by było jak jeden ale przy tym roczniku będzie trudno. Budżet mam ograniczony więc nie mam jak poszaleć ale myślę że i tak coś godnego uwagi da się znaleźć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach