Skocz do zawartości

Busik 6-7os z bagażnikiem i min 2t na haku?


Speedy

Rekomendowane odpowiedzi

Może ktoś kojarzy czego szukać...

Rocznik :2010 i w górę,

6 osób ( fotele pełnowymiarowe , regulowane oparcia) i odpowiedni bagażnik do tego,

min 2000kg na haku ( preferowane 2200kg i więcej),

silnik diesla, min ok 180KM

Budżet: 60kpln

Z góry dzięki za podpowiedzi.

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Jesli T5 to nie tykaj 2.5 TDI. Mialem i remonty pochlonely mnostwo pieniedzy. Mozesz na 2.0 Biturbo popatrzec, ale tylko od ktoregos roku sa juz z poprawiona chlodnica intercoolera. Jest w necie artykul o wadliwych 2.0. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Łza Włóczynutka napisał:

ford tourneo custom.

Motor 2.2 miał problemy z DPF, filtr paliwa umieszczony nisko lubi zżelować paliwo, wedlug producenta pierwsza wymiana oleju po 50kkm lub po 2 latach - to sporo. Przy zakupie z tym silnikiem trzeba mieć to na uwadze. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, PolariS napisał:

Motor 2.2 miał problemy z DPF, filtr paliwa umieszczony nisko lubi zżelować paliwo, wedlug producenta pierwsza wymiana oleju po 50kkm lub po 2 latach - to sporo. Przy zakupie z tym silnikiem trzeba mieć to na uwadze. 

Nic nie stoi na przeszkodzie ,żeby zrobić wymianę oleju wcześniej we własnym zakresie . Ja tak właśnie zrobiłem mimo zaleceń producenta 40tys km? , mając na uwadze ,że chcę to auto użytkować trochę dłużej niż trwa gwarancja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Interwały wymiany zależą od sposobu użytkowania, jest to napisane w instrukcji obsługi. Przy długodystansowym sposobie użytkowania w przeciętnych warunkach - nie ma potrzeby częstszej zmiany. W przepadku cięższych warunków, oczywiście warto wymieniać częściej, w zależności od tego jak dużo silnik pracuje w niekorzystnych/trudnych warunkach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakby to było moje auto wymieniane byłoby co 15kkm, ale w aucie firmowym w dodatku z wynajmu długoterminowego za własne pieniądze tego nie zrobię, i myślę że prawie każde auto poleasingowe miało tak wymieniane oleje na co chciałem zwrócić uwagę. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trafic 2,0 DCI/ Vivaro. 115 KM można podnieść do 140 KM i to zupełnie wystarczy do holowania przyczepy 2T.

Są też 2.5 DCI (140 KM) ale to już bardziej awaryjne jednostki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 18.10.2019 o 20:21, maarec napisał:

Automaty mają na haku ok 1000kg.

Zapytałem kolegi z pracy który jeździ automatem  2.0 TDCi 130KM na haku jest 2100kg, oczywiście mówimy o transit custom.

Edytowane przez PolariS (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze musiałbyś rocznik dodać albo model skrzyni biegów, bo z tego co się orientuję ford wyposażał auta w kilka różnych typów automatów przez ostatnie lata.

Każdy z nich na pewno miał inne parametry i mogą być rozbieżności w DMC przyczepek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.